Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 48  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aldus The Pitcher:

Afbeelding

Ik zie platen als:

De Staat Remix
Watch Yourself Remix
Those Summer Nights
Hello Bootleg

Huilen met de pet op dit. :mad:

Gelukkig ook platen als Grindin' en Guardian Angel, laten we het hopen dat hij eerst de wat recentere platen selecteert en daarna de oude klappers. :innocent:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gaat 'ie toch niet menen hè....... :')
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maar ook Guardian Angel en Grindin', dus niet te vroeg huilen :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die was ik vergeten Jurre. Jezus christus wat een kicks zitten daar onder.

En @ The Pitcher: daar komt niks van in, daar gaan we ff voor zorgen dat dat niet gaat gebeuren :P

Zou zo jammer zijn als hij de nieuwe Pitcher tracks gaat draaien.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh. Ik keek naar het linkerlijstje.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracks als Hello Bootleg, Witch Doctor, Those Summer Nights, Watch Yourself en dergelijke tracks zit toch geen hond op te wachten op deze avond!?

Sorry dat ik zo reageer maar ik snap dit dus echt niet als dit serieus is :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grindin draaide die toen ook op Shockerz, was vet.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
zit toch geen hond op te wachten op deze avond!?

Denk dat je je hier nog aardig op kunt verkijken.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik kijk ook echt uit naar 2-Sidez trouwens, kwam dit filmpje toevallig laatst tegen van die twee:



Hoe heet die track vanaf 8:32 op de achtergrond, kan er gewoon niet op komen..
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar mijn idee ook niet echt de bedoeling idd, vooral als ie maar 20 minuten te draaien heeft. Pluspunt: hij zal dus maar zo'n 10 minuten 'verkeerd' draaien? Dat valt ook weer reuze mee :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Daveytl schreef:
zit toch geen hond op te wachten op deze avond!?

Denk dat je je hier nog aardig op kunt verkijken.


Wat? Zijn er honden? :cry:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Hoe heet die track vanaf 8:32 op de achtergrond, kan er gewoon niet op komen..

A Feeling (Tuneboy Remix)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tracks als Hello Bootleg, Witch Doctor, Those Summer Nights, Watch Yourself en dergelijke tracks zit toch geen hond op te wachten op deze avond!?

Sorry dat ik zo reageer maar ik snap dit dus echt niet als dit serieus is :lol:


Pitcher, lees mee!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed om te zien dat zijn Rekordbox ook een zooitje is :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 10:48 
 

Kiloknaller schreef:
The Pitcher staat te laat op de line-up om zijn tracks van vroeger te draaien ben ik bang..


Daar was ik dus al bang voor :/ Zal echt doodzonde zijn!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 10:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Kiloknaller schreef:
The Pitcher staat te laat op de line-up om zijn tracks van vroeger te draaien ben ik bang..


Daar was ik dus al bang voor :/ Zal echt doodzonde zijn!

B-Front heeft hem toch juist uitgenodigd vanwege die Fusion periode? Dat is het hele idee achter de line up. Nouja we zullen het zien, misschien valt het mee. Hopen dat Zany het sowieso wel begrijpt.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kiloknaller schreef:
Kiloknaller schreef:
The Pitcher staat te laat op de line-up om zijn tracks van vroeger te draaien ben ik bang..


Daar was ik dus al bang voor :/ Zal echt doodzonde zijn!

B-Front heeft hem toch juist uitgenodigd vanwege die Fusion periode? Dat is het hele idee achter de line up. Nouja we zullen het zien, misschien valt het mee. Hopen dat Zany het sowieso wel begrijpt.

Dat dacht ik ook ja, maar kijkend naar die livestream van ze tijdje terug en nu deze lijst, ben ik er best wel een beetje bang voor dat we weinig oude klappers gaan horen :(

Dit feest kan zich juist zo mooi onderscheiden van alle standaard (raw)feestjes door het concept, de tijdreis van B-Front's carriere en de platen die daarbij passen. The Pitcher heeft zoooveel moois liggen van vroeger, pak gewoon wat platen van Smack, of wat tracks die zijn uitgebracht op superplastik (geen Fusion idd, maar man wat zijn die platen goed), die nieuwe troep met die pingpongkicks is helemaal niks imo.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twee dagen ziek geweest na hardbass maar nu kan ik het ook eindelijk zeggen
Unknown schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke belofte van Jones om Your Life remix sowieso te gaan draaien.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Heerlijke belofte van Jones om Your Life remix sowieso te gaan draaien.

Kon ik niet meer omheen he... :innocent:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nouja niks moet, maar dit is zeker wel heel leuk ^^
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wouter aub spreek je collega's bij Fusion aan!!

Laat ze hun oude platen en niet de huidige hits, daar zijn genoeg andere feesten voor

Namens Hardtraxx: Bedankt :loving: :kiss:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:20 
 
Hardtraxxer

Mooi om te zien dat iedereen op dit forum zo knetterenthousiast over dit feest is! Ik ga de laatste jaren niet vaak meer naar feesten, maar hier moet ik bij zijn! Heb 2 jaar geleden B-front zien draaien op Wish Outdoor en was direct verkocht! Ik wist niet wat me overkwam, die sound, die sfeer... Zo moet hardstyle zijn! Mijn vrienden gaan tegenwoordig niet meer naar feesten, dus het is zelfs zo erg dat ik aanstaande zaterdag alleen naar de HMH afreis. Maar is geen enkel probleem, ik zie dat er meer mensen alleen gaan. Ik ga me wel vermaken met andere liefhebbers!

Tot zaterdag mensen, we gaan er een mooie avond van maken! Ik hoop dat alle DJ's echt alles uit de kast halen en echt een paar mooie pareltjes van vroeger gaan draaien. Dit kon wel is het beste feest dat ik ooit heb meegemaakt worden :thumbup:. Ik zet nog even een W-up mixje op :yay:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:33 
 
Artiest

Jooo!!


Ik heb wat mee gelezen en top dat iedereen enthousiast is!
Ik wil alleen even toelichten dat er niet alleen maar "oude" muziek wordt gedraaid maar ook nieuw natuurlijk! (om teleurstellingen te verkomen) ik sta natuurlijk ook voor nieuwe muziek!! Maar er zullen genoeg oude klappers voorbij komen :)Tot zaterdag iedereen!!!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:37 
 
Hardtraxxer

Hey Bob,

Dat snapt iedereen volgens mij wel ;). Een mooie mix tussen oude toppers en nieuwe toppers is wat wij volgens mij wensen :thumbup: (als ik namens de rest mag praten :x )
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten