Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Whatsup met die hype over The Machine trouwens.. Zo een denderende set vond ik hem echt niet neerzetten hoor.

En hij viel me ook nog geen eens op terwijl ik met hem op de foto sta. Moet je nagaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht dat t een HT-er was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 04:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het echt een zwaar dik feest, set van The Machine was ook echt dik, maar niet zo vet als ik had verwacht. Er miste gewoon iets voor mij.

Ook nog stiekem verliefd geworden op een mooi meisje met vriend (altijd jammer)

Echt een topfeestje gehad! Verslag van mij en flevoboys (Domo) op partyflock :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was voor mij de 1e keer dat ik The Machine live zeg en vond het ook maar wat magertjes. Wel een leuke set, maar had er meer van verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:35 
 

Dakpan schreef:
Vond hem ook tegenvallen hoor. Sta je in The Dungeon, draai je vervolgens meuk als Fire & Ice en Initialize maar laat je platen als Difficult en Awesome Frequency achterwege.

de dakpannen werden van het dak geschopt! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Vond hem ook tegenvallen hoor. Sta je in The Dungeon, draai je vervolgens meuk als Fire & Ice en Initialize maar laat je platen als Difficult en Awesome Frequency achterwege.

de dakpannen werden van het dak geschopt! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Vond de set van The Machine echt heerlijk. Ontbraken wel een paar platen, maar je kan niet alles hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens Nando. Had nog wel graag Difficult/ Place of Terror/ Awesome Frequency gehoord, maar de set was nu ook prima.
Jammer van Initialize. Fire & Ice was misschien niet echt gepast, maar dat vind ik wel een lekkere track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een van m'n beste festivals tot nu toe dit.
De rijen bij de ingang en de muntverkoop waren echt belachelijk, heeft bijna 2 uur geduurd, maar daarna werd het feest steeds met de minuut beter.

En ik sta mooi op de foto met Radical Redemption:

Afbeelding

Ik zie er best lam uit maar dat komt gewoon van het losgaan en de warmte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heey ik had jou ook nog gezien! Wist niet dat je was wie je was...

Gelukkig heeft RR weer zijn spontane foto-houding xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb nog wel leuk filmpje van David en later kom jij er ook bij staan Skribbler :P muhahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik heb nog wel leuk filmpje van David en later kom jij er ook bij staan Skribbler :P muhahah

Moooootioooooon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heey ik had jou ook nog gezien! Wist niet dat je was wie je was...

Gelukkig heeft RR weer zijn spontane foto-houding xd


Zodra ik hem zag wees ik hem zo aan in die pose, en hij begreep de boodschap :P wilde ook ff op die manier op de foto met hem :P

Heb behoorlijk veel Hardtraxxers gezien, voor zover ik ze ken, sommigen herkende ik wel van foto's maar heb ze niet aangesproken :P verder ook Henkiev112 voor het eerst ontmoet.

vraag me wel af wie die jongen was die ook een Loudness shirt aan had, had een bril op, maar heb z'n naam niet gevraagd, was linksvoor bij Degos & Re-Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Ik heb nog wel leuk filmpje van David en later kom jij er ook bij staan Skribbler :P muhahah

Moooootioooooon :D


Online gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Ik heb nog wel leuk filmpje van David en later kom jij er ook bij staan Skribbler :P muhahah

Moooootioooooon :D


Online gooien

Ik ben te erg vdk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij is leuk Daaf, mag het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Hij is leuk Daaf, mag het?

Hij is bezig met uploaden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ik ben te erg vdk :(


Ach, is toch mooi man. Kan iedereen lekker je vage bakkes zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk me shinen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kijk me shinen:


Haha Davey op de achtergrond keihard feunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kijk me shinen:



Haha geweldig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zijn Nando en ik nog aan het trespassen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent echt koning losgaan man. Respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jij bent echt koning losgaan man. Respect.

Dank je :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jij bent echt koning losgaan man. Respect.

Echt wat een baas. Nu wordt hij lekker overal herkent van filmpjes :thumbsup:
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten