Lol
geniaal!
Inderdaad, kudo's hoor!wrote:Jij bent echt koning losgaan man. Respect.
Inderdaad, kudo's hoor!wrote:Jij bent echt koning losgaan man. Respect.
Hahaha ja nice was datwrote:Hahaha David, heerlijk! Vooral die keer dat je de vocal meeschreeuwt maar er net geteased wordt met het volgende nummer is geniaal. En Olijfboom op de achtergrond deed mijn mondhoeken ook opkrullen.
Filmsterretjeswrote:Hahaha ja nice was datwrote:Hahaha David, heerlijk! Vooral die keer dat je de vocal meeschreeuwt maar er net geteased wordt met het volgende nummer is geniaal. En Olijfboom op de achtergrond deed mijn mondhoeken ook opkrullen.
Volgens mij was dat wesley singhe ofzo iets... Leek z'n broertje dat welwrote:Zodra ik hem zag wees ik hem zo aan in die pose, en hij begreep de boodschapwrote:Heey ik had jou ook nog gezien! Wist niet dat je was wie je was...
Gelukkig heeft RR weer zijn spontane foto-houdingwilde ook ff op die manier op de foto met hem
![]()
Heb behoorlijk veel Hardtraxxers gezien, voor zover ik ze ken, sommigen herkende ik wel van foto's maar heb ze niet aangesprokenverder ook Henkiev112 voor het eerst ontmoet.
vraag me wel af wie die jongen was die ook een Loudness shirt aan had, had een bril op, maar heb z'n naam niet gevraagd, was linksvoor bij Degos & Re-Done.
Fack ik oom op 1:45! Haha
Ik had een Loudness shirt aan van vorig jaar, met die gele print. Stond ook beetje linksvoor overal te zwerven tijdens Degos & Re-Done, maar had geen bril op voor zover ik weet..wrote:vraag me wel af wie die jongen was die ook een Loudness shirt aan had, had een bril op, maar heb z'n naam niet gevraagd, was linksvoor bij Degos & Re-Done.wrote:Heey ik had jou ook nog gezien! Wist niet dat je was wie je was...
Gelukkig heeft RR weer zijn spontane foto-houding
Zo maar mijn persoonlijke gegevens hier op dit tuigforum zetten, gelukkig maar mijn achternaam fout gespeld!wrote: Volgens mij was dat wesley singhe ofzo iets... Leek z'n broertje dat wel
Gefeliciteerd Oom Dennis!wrote:Fack ik oom op 1:45! Haha
Ik zie eerder dakpan helemaal uit zn plaat gaan op de achtergrond...
Stimmt!wrote:Neophobia![]()
Blijft toch 1 van de vetste tracks ooit.