Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lol :D geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jij bent echt koning losgaan man. Respect.

Inderdaad, kudo's hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha David, heerlijk! Vooral die keer dat je de vocal meeschreeuwt maar er net geteased wordt met het volgende nummer is geniaal :lol: . En Olijfboom op de achtergrond deed mijn mondhoeken ook opkrullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hahaha David, heerlijk! Vooral die keer dat je de vocal meeschreeuwt maar er net geteased wordt met het volgende nummer is geniaal :lol: . En Olijfboom op de achtergrond deed mijn mondhoeken ook opkrullen.

Hahaha ja nice was dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:
Hahaha David, heerlijk! Vooral die keer dat je de vocal meeschreeuwt maar er net geteased wordt met het volgende nummer is geniaal :lol: . En Olijfboom op de achtergrond deed mijn mondhoeken ook opkrullen.

Hahaha ja nice was dat :D

Filmsterretjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:24 
 

Delt-A schreef:
The Skribbler schreef:
Heey ik had jou ook nog gezien! Wist niet dat je was wie je was...

Gelukkig heeft RR weer zijn spontane foto-houding xd


Zodra ik hem zag wees ik hem zo aan in die pose, en hij begreep de boodschap :P wilde ook ff op die manier op de foto met hem :P

Heb behoorlijk veel Hardtraxxers gezien, voor zover ik ze ken, sommigen herkende ik wel van foto's maar heb ze niet aangesproken :P verder ook Henkiev112 voor het eerst ontmoet.

vraag me wel af wie die jongen was die ook een Loudness shirt aan had, had een bril op, maar heb z'n naam niet gevraagd, was linksvoor bij Degos & Re-Done.

Volgens mij was dat wesley singhe ofzo iets... Leek z'n broertje dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kijk me shinen:


Fack ik oom op 1:45! Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi filmpje is dat van David, Dennis, Daniƫl, Dirk en Jurre (sorry, maar je past er qua voorletter niet echt bij...)

Ik schrok wel een beetje van mijn hoofd :P

Goeie herinneringen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
The Skribbler schreef:
Heey ik had jou ook nog gezien! Wist niet dat je was wie je was...

Gelukkig heeft RR weer zijn spontane foto-houding xd

vraag me wel af wie die jongen was die ook een Loudness shirt aan had, had een bril op, maar heb z'n naam niet gevraagd, was linksvoor bij Degos & Re-Done.

Ik had een Loudness shirt aan van vorig jaar, met die gele print. Stond ook beetje linksvoor overal te zwerven tijdens Degos & Re-Done, maar had geen bril op voor zover ik weet.. :P


Chris Two schreef:
Volgens mij was dat wesley singhe ofzo iets... Leek z'n broertje dat wel

Zo maar mijn persoonlijke gegevens hier op dit tuigforum zetten, gelukkig maar mijn achternaam fout gespeld! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 01:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is een leuk filmpje geworden ja :cool: haha. Zaterdag weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik hoop het... ik moet nog vervoer regelen, dan kan ik zaterdag naar de Droomvelden! Vanmorgen besloten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kijk me shinen:


Fack ik oom op 1:45! Haha

Gefeliciteerd Oom Dennis! :yay:

Of bedoel je Out Of Mana? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ontoerekeningsvatbare op middelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha Daniel in dat filmpje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hhaha geweldige filmpjes weer :worship:
En ik hoorde de MC weer over de Gatekeepers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk filmpje Remco! Vet gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Idd zeer vet filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kijk me shinen:


Ik zie eerder dakpan helemaal uit zn plaat gaan op de achtergrond... :P

@ M.I 0:20 t/m 0:24. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben mijn camera vergeten mee te nemen naar het huis van m'n ouders. Morgen dus geen leuke filmpjes op Dreamfields. Gossie, wat jammer nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer, klos... Veel harde trekker in het filmpje van Mind.Illusion :D Zie mezelf ook nog een paar x langskomen... goeie sfeerimpressie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neophobia :love: :loving: Blijft toch 1 van de vetste tracks ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Neophobia :love: :loving: Blijft toch 1 van de vetste tracks ooit.

Stimmt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:59 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahah, Khadber heeft het naar z'n zin.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten