is goed, denk niet dat hij namen gaat geven..wrote:Josh-T, ik kanhet vragen aan Björn wat hij er neer zet...
Kun je 'm anders niet zeggen dat er gewoon een Early Hardstyle act bij moet?
is goed, denk niet dat hij namen gaat geven..wrote:Josh-T, ik kanhet vragen aan Björn wat hij er neer zet...
Dreamfieldswrote:Nope > Dreamfields
Held jawrote:Wish! Die dag was perfect, Thanks to Karel < Held
Goede verhalen over gehoord, helaasch vorig jaar op vakantie. Volgende editie dus niet missenwrote:Dreamfieldswrote:Nope > Dreamfields
nee. 13 uurwrote:Weet iemand hoelaat die kaartverkoop dan begint?
Is dat gewoon zodra het 1 december is, dus om 0:00 ??
Samewrote:Hier dan wel aanwezig ivm verplaatsing dreamfields
waar stit dah?wrote:Eerste naam bekend? Chain Reaction
Bron: PF
Hij gaat als 'bezoeker' sowieso naar WiSH, dus kan je aannemen dat het zo iswrote:waar stit dah?wrote:Eerste naam bekend? Chain Reaction
Bron: PF
Wel mooi dat er meer komen ivm verplaatsing Dreamfields
Dat, dan betaal ik liever wat meer, wil defqon misschien ook nog wel een kans geven dit jaar en wie weet op welke datum deze valtwrote:Dit jaar was het een heel vet festival, stukken beter dan Defqon iig. Maar ga echt nog geen kaartjes halen voor iets wat over ruim een half jaar verder is, kan van alles tussen komen.
bestel voor mij ook ff wat blousjes die sjieke dingen....wrote:Zul je zien ben ik weer de lul en moet ik de bestelling voor WiSH maken, aangezien ik bij Bavaria werk.
Waar kom je vandaan?wrote:Zul je zien ben ik weer de lul en moet ik de bestelling voor WiSH maken, aangezien ik bij Bavaria werk.
OT plz?wrote:bestel voor mij ook ff wat blousjes die sjieke dingen....wrote:Zul je zien ben ik weer de lul en moet ik de bestelling voor WiSH maken, aangezien ik bij Bavaria werk.
nodig voor een bruiloft