Sinds die naam verandering is het alleen maar erger geworden

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hoorde hem op de Tijdmachine met Kerst maar zou hem dolgraag nog een keer willen horen a.s. zaterdag
:
Coone & B-Front - Crossin' Over
Coone & B-Front - Crossin' Over
Bob op 1:20, ik heb me daar echt jaren op vermaakt (als ik dit filmpje keek dan)wrote:View on YouTube
In mijn ogen tevens 1 van de beste tracks van 2-Sidez, imagination

-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Jaaawrote:Symphonic Sound
En jaaawrote:Coone & B-Front - Crossin' Over
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
Gouden melodiewrote:In mijn ogen tevens 1 van de beste tracks van 2-Sidez, imagination![]()
![]()
![]()
-
S
Sound is not just Noise is toch echt de beste voor mijwrote:Gouden melodiewrote:In mijn ogen tevens 1 van de beste tracks van 2-Sidez, imagination![]()
![]()
![]()
![]()
Eens, en God er net achterwrote:Sound is not just Noise is toch echt de beste voor mijwrote:Gouden melodiewrote:In mijn ogen tevens 1 van de beste tracks van 2-Sidez, imagination![]()
![]()
![]()
![]()
Net overigens in een interview met Hardnews (volgens mij) gelezen dat Adaro idd veel oude A2R platen gaat draaien
Ik had afgelopen zaterdag precies hetzelfde, maar dan met m'n bril. Was zo enthousiast dat ik hem van m'n kop af sloeg en toen ie nog in de lucht hing weer op ving.wrote:Bob op 1:20, ik heb me daar echt jaren op vermaakt (als ik dit filmpje keek dan)wrote:filmpje![]()
Dat kan best interessant worden duswrote: Adaro idd veel oude A2R platen gaat draaien
Idd! Hopen dat er buiten Under Attack/HOTD/Let It Go etc ook wat échte klassiekers voorbij komen als Frightnight, Say Yeah, Nowhere To Hide, Unleashed, Fragile etc.wrote:Dat kan best interessant worden duswrote: Adaro idd veel oude A2R platen gaat draaien
Dinsdagdipje achter de rug, had de laatste 2 dagen nog niet veel zin in komend weekend maar jezus nu begint het toch wel te kriebelen hier. Hopelijk wilt onze bob op tijd vertrekken.
Heb zo het gevoel dat dit muzikaal 1 van de beste feesten gaan worden die ik ooit heb bijgewoond
Heb zo het gevoel dat dit muzikaal 1 van de beste feesten gaan worden die ik ooit heb bijgewoond
In Time en/of Interlude aubwrote:Idd! Hopen dat er buiten Under Attack/HOTD/Let It Go etc ook wat échte klassiekers voorbij komen als Frightnight, Say Yeah, Nowhere To Hide, Unleashed, Fragile etc.wrote:Dat kan best interessant worden duswrote: Adaro idd veel oude A2R platen gaat draaien
Lijkt me dat er voornamelijk A2 Records platen gedraaid gaan worden uit de periode dat B-Front bij dat label zat.
En dan nog DP van 2008-2010, zou leuk zijn: Rock The Party, Dark Symphony, Bringin' The Funk, en iets later Angel, Death Sentence, en vooral Awake en Elements.
In Time, My Sound, My Name Is Hardstyle zijn ook leuk en op A2 gereleased.
En dan nog DP van 2008-2010, zou leuk zijn: Rock The Party, Dark Symphony, Bringin' The Funk, en iets later Angel, Death Sentence, en vooral Awake en Elements.
In Time, My Sound, My Name Is Hardstyle zijn ook leuk en op A2 gereleased.
Dat zou idd het ideale scenario zijn, maar ik verwacht de periode 2010-2012 ook wel veel (Unleashed album, Under Attack, Hit you with that bang shit etc). Ach ja ik vind het allemaal goed.
Godverdomme stuk voor stuk pareltjes uitgekomen op A2 rec t/m 2010. Helemaal niks dat niet vet is in die periode gewoon. 
Defect Your Brain er nog aan toe te voegen!wrote:Idd! Hopen dat er buiten Under Attack/HOTD/Let It Go etc ook wat échte klassiekers voorbij komen als Frightnight, Say Yeah, Nowhere To Hide, Unleashed, Fragile etc.wrote:Dat kan best interessant worden duswrote: Adaro idd veel oude A2R platen gaat draaien
Hopelijk lezen Ran-D en Digital Punk deze pagina.
-
S
Sinds Knockout 2015 wordt dit pas m'n eerste hardstyle feest. Heb er weer zin aan !!
Kijken of ik het nog niet verleerd ben
!
Kijken of ik het nog niet verleerd ben
wrote:The Punk Soul Brother!wrote:Hopelijk lezen Ran-D en Digital Punk deze pagina.
View on YouTube
Hoeft van mij dan weer niet, maar een Dark Symphony, Machine Master of Blue Horizon door de HMH lijkt me hemels
Hopelijk grijpt Pitcher ook meer naar zijn Smack tijd ipv zijn huidige Pingpong tijd. Dan neigt de avond naar perfectie.
Liefst nog eerder, I Just Cant Stop, Serenity, New World etc. Maar dat verwacht ik niet eigenlijk op misschien een enkele plaat na.wrote:Hopelijk grijpt Pitcher ook meer naar zijn Smack tijd ipv zijn huidige Pingpong tijd. Dan neigt de avond naar perfectie.