The Skribbler schreef:
Heey ik had jou ook nog gezien! Wist niet dat je was wie je was...
Gelukkig heeft RR weer zijn spontane foto-houding

Zodra ik hem zag wees ik hem zo aan in die pose, en hij begreep de boodschap

wilde ook ff op die manier op de foto met hem
Heb behoorlijk veel Hardtraxxers gezien, voor zover ik ze ken, sommigen herkende ik wel van foto's maar heb ze niet aangesproken

verder ook Henkiev112 voor het eerst ontmoet.
vraag me wel af wie die jongen was die ook een Loudness shirt aan had, had een bril op, maar heb z'n naam niet gevraagd, was linksvoor bij Degos & Re-Done.
Volgens mij was dat wesley singhe ofzo iets... Leek z'n broertje dat wel