the same precedure as every year, james!wrote:Is dit een hint? Magic Show host de mainstage?wrote:Word vast weer een gezellig feestje :p
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
C
Zeker aanwezig...
Was 2e keer genieten dus nu weer
Was 2e keer genieten dus nu weer
Was een heel leuk feestje en zat productietechnisch ook zeker goed in elkaar. Optie.
E
beetje vroegjes mare:
wie wil er aan meeklussen. 2 weken van te voren en op de dagen zelf en eventueel de dagen erna?
wie wil er aan meeklussen. 2 weken van te voren en op de dagen zelf en eventueel de dagen erna?
C
Muziekstijlen:
classics, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, eclectic, electro, happy hardcore, hardcore, hardstyle, house, lounge, minimal, raw hardstyle
Dubstep, D&B, HS, Raw... hoppaa
classics, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, eclectic, electro, happy hardcore, hardcore, hardstyle, house, lounge, minimal, raw hardstyle
Dubstep, D&B, HS, Raw... hoppaa
Denk wel weer aanwezig, mits de line up goed is. Dit jaar uistekend vermaakt, daarnaast was het nog redelijk betaalbaar
.
Ik ben dit jaar wel aanwezig. Hoop dat het dit jaar niet met Last Wold valt.
S
+1wrote:Ik ben dit jaar wel aanwezig. Hoop dat het dit jaar niet met Last Wold valt.
Aanwezig!!
Ha, dit jaar was dit mijn eerste grote feest.
Maar ook deze editie nog ben ik te jong, dus nog altijd hopen dat ik binnekom
S
Afgelopen editie was onze RobertV nog 15, kon zo binnenlopen.wrote:Aanwezig!!
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Wish is vaste kost! Is bijna om de hoek! Hopen op weer een magic show stage 
C
desnoods zetten ze een area helemaal vol met containers...
4 aan elke kant en er dan nog 4 bovenop met goei licht en geluid.
Containerbeuqerts verzameleN!
15 km van mij vandaan, dus sowieso aanwezig!
E
Hardtraxx-stage!wrote:desnoods zetten ze een area helemaal vol met containers...
Gewoon de Hardtraxx tunnel of terror er neer zetten. 3 containers achter elkaar, alleen maar stroboscopen, keihard geluid en lompe dj's erin 
wrote:Gewoon de Hardtraxx tunnel of terror er neer zetten. 3 containers achter elkaar, alleen maar stroboscopen, keihard geluid en lompe dj's erin
Dat zou wel legendarisch zijnwrote:Gewoon de Hardtraxx tunnel of terror er neer zetten. 3 containers achter elkaar, alleen maar stroboscopen, keihard geluid en lompe dj's erin
Ik zal het eens voorstellen bij Jor-D
. Zou een welkome toevoeging zijn aan het huidige festivalaanbod, al weet ik niet of zoiets bij Wish zou passen
.
Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.
t was ook eeen goei fiske!wrote:Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.
Behalve dat slootwater wat ze bier noemenwrote:Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.
Die Bavaria daar was echt verdomd smerig ja, t rook gewoon naar kots ofzowrote:Behalve dat slootwater wat ze bier noemenwrote:Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.
Who was there
Nobody has said they're going yet.