Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Hoeveel drugs mag je naar binnen nemen?

1 drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IK KAN NIET MEER WACHTEN EN GA KAPOT VAN DE ZENUWEN GODVERDOMME WAT HEB IK EEN ZIN IN VANAVOND IK LUISTER NU NAAR DIE MIX VAN FUZZY EN MN VRIENDIN LACHT OM DE KICKROLLS DIE IK MEEDOE IS HET AL AVOND???????1112111!!!11!1!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijna
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
bijna

Dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 17:12 
 
Hardtraxxer

Belachelijk veel zin in vanavond!!!! Dit moet muzikaal een hoogtepunt worden in me feestcarriere :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Grudgie schreef:
Hoeveel drugs mag je naar binnen nemen?


Het is toegestaan om 1 injectie aan marijuana mee te nemen.


Jongens volgens mij ben ik ziek. Ik heb nog helemaal niet zo veel kriebels! Maar wel mega veel zin. Ik weet niet wat me te wachten staat. Dit is pas mijn 2e X-Qlusive. Vorig jaar Frontliner maar die avond was helemaal verziekt door mijn ex-vriendin. We gaan het zien! Nu al zoveel zin in Inner Creativity :love: . MF Psycho moet ook voorbij komen !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
MF Psycho moet ook voorbij komen !!

Dat is het enige nummer van B-Front dat ik juist niet hoef te horen. En die komt juist elk feest voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Grudgie schreef:
Hoeveel drugs mag je naar binnen nemen?


Het is toegestaan om 1 injectie aan marijuana mee te nemen.


Jongens volgens mij ben ik ziek. Ik heb nog helemaal niet zo veel kriebels! Maar wel mega veel zin. Ik weet niet wat me te wachten staat. Dit is pas mijn 2e X-Qlusive. Vorig jaar Frontliner maar die avond was helemaal verziekt door mijn ex-vriendin. We gaan het zien! Nu al zoveel zin in Inner Creativity :love: . MF Psycho moet ook voorbij komen !!


What happened vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik neem aan dat hij Bob zn allereerste nummer bedoelt en niet de grijsgedraaide variant uit het heden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Ik neem aan dat hij Bob zn allereerste nummer bedoelt en niet de grijsgedraaide variant uit het heden

In dat geval, eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAAAAAAA, ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 18:33 
 
Hardtraxxer

Oh lees net dat het feest is afgelast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Oh lees net dat het feest is afgelast.

Kut terroristen.... Waarom nu????
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dj B-front - mf psycho
Of B-front & Freqeuncerz - psycho
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal kut dit. Mn vaste feestmaat is ziek. Hopelijk nog iemand anders die mee kan, anders zie ik het somber in :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Helemaal kut dit. Mn vaste feestmaat is ziek. Hopelijk nog iemand anders die mee kan, anders zie ik het somber in :cry:


Pech voor hem, gewoon gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon solo gaan dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

The virus escaped and everybody died
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:22 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Helemaal kut dit. Mn vaste feestmaat is ziek. Hopelijk nog iemand anders die mee kan, anders zie ik het somber in :cry:


Ik ga ook solo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz vs. Dakpan - The Journey (To X-Qlusive B-Front)

Nee niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
M Unic schreef:
MF Psycho moet ook voorbij komen !!

Dat is het enige nummer van B-Front dat ik juist niet hoef te horen. En die komt juist elk feest voorbij.


Deze he! :love:

Oh the simplicity. :loving:
urbandesigner schreef:

What happened vorig jaar?


Kort gezegd. Zij was always hardcore en ik ben vooral hardstyle.
Ze had het voor me verjaardag gegeven. Maar ze vond er niks aan. Liet ze ook constant merken op het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 19:35 
 
Hardtraxx Elite

ZOOOOOO VEEEEEEEL ZIN :thumbsup:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten