Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:
Gewoon de Hardtraxx tunnel of terror er neer zetten. 3 containers achter elkaar, alleen maar stroboscopen, keihard geluid en lompe dj's erin :P

:drool:

Dan kom ik dus niet hé. Stroboscopen... Wie die dingen heeft verzonnen mogen ze afschieten xd
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:58 
 

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.


Behalve dat slootwater wat ze bier noemen :sick:

rustig aan he -.-

brabants geliefd water.
met gevoel voor het bier brouwen.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bavaria (L)! Was ook een plusje waard.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier >.<
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Zeer geslaagd vorige keer, gaat als het allemaal mee zit weer op herhaling. :D

Ga je me weer achtervolgen dan? :P
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier >.<

Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier >.<

Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.

Ja, maar je kunt niet zeggen dat een bepaald merk bagger is.
Heb ook wel eens dat ik tapbier afgrijselijk vind, maar de volgende keer hetzelfde merk gewoon goed te pruimen vind.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:08 
 

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier >.<

Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.

ik zal kijken of ze t kouder kunnen zetten.. freddyadu8? meegenomen?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?

nee dat is hij niet. hij helpt er alleen mee.
en jongens wat hadden jullie dan verwacht??? beek en donk ligt langs lieshout (waar bav gebrouwd word) dus dan lijkt het me best logisch dat dat geschonken word.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:23 
 

Lowrenz schreef:
Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?

nee. daarom freddyadu8 erachter. hij kent de mensen.
daarhij bijna niet online is.
ik ken weliswaar ook mensen maar waarom zou ik de moeite doen om alles door te geven als iemand hier iedereen kent en dagelijks contact meeheeft?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Lowrenz schreef:
Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?

nee dat is hij niet. hij helpt er alleen mee.
en jongens wat hadden jullie dan verwacht??? beek en donk ligt langs lieshout (waar bav gebrouwd word) dus dan lijkt het me best logisch dat dat geschonken word.


Ik neem het ze ook niet kwalijk ofzo, vind het alleen niet te zuipen, thats all.

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier >.<

Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.

Ja, maar je kunt niet zeggen dat een bepaald merk bagger is.
Heb ook wel eens dat ik tapbier afgrijselijk vind, maar de volgende keer hetzelfde merk gewoon goed te pruimen vind.


Daar heb je gelijk in idd, ik proef wel verschil in bieren maar het is niet zo dat ik de 1 bagger vind en de ander hemels ofzo.
Maar dit festivalbier was gewoon echt niet te zuipen :P
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festivalbier is smerig, true, maar Bavaria-festivalbier is echt niet te overtreffen qua smerigheid. 2 keer gehad op een feest (Intents en Wish) en na 3 pilsjes ben ik er gewoon mee gekapt. Verschrikkelijk vies. Gelukkig hadden ze nog baco...
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:00 
 

Lowrenz schreef:
Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?

en stel dat ik het was. had dat iets aan de reactie veranderd?
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:13 
 

Bjorn kennende (organisator van Wish) wordt er weinig verandert aan de huidige drank. Bavaria is hofleverancier daar... en die deal loopt nog wel een paar jaar
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga ik niet :evil:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:51 
 

robkuh1990 schreef:
Bjorn kennende (organisator van Wish) wordt er weinig verandert aan de huidige drank. Bavaria is hofleverancier daar... en die deal loopt nog wel een paar jaar

:yes: that`s right.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er Apfelkorn bijkomen? :drool:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:10 
 

Chukkels schreef:
Kan er Apfelkorn bijkomen? :drool:

ik neem aan in mix?
of wil je m persee puur. dan zal t 3 munten kosten puur. en in mix 2,5 denk.

althans zo even gerekend met festivalprijzen.

just twitter with wish outdoor :innocent:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Chukkels schreef:
Kan er Apfelkorn bijkomen? :drool:

ik neem aan in mix?
of wil je m persee puur. dan zal t 3 munten kosten puur. en in mix 2,5 denk.

althans zo even gerekend met festivalprijzen.

just twitter with wish outdoor :innocent:

Met beide zul je wel niet veel qua volume krijgen :P

Bij nader inzien, doe maar niet. Anders ben ik zo 100 euro kwijt op een feest xd
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:44 
 

Chukkels schreef:
biscuit schreef:
Chukkels schreef:
Kan er Apfelkorn bijkomen? :drool:

ik neem aan in mix?
of wil je m persee puur. dan zal t 3 munten kosten puur. en in mix 2,5 denk.

althans zo even gerekend met festivalprijzen.

just twitter with wish outdoor :innocent:

Met beide zul je wel niet veel qua volume krijgen :P

Bij nader inzien, doe maar niet. Anders ben ik zo 100 euro kwijt op een feest xd

:lol:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Lowrenz schreef:
Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?

en stel dat ik het was. had dat iets aan de reactie veranderd?

Niet echt nee ;). Sommige berichten van jou lijkt het zo dat je werkelijk de organisator bent.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 23:03 
 

Lowrenz schreef:
biscuit schreef:
Lowrenz schreef:
Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?

en stel dat ik het was. had dat iets aan de reactie veranderd?

Niet echt nee ;). Sommige berichten van jou lijkt het zo dat je werkelijk de organisator bent.

xd
Bericht Geplaatst op 15 sep 2011 23:26 
 

Biscuit vertelt alle 14 jarige wel dat hij een organisator is... van pyjamaparty's op zijn kamer :x
Bericht Geplaatst op 16 sep 2011 12:17 
 

robkuh1990 schreef:
Biscuit vertelt alle 14 jarige wel dat hij een organisator is... van pyjamaparty's op zijn kamer :x

-.-
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten