Ja heb ik wel aan zitten denken, maar denk dat ik die laat vallen...wrote:Ik kan me ook nog herinneren dat je ooit beloofd hebt om Volumez (Old Version) te draaien.. Mooie gelegenheid toch?
Your Life remix komt in mijn set 100% zeker voorbij!
Ja heb ik wel aan zitten denken, maar denk dat ik die laat vallen...wrote:Ik kan me ook nog herinneren dat je ooit beloofd hebt om Volumez (Old Version) te draaien.. Mooie gelegenheid toch?
Be like Your Life Remixwrote:Volumez is lelijk.
Your Life Remix is mooi.
Je bent zelf lelijk.wrote:Volumez is lelijk.
Your Life Remix is mooi.
Ja dat bedoel ik.wrote:Moet keuzes maken boys... En tbh, Your Life remix is gemasterd en al, Volumez niet... Dus denk dat Volumez in de HMH niet echt tot z'n recht gaat komen...
Nietes..wrote: Je bent zelf lelijk.
Ik ben niet degene die deze info dient te verstrekken. Wellicht brengt Q-dance deze info komende week nog naar buiten. Zo niet, gewoon zorgen dat je om 22.00 binnen bent!wrote:Jones, kun jij wat meer vertellen over de indeling? Draaien jullie met z'n allen tegelijk in die verschillende groepen, of zijn 2 Sidez en Donkey Rollers bijvoorbeeld apart? En ik neem aan dat jij/jullie gewoon openen van 10 tot ...?
Dan eis ik dat je hem op Dedicated of Supersized Kingsday draaitwrote:Moet keuzes maken boys... En tbh, Your Life remix is gemasterd en al, Volumez niet... Dus denk dat Volumez in de HMH niet echt tot z'n recht gaat komen...
Dat is wel de bedoeling jawrote:Ik ben niet degene die deze info dient te verstrekken. Wellicht brengt Q-dance deze info komende week nog naar buiten. Zo niet, gewoon zorgen dat je om 22.00 binnen bent!wrote:Jones, kun jij wat meer vertellen over de indeling? Draaien jullie met z'n allen tegelijk in die verschillende groepen, of zijn 2 Sidez en Donkey Rollers bijvoorbeeld apart? En ik neem aan dat jij/jullie gewoon openen van 10 tot ...?

wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
@Delt-Awrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Tot volgende week!wrote:Serieus mensen, volumez liever dan your Life?jullie zijn niet goed haha.
Jones, met het bevestigen van het draaien van de your Life remix heb je mijn week weer gemaakt, held
Uit principe draai ik m nu niet op Dedicated of Supersized Kingsday...wrote:Dan eis ik dat je hem op Dedicated of Supersized Kingsday draait
wrote:"Expect full-on early hardstyle"
Juistwrote:Your Life remix komt in mijn set 100% zeker voorbij!
Ze willen jou ook niet missenwrote:Wil alsnog 10 uur binnen zijn. Wil hier geen minuut van missen!