Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6. Vroeger hele goeie platen, tegenwoordig niet echt meer en qua setjes steeds hetzelfde (al draaide hij op Qlimax wel wat leuks, maar was vrij onsamenhangend)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yerba Diabolika.

6, mee eens met bovenstaande meningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 6.5. Naar boven afgerond.
Heeft een aantal dikke platen op z'n naam, setjes zijn altijd vermakelijk al zijn het vaak dezelfde hitjes. Moet wel vaker Unlocked draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6.

Wist me vroeger altijd wel te grijpen (Sensation sets vanaf 2004-2006 :thumbsup: )
Daarna takelde het muzikaal af en als ik de naam Luna zie denk ik gelijk aan E-Force...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 19:59 
 
Hardtraxxer

6je. Veelal is hierboven al genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken je die droge crackers die sommige mensen vroeger mee naar school kregen? Die zijn te vergelijken met Luna. Leuk dat ze er zijn, maar je mist ze niet als ze er niet zouden zijn. Zijn ze smerig dan? Nee hoor, prima vol te houden. Zijn ze lekker? Nee, als je er een op hebt hoef je er niet nog een. Als iemand vraagt: Waar heb je zin in? zegt nooit iemand: een cracker. Dat is dus ook zo met Luna. Prima setjes, maar niets waarvoor je naar een feest gaat. 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ken je die droge crackers die sommige mensen vroeger mee naar school kregen? Die zijn te vergelijken met Luna. Leuk dat ze er zijn, maar je mist ze niet als ze er niet zouden zijn. Zijn ze smerig dan? Nee hoor, prima vol te houden. Zijn ze lekker? Nee, als je er een op hebt hoef je er niet nog een. Als iemand vraagt: Waar heb je zin in? zegt nooit iemand: een cracker. Dat is dus ook zo met Luna. Prima setjes, maar niets waarvoor je naar een feest gaat. 6.


Haha! De perfecte uitleg. Hier sluit ik me volledig bij aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ken je die droge crackers die sommige mensen vroeger mee naar school kregen? Die zijn te vergelijken met Luna. Leuk dat ze er zijn, maar je mist ze niet als ze er niet zouden zijn. Zijn ze smerig dan? Nee hoor, prima vol te houden. Zijn ze lekker? Nee, als je er een op hebt hoef je er niet nog een. Als iemand vraagt: Waar heb je zin in? zegt nooit iemand: een cracker. Dat is dus ook zo met Luna. Prima setjes, maar niets waarvoor je naar een feest gaat. 6.


Haahahhahaha :lol:

Kan me hier wel in vinden trouwens. Setjes zijn te doen als er niks anders is, maar zou er nooit speciaal voor hem heengaan. Sommige platen vind ik wel prima, maar wederom niks speciaals. een 6je dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind zijn sets 9/10 keer vet. Houdt zich gewoon aan de stijl die hij moet draaien en draait nummers van veel artiesten in een set. Kan altijd genieten van zijn sets op Hardclassics. Ook de platen die onder zijn naam zijn uitgekomen zijn vet.

Unlocked, Bring that shit back, Dutch Master collabs, Crypsis collabs, E-Force collabs en de DHHD platen zijn allemaal vet.

Ik geef hem een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 5. Enige Luna plaat die ik nog wel eens uit mezelf op wil zetten is Reckless
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Setjes van Sensation Black 2004 en 2005 (blijven mooie beelden!) echt te vaak gehoord vroeger. Vroeger had hij vette producties. Ook met DHHD. Helaas is het al jaren niet veel meer qua producties. Setjes (als ik ze al hoor) zijn meestal classic setjes die behoorlijk voorspelbaar zijn, al verbaasde me ik over zijn platenkeuze op Qlimax! Hoe dan ook... Een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eh, hij is er een gewoon een beetje. Ik kan me naast Unlocked ook geen enkele echt memorabele soloplaat herinneren.

Chroman schreef:
crackerverhaal


Sterke samenvatting, ik houd het ook op een zesje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 10:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Luna een 6,4, nu Rooler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wel een 8. Een van de weinige makkelijker serieus te nemen namen op Gearbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7. Aantal leuke platen maar verder nog altijd tracks waar ik niks mee kan. Nog niet eerder een setje bezocht maar van wat ik heb gezien lijkt dat nog wel lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7. Inderdaad de meest interessante naam van Gearbox Digital. Heeft vette platen, maar ook mindere. Zeker een ruime voldoende waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Een 7. Inderdaad de meest interessante naam van Gearbox Digital. Heeft vette platen, maar ook mindere. Zeker een ruime voldoende waard.


Dit. Meest interessante naam op Gearbox, heeft niet altijd geweldige platen maar heeft dit jaar met Yes en Domination toch twee fijne platen gemaakt en zijn collabs met Mind Dimension zijn heerlijk. Ouder werk is ook prima. Het lijkt ook wel een geinige gast.

Lijkt gelukkig dat een naam als Rebelion nu ook zijn voorbeeld gaan volgen. Namen als Physika, 2Faced en Rooler houden het label nog waard om in de gaten te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Een 7. Inderdaad de meest interessante naam van Gearbox Digital. Heeft vette platen, maar ook mindere. Zeker een ruime voldoende waard.

Dit. Volop potentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rooler krijgt van mij een 8, geweldige gast! En zn setjes zijn altijd lekker om bij te wonen. Enigste minpuntje dat hij niet veel releast, hoop dat nog komt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat dat juist het pluspunt van Rooler is ten opzichte van zijn collega's bij Gearbox :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 6... Heb er niet veel mee, maar vind het ook geen straf om ernaar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7. Toffe gast, toffe tracks, toffe setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

6. Kan er prima naar luisteren en/of een setje van bijwonen, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
6. Kan er prima naar luisteren en/of een setje van bijwonen, maar niet meer dan dat.
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen