Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Nu is het een standaard feest line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Nu is het een standaard feest line-up

Nee want b2b sets zijn tegenwoordig niet standaard op een (raw) feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Martin Waus schreef:
Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Nu is het een standaard feest line-up

Nee want b2b sets zijn tegenwoordig niet standaard op een (raw) feest :lol:


Het toppunt was wel een 60 minuten b2b2b set op intents en een 45 minuten b2b set op We Are Hardstyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Martin Waus schreef:
Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Nu is het een standaard feest line-up

Nee want b2b sets zijn tegenwoordig niet standaard op een (raw) feest :lol:

Ik gok dat erop wordt gedoeld dat bij het feest van vorig jaar Warface veel meer betrokken was bij verschillende sets (zoals je ook ziet bij een X-Qlusive) en het daarmee ook echt voelde als een feest van Warface. Nu is het inderdaad meer een standaard raw feest waar de naam Warface en D-Sturb en een geforceerd album aan gekoppeld is.

Verder wel heel tof voor 2Faced dat ze hier staan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Verder wel heel tof voor 2Faced dat ze hier staan :thumbsup:


Thanks! Super vet inderdaad haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
THArdstyler schreef:
Martin Waus schreef:
Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Nu is het een standaard feest line-up

Nee want b2b sets zijn tegenwoordig niet standaard op een (raw) feest :lol:

Ik gok dat erop wordt gedoeld dat bij het feest van vorig jaar Warface veel meer betrokken was bij verschillende sets (zoals je ook ziet bij een X-Qlusive) en het daarmee ook echt voelde als een feest van Warface. Nu is het inderdaad meer een standaard raw feest waar de naam Warface en D-Sturb en een geforceerd album aan gekoppeld is.

Verder wel heel tof voor 2Faced dat ze hier staan :thumbsup:


Dit idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2019 08:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in!
Kijk vooral uit naar:
2faced
B-front
Cryex &
Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is t al zaterdag!? Zoveel zin in deze. Warface HA reloaded kan zomaar eens het setje van het jaar worden. Ook weer eens B-front over het AFAS geluid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 14:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat EoL Live :lol: Leuk man 3 plaatjes pp draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat EoL Live :lol: Leuk man 3 plaatjes pp draaien.


Net als de hele avond op Dedicated. Leuk man. Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 17:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Pommer schreef:
Dat EoL Live :lol: Leuk man 3 plaatjes pp draaien.


Net als de hele avond op Dedicated. Leuk man. Doei

Dat vind ik nog wat anders gezien het hele concept en dat sws 1 grote parade is. Hier krijgen sommige DJ's die in principe niks met EoL te maken hebben een uur de tijd en deze gasten met zn allen een paar minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Is t al zaterdag!? Zoveel zin in deze. Warface HA reloaded kan zomaar eens het setje van het jaar worden. Ook weer eens B-front over het AFAS geluid :thumbsup:


Dit. Ook heel benieuwd naar de album showcase van E-Force :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Martin Waus schreef:
Pommer schreef:
Dat EoL Live :lol: Leuk man 3 plaatjes pp draaien.


Net als de hele avond op Dedicated. Leuk man. Doei

Dat vind ik nog wat anders gezien het hele concept en dat sws 1 grote parade is. Hier krijgen sommige DJ's die in principe niks met EoL te maken hebben een uur de tijd en deze gasten met zn allen een paar minuten.


Gezien 't B-Front en Rejecta zijn die een uur krijgen zal je hier denk ik weinig klachten over horen.

Toch maar aanwezig omdat er een hele zooi vrienden gaan. Kijk voornamelijk uit naar bovenstaande namen en E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alsnog besloten om te gaan. Line-up een stuk minder dan vorig jaar, maar goed. Verder jammer dat Cryex niet draait tijdens Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had de intentie hier miss nog last minute heen te gaan, maar na t zien van de timetable toch maar vanaf gezien.

Ik kan namelijk om 3u dan al naar huis, enige interessante voor mij persoonlijk is daarna nog Delete. Maar die draait dan ook in een team van 5 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar kan je nu t beste parkeren rond de AFAS? Vorige keer bij XQ-Holland 25 euro moeten betalen voor een nacht. Was dat niet nog een keer van plan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.afaslive.nl/route-p/auto

De hier aangegeven parkeergarages hebben de optie te kiezen voor een vast evenementen tarief. Dan kom je uit op 15 euro.

