Het houdt ook nooit op he voor hem 
zij beginnnen!wrote:Het houdt ook nooit op he voor hem
zij beginnnen!wrote:Het houdt ook nooit op he voor hem
Ik zat meer te denken aan 14+wrote:als biscuit organisator was ... had je een max leeftijd van 16..
max 16 zeg ik.. alles eronder gratis entreewrote:Ik zat meer te denken aan 14+wrote:als biscuit organisator was ... had je een max leeftijd van 16..
wrote:max 16 zeg ik.. alles eronder gratis entreewrote:Ik zat meer te denken aan 14+wrote:als biscuit organisator was ... had je een max leeftijd van 16..
wrote:nee. daarom freddyadu8 erachter. hij kent de mensen.wrote:Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
daarhij bijna niet online is.
ik ken weliswaar ook mensen maar waarom zou ik de moeite doen om alles door te geven als iemand hier iedereen kent en dagelijks contact meeheeft?
wrote:wrote:nee. daarom freddyadu8 erachter. hij kent de mensen.wrote:Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
daarhij bijna niet online is.
ik ken weliswaar ook mensen maar waarom zou ik de moeite doen om alles door te geven als iemand hier iedereen kent en dagelijks contact meeheeft?
Ik zal mr freddy eens vertellen om meer online te komen! ( Hij woont 3 huizen langs me )
Ligt aan de djs.wrote:Op Partyflock staat bij genres Early Hardstyle, word dit nu ook echt eens een keer waargemaakt, of staat het er gewoon zomaar zoals altijd ?
Organisatie kan toch ook een DJ boeken die gewoon de eerste 2 uur early draait?wrote:Ligt aan de djs.wrote:Op Partyflock staat bij genres Early Hardstyle, word dit nu ook echt eens een keer waargemaakt, of staat het er gewoon zomaar zoals altijd ?
Ja inderdaad, je hebt toch wel het laatste woord als organisatie neem ik aan in dit soort dingen? Vooral vroeg op de dag mag je toch wel een richting aangeven waarin je wil dat een DJ gaat draaien.wrote: Organisatie kan toch ook een DJ boeken die gewoon de eerste 2 uur early draait?
Door de andere DJ's zal er vast wel een keer een early track gedraaid worden (vorig jaar heb ik Bombs Away en Shizzle My Dizzle gehoord), maar heb liever gewoon een hele set vol early.
wrote:zeker aanwezig.
zowel front als backstage.
+1, vorig jaar beste outdoor feest.wrote:Eerste december gelijk maar die kaartjes halen dan.