gespot op 4:20 met zwarte shirt
Maar wanneer stoppen ze nou eens met die neppe vuurwerkgeluiden en dat geschreeuw van het publiek onder de muziek te zetten, echt irritant.
Dat vind ik juist wel tof.wrote:Mooie aftermovie![]()
Maar wanneer stoppen ze nou eens met die neppe vuurwerkgeluiden en dat geschreeuw van het publiek onder de muziek te zetten, echt irritant.
biscuit is hier eventjes niet , hij is zeg maar op vakantiewrote:inb4 the 'dat zal Mandy leuk vinden' post van biscuit
Inderdaad, echt belachelijk. Op het festival zelf ook m'n ogen uitgekeken.wrote: Al dat vrouwelijk schoonvolgens mij nog nooit zoveel gezien in een after
Was zo te zien tijdens Miquel en Juized of Scope DJ. De smile zegt precies genoeg: toptijd gehad daar!wrote:khadber op 3:13
Hoezo precies tijdens die acts? Jij vind toch alles leuk?wrote: Was zo te zien tijdens Miquel en Juized of Scope DJ. De smile zegt precies genoeg: toptijd gehad daar!
Dat waren de acts dat ik daar in de middag stond, daarna naar Mind.Illusion gegaan en pas voor Zany en Frequencerz terug gegaan.wrote:Hoezo precies tijdens die acts? Jij vind toch alles leuk?wrote: Was zo te zien tijdens Miquel en Juized of Scope DJ. De smile zegt precies genoeg: toptijd gehad daar!
Hahahahawrote:inb4 the 'dat zal Mandy leuk vinden' post van biscuit
Dat! @1.38wrote:Nog nooit zoveel lekkere wijven in één aftermovie gezien, godverdomme!
Frituurvet of schoenenvet?wrote:Heerlijke aftermovie![]()
Vet dat wij er ook nog in zitten!
Natuurlijk zijn er ieder jaar weer verbeterpunten te ontdekken bij ieder festival dat je bezoekt. Zo ook bij WiSH Outdoor. Wat gaat WiSH Outdoor volgend jaar veranderen? Vanzelfsprekend worden er natuurlijk extra entreepoorten en kassa’s op het terrein geplaatst om de doorstroom van bezoekers te versoepelen. Daarnaast hebben we nog een aantal belangrijke veranderingen meegenomen voor de volgende editie, maar daarover later meer. Heb je nog goede tips of suggesties, mail ze naar ons via info@wishevents.nl en wie weet krijg jij de eerste tickets voor WiSH Outdoor 2013 alweer toegezonden!