Dan kom ik dus niet hé. Stroboscopen... Wie die dingen heeft verzonnen mogen ze afschietenwrote:wrote:Gewoon de Hardtraxx tunnel of terror er neer zetten. 3 containers achter elkaar, alleen maar stroboscopen, keihard geluid en lompe dj's erin
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
rustig aan hewrote:Behalve dat slootwater wat ze bier noemenwrote:Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.
brabants geliefd water.
met gevoel voor het bier brouwen.
Bavaria
! Was ook een plusje waard.
Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier 
Ga je me weer achtervolgen dan?wrote:Zeer geslaagd vorige keer, gaat als het allemaal mee zit weer op herhaling.
Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.wrote:Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier
Ja, maar je kunt niet zeggen dat een bepaald merk bagger is.wrote:Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.wrote:Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier
Heb ook wel eens dat ik tapbier afgrijselijk vind, maar de volgende keer hetzelfde merk gewoon goed te pruimen vind.
E
ik zal kijken of ze t kouder kunnen zetten.. freddyadu8? meegenomen?wrote:Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.wrote:Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier
Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
nee dat is hij niet. hij helpt er alleen mee.wrote:Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
en jongens wat hadden jullie dan verwacht??? beek en donk ligt langs lieshout (waar bav gebrouwd word) dus dan lijkt het me best logisch dat dat geschonken word.
E
nee. daarom freddyadu8 erachter. hij kent de mensen.wrote:Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
daarhij bijna niet online is.
ik ken weliswaar ook mensen maar waarom zou ik de moeite doen om alles door te geven als iemand hier iedereen kent en dagelijks contact meeheeft?
Ik neem het ze ook niet kwalijk ofzo, vind het alleen niet te zuipen, thats all.wrote:nee dat is hij niet. hij helpt er alleen mee.wrote:Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
en jongens wat hadden jullie dan verwacht??? beek en donk ligt langs lieshout (waar bav gebrouwd word) dus dan lijkt het me best logisch dat dat geschonken word.
Daar heb je gelijk in idd, ik proef wel verschil in bieren maar het is niet zo dat ik de 1 bagger vind en de ander hemels ofzo.wrote:Ja, maar je kunt niet zeggen dat een bepaald merk bagger is.wrote:Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.wrote:Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier
Heb ook wel eens dat ik tapbier afgrijselijk vind, maar de volgende keer hetzelfde merk gewoon goed te pruimen vind.
Maar dit festivalbier was gewoon echt niet te zuipen
Festivalbier is smerig, true, maar Bavaria-festivalbier is echt niet te overtreffen qua smerigheid. 2 keer gehad op een feest (Intents en Wish) en na 3 pilsjes ben ik er gewoon mee gekapt. Verschrikkelijk vies. Gelukkig hadden ze nog baco...
E
en stel dat ik het was. had dat iets aan de reactie veranderd?wrote:Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
C
Bjorn kennende (organisator van Wish) wordt er weinig verandert aan de huidige drank. Bavaria is hofleverancier daar... en die deal loopt nog wel een paar jaar
E
wrote:Bjorn kennende (organisator van Wish) wordt er weinig verandert aan de huidige drank. Bavaria is hofleverancier daar... en die deal loopt nog wel een paar jaar
E
ik neem aan in mix?wrote:Kan er Apfelkorn bijkomen?
of wil je m persee puur. dan zal t 3 munten kosten puur. en in mix 2,5 denk.
althans zo even gerekend met festivalprijzen.
just twitter with wish outdoor
Met beide zul je wel niet veel qua volume krijgenwrote:ik neem aan in mix?wrote:Kan er Apfelkorn bijkomen?
Bij nader inzien, doe maar niet. Anders ben ik zo 100 euro kwijt op een feest
E
wrote:Met beide zul je wel niet veel qua volume krijgenwrote:ik neem aan in mix?wrote:Kan er Apfelkorn bijkomen?
Bij nader inzien, doe maar niet. Anders ben ik zo 100 euro kwijt op een feest
Niet echt neewrote:en stel dat ik het was. had dat iets aan de reactie veranderd?wrote:Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
E
wrote:Niet echt neewrote:en stel dat ik het was. had dat iets aan de reactie veranderd?wrote:Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?. Sommige berichten van jou lijkt het zo dat je werkelijk de organisator bent.
C
Biscuit vertelt alle 14 jarige wel dat hij een organisator is... van pyjamaparty's op zijn kamer 
E
wrote:Biscuit vertelt alle 14 jarige wel dat hij een organisator is... van pyjamaparty's op zijn kamer
Who was there
Nobody has said they're going yet.