dat is wel lekker groot!wrote:Misschien ook bij NandoHS, zijn huis is wellicht groter dan de 24² meter grote kamer van mij
ik heb 16m2
dat is wel lekker groot!wrote:Misschien ook bij NandoHS, zijn huis is wellicht groter dan de 24² meter grote kamer van mij
Kwam niet meer bij van het lachen, dacht dat hij toen al aan het rondjes dwalen was toen ik hem niet meer achter me zag lopenwrote:ja ik welze controleren streng op id daar.
Ja zeker, meeting begint om 22u bij de ingang, tot 07u bij de exitwrote:Gaat er nog een meeting plaats vinden?
Bij jou toch?wrote:Volgens mij had ik ook geruchten gehoord van een after
oh dan gaat mijn PM die ik naar je stuurde niet meer opwrote:Twijfel of ik wel ga, dinsdag erna praktijk examen van autorijden ..
wrote:Twijfel of ik wel ga, dinsdag erna praktijk examen van autorijden ..
Misschien is het een beter idee om gewoon 1 standaard plek af te spreken en daar met z'n allen te blijven ipv een meeting. Tenminste als iedereen daar zin in heeft. Ik ben aanwezig met 1 vriend van me, en wij blijven waarschijnlijk sowieso wel op dezelfde plek. Misschien dat we ff gaan kijken bij Alphaverb, maar dat ligt aan de TT.wrote:Gaat er nog een meeting plaats vinden?
Ja heb je een puntwrote:Misschien is het een beter idee om gewoon 1 standaard plek af te spreken en daar met z'n allen te blijven ipv een meeting. Tenminste als iedereen daar zin in heeft. Ik ben aanwezig met 1 vriend van me, en wij blijven waarschijnlijk sowieso wel op dezelfde plek. Misschien dat we ff gaan kijken bij Alphaverb, maar dat ligt aan de TT.
Kom op, wees eens aardig. Hij staat al best lang droog en op Fusion was ie ook nuchter. Nuff said.wrote:Gewoon een beetje nuchter blijven dan heb je maandag al nergens meer last van. Is in de kwestie van jou misschien veel gevraagd maar ook zonder rijexamen de meest verstandige keuze.
Heb overigens wel eens op een dinsdag na een wause avond op Nightmare afgereden. Was toen gezakt maar dat had niet zozeer met het feest te maken haha, voelde me gewoon topfit.
Nuchter was ik sowieso van plan..... maar geld speelt ook een rol hierinwrote:Gewoon een beetje nuchter blijven dan heb je maandag al nergens meer last van. Is in de kwestie van jou misschien veel gevraagd maar ook zonder rijexamen de meest verstandige keuze.
Heb overigens wel eens op een dinsdag na een wause avond op Nightmare afgereden. Was toen gezakt maar dat had niet zozeer met het feest te maken haha, voelde me gewoon topfit.
En je krijgt nog centjes van mij eind volgende weekwrote:Ik heb hetzelfde probleem met geld, maar ik ga deze vakantie toch maar ff werken maandag tot donderdag. Dan heb ik alweer 2 feestjes bij elkaar gewerkt ^_^
en teveel van mijwrote:En je krijgt nog centjes van mij eind volgende weekwrote:Ik heb hetzelfde probleem met geld, maar ik ga deze vakantie toch maar ff werken maandag tot donderdag. Dan heb ik alweer 2 feestjes bij elkaar gewerkt ^_^