Wat heb ik me rot gelachen om die gast. Helaas staat het er niet meer op...
Maar dit is gewoon een absolute zekerheid. Nu al het feest van 2016.
Qua line-up is het al overtroffen.wrote:Nou het wordt een zware dobber voor B-Front om Radical (die op Hard Bass staat) te overtreffen.
wrote:Uhm denk dat je iemand anders voor je hebtwrote:Hoi Ramon038, eindelijk naar iedereen geluisterd hier?![]()
en snap je vraag niet precies...
Echt niet, heb al een schone aangedaan.wrote:Heel Hardtraxx zit met een vol geblafte onderbroek op zijn bureaustoel.
Klaar voor een tweede ronde?wrote:Echt niet, heb al een schone aangedaan.wrote:Heel Hardtraxx zit met een vol geblafte onderbroek op zijn bureaustoel.
Ik weet niet of het wel zo snel uitverkoop als mensen denken, ja b-front is een grote naam, ook in de raw, maar als je echt kijkt naar de fanbase?wrote:Nu al 5 pagina's![]()
Diegene die dit bedacht heeft bij Q is zwaar baas. Kan wel eens de snelst uitverkopende xqlusive ooit worden, wat een line uphopen op heel veel oude A2 tracks van alle heren die draaien dan kan DP ook weer eens interessant worden.
Ik draag geen ondergoed.wrote:Heel Hardtraxx zit met een vol geblafte onderbroek op zijn bureaustoel.
Nee hoor ik zat naakt op de bank.wrote:Heel Hardtraxx zit met een vol geblafte onderbroek op zijn bureaustoel.