RobertV schreef:
Lowrenz schreef:
Biscuit? Ben jij serieus de organisator van Wish?
nee dat is hij niet. hij helpt er alleen mee.
en jongens wat hadden jullie dan verwacht??? beek en donk ligt langs lieshout (waar bav gebrouwd word) dus dan lijkt het me best logisch dat dat geschonken word.
Ik neem het ze ook niet kwalijk ofzo, vind het alleen niet te zuipen, thats all.
Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Boeiend wat voor bier het is, verschil proef je toch niet met festivalbier

Zeker wel, ik vond het bier op Q-Base bijvoorbeeld best lekker, op WiSH kreeg ik het serieus amper naar binnen.
Ja, maar je kunt niet zeggen dat een bepaald merk bagger is.
Heb ook wel eens dat ik tapbier afgrijselijk vind, maar de volgende keer hetzelfde merk gewoon goed te pruimen vind.
Daar heb je gelijk in idd, ik proef wel verschil in bieren maar het is niet zo dat ik de 1 bagger vind en de ander hemels ofzo.
Maar dit festivalbier was gewoon echt niet te zuipen