Of anders hier kijken of er in de omgeving iets beters te vinden is: https://www.prettigparkeren.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Waar kan je nu t beste parkeren rond de AFAS? Vorige keer bij XQ-Holland 25 euro moeten betalen voor een nacht. Was dat niet nog een keer van plan :/


Sportpark de Toekomst wil nog wel eens open zijn, daar kun je dan gratis je auto neerzetten. Als er ook groot event in Ziggo Dome is zal dat waarschijnlijk wel niet zo zijn tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Scotty018 schreef:
Waar kan je nu t beste parkeren rond de AFAS? Vorige keer bij XQ-Holland 25 euro moeten betalen voor een nacht. Was dat niet nog een keer van plan :/


Sportpark de Toekomst wil nog wel eens open zijn, daar kun je dan gratis je auto neerzetten. Als er ook groot event in Ziggo Dome is zal dat waarschijnlijk wel niet zo zijn tho.


Als ik met de auto ga zet ik hem altijd bij het kantoor op Haakbergweg 3 t/m 72 (a.k.a. Dreeftoren) dat is 10 of 15 eu voor parkeren je bent echt redelijk snel uit de drukte. Al een tijdje niet gedaan want kan sinds een goed jaar met de trein naar Afas.

Ben er niet bij morgen maar veel plezier voor de mensen die gaan! :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2019 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin begint nu wel aardig te komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier wat beelden van gezien... Met name wat uptempo gare shit enzo. Dat is echt precies waarom ik niet naar zulke feesten ga. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 14:45 
 
Hardtraxxer

Van te voren was ik wat sceptisch, omdat de muziek normaliter niet mijn voorkeur heeft. Door de goede verhalen over de vorige editie + locatie toch besloten om hier naar toe te gaan.

- AFAS Live/HMH is als locatie altijd een dikke plus. Wat kleiner en het geluid is perfect;
- Stage en lichtshow waren dik in orde;
- Overall leuke setjes gehoord. Die van Warface & D-Sturb stak er voor mij bovenuit, met een mix van oude en nieuwe tracks van het album;
- Afsluitset van Deadly Guns & Dither is me alles meegevallen. Met name de tracks die Dither draaide (richting Industrial) vond ik fijn.

Ik wilde mezelf een aanfluiting als op Qlimax besparen. Daarom ben ik tijdens Radical in zaal 2 gaan kijken, waar de voor mij onbekende Refract draaide. De tracks die voorbij kwamen kende ik niet, maar wel een stijl die ik het liefste hoor: euforisch, met een stevige kick. Absoluut geen spijt dat ik Radical heb overgeslagen!

Al met al heb ik me prima vermaakt! Het was zeker geen bijzonder feest, maar volgend jaar ben ik er weer bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onverwachts echt optimaal genoten van dit feestje. Afas is ook gewoon een top locatie. Goed geluid, niet te groot, fantastisch uitzicht vanaf de tribune en je hoefde ook geen munten te halen.
Heb eigenlijk op een only-raw feest nog nooit zo’n goede sfeer meegemaakt en ook weinig tot 0 vdk kaart mensen gezien. Dat was wel is even wat anders dan op Qlimax. Vanaf 02:00 ook alle ruimte gehad wat ook heel prettig was. De Rookie Area was ook een leuke toevoeging.
Heb eigenlijk ook geen één minder setje gehoord.
Zelfs radical draaide redelijk afwisselend met platen als Big Boys, Brutal 3.0 en Just Like You.
Het meest genoten van E-Force en Warface “Heavy Artillery”, wat was dat ongelovelijk vet.
Volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
toch besloten om hier naar toe te gaan.


:cry: Ik had je zo hoog zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega dik event, AFAS is wel echt een wereld locatie. Heel vet om hier een keer gestaan te hebben.

Nog even onze tracklist uitgevogeld voor de geinteresseerden :thumbsup:

1. Deluzion - Partystarter
2, B-Front - Face The Truth (Genox Remix)
3. Rvage - Manipulated Contingency
4. Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls
5. 2Faced - Resonate (2019 edit)
6. Necrosis - Raw Mashup 1.0
7. E-Force - Seven
8. Luminite - Be The Baddest
9. Unresolved - Chances
10. 2Faced - Oh My God!
11. Act of Rage & Digital Punk - Till Sunrise
12. Necrosis - Tear The Place Up
13. The Machine - Rollin
14. 2Faced - Eternity
15. Clockartz - Prisma
16. 2Faced - Sweet Dreams
17. Crossfight - Mad AF
18. Warface - Leviathan
19. 2Faced - No Fighting
20. Regain - Xorcism
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten