Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:23 
 

Chukkels schreef:
Titatovenaar schreef:
Word vast weer een gezellig feestje :p

Is dit een hint? Magic Show host de mainstage? :woot:

the same precedure as every year, james!
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 02:16 
 

Zeker aanwezig...
Was 2e keer genieten dus nu weer
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een heel leuk feestje en zat productietechnisch ook zeker goed in elkaar. Optie.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig!
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:02 
 

beetje vroegjes mare:

wie wil er aan meeklussen. 2 weken van te voren en op de dagen zelf en eventueel de dagen erna? :innocent:
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:26 
 

Muziekstijlen:

classics, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, eclectic, electro, happy hardcore, hardcore, hardstyle, house, lounge, minimal, raw hardstyle

Dubstep, D&B, HS, Raw... hoppaa
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk wel weer aanwezig, mits de line up goed is. Dit jaar uistekend vermaakt, daarnaast was het nog redelijk betaalbaar :).
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben dit jaar wel aanwezig. Hoop dat het dit jaar niet met Last Wold valt.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:35 
 

dennis schreef:
Ik ben dit jaar wel aanwezig. Hoop dat het dit jaar niet met Last Wold valt.


+1
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig!!

Ha, dit jaar was dit mijn eerste grote feest.

Maar ook deze editie nog ben ik te jong, dus nog altijd hopen dat ik binnekom
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:42 
 

Aristo schreef:
Aanwezig!!

Ha, dit jaar was dit mijn eerste grote feest.

Maar ook deze editie nog ben ik te jong, dus nog altijd hopen dat ik binnekom


Afgelopen editie was onze RobertV nog 15, kon zo binnenlopen.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:whistle:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 00:01 
 
Hardtraxxer

Wish is vaste kost! Is bijna om de hoek! Hopen op weer een magic show stage :love:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:25 
 

desnoods zetten ze een area helemaal vol met containers...

4 aan elke kant en er dan nog 4 bovenop met goei licht en geluid.

Containerbeuqerts verzameleN!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15 km van mij vandaan, dus sowieso aanwezig!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:20 
 

robkuh1990 schreef:
desnoods zetten ze een area helemaal vol met containers...

4 aan elke kant en er dan nog 4 bovenop met goei licht en geluid.

Containerbeuqerts verzameleN!


Hardtraxx-stage! :P
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon de Hardtraxx tunnel of terror er neer zetten. 3 containers achter elkaar, alleen maar stroboscopen, keihard geluid en lompe dj's erin :P
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Gewoon de Hardtraxx tunnel of terror er neer zetten. 3 containers achter elkaar, alleen maar stroboscopen, keihard geluid en lompe dj's erin :P

:drool:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Gewoon de Hardtraxx tunnel of terror er neer zetten. 3 containers achter elkaar, alleen maar stroboscopen, keihard geluid en lompe dj's erin :P

Dat zou wel legendarisch zijn :drool:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal het eens voorstellen bij Jor-D :) . Zou een welkome toevoeging zijn aan het huidige festivalaanbod, al weet ik niet of zoiets bij Wish zou passen :innocent: .
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.

t was ook eeen goei fiske!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.


Behalve dat slootwater wat ze bier noemen :sick:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Echt alleen maar positieve verhalen over dit feestje gehoord zeg.


Behalve dat slootwater wat ze bier noemen :sick:

Die Bavaria daar was echt verdomd smerig ja, t rook gewoon naar kots ofzo :sick: . Gelukkig was Baco maar 2 munten :) :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

niet zo zeiken jullie want heineken of grolsch daar ga je spontaan van over je nek. jupiler was eigenlijk beter geweest :whistle: maar dat is duurder.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten