Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Nu is het een standaard feest line-up

Nee want b2b sets zijn tegenwoordig niet standaard op een (raw) feestwrote:Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Het toppunt was wel een 60 minuten b2b2b set op intents en een 45 minuten b2b set op We Are Hardstylewrote:Nee want b2b sets zijn tegenwoordig niet standaard op een (raw) feestwrote:Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Ik gok dat erop wordt gedoeld dat bij het feest van vorig jaar Warface veel meer betrokken was bij verschillende sets (zoals je ook ziet bij een X-Qlusive) en het daarmee ook echt voelde als een feest van Warface. Nu is het inderdaad meer een standaard raw feest waar de naam Warface en D-Sturb en een geforceerd album aan gekoppeld is.wrote:Nee want b2b sets zijn tegenwoordig niet standaard op een (raw) feestwrote:Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Thanks! Super vet inderdaad hahawrote: Verder wel heel tof voor 2Faced dat ze hier staan
Dit iddwrote:Ik gok dat erop wordt gedoeld dat bij het feest van vorig jaar Warface veel meer betrokken was bij verschillende sets (zoals je ook ziet bij een X-Qlusive) en het daarmee ook echt voelde als een feest van Warface. Nu is het inderdaad meer een standaard raw feest waar de naam Warface en D-Sturb en een geforceerd album aan gekoppeld is.wrote:Nee want b2b sets zijn tegenwoordig niet standaard op een (raw) feestwrote:Wat een tegenvaller als je dit vergelijkt met vorig jaar. b2b sets toen.
Verder wel heel tof voor 2Faced dat ze hier staan
Net als de hele avond op Dedicated. Leuk man. Doeiwrote:Dat EoL LiveLeuk man 3 plaatjes pp draaien.
Dat vind ik nog wat anders gezien het hele concept en dat sws 1 grote parade is. Hier krijgen sommige DJ's die in principe niks met EoL te maken hebben een uur de tijd en deze gasten met zn allen een paar minuten.wrote:Net als de hele avond op Dedicated. Leuk man. Doeiwrote:Dat EoL LiveLeuk man 3 plaatjes pp draaien.
Dit. Ook heel benieuwd naar de album showcase van E-Forcewrote:Is t al zaterdag!? Zoveel zin in deze. Warface HA reloaded kan zomaar eens het setje van het jaar worden. Ook weer eens B-front over het AFAS geluid
Gezien 't B-Front en Rejecta zijn die een uur krijgen zal je hier denk ik weinig klachten over horen.wrote:Dat vind ik nog wat anders gezien het hele concept en dat sws 1 grote parade is. Hier krijgen sommige DJ's die in principe niks met EoL te maken hebben een uur de tijd en deze gasten met zn allen een paar minuten.wrote:Net als de hele avond op Dedicated. Leuk man. Doeiwrote:Dat EoL LiveLeuk man 3 plaatjes pp draaien.
Sportpark de Toekomst wil nog wel eens open zijn, daar kun je dan gratis je auto neerzetten. Als er ook groot event in Ziggo Dome is zal dat waarschijnlijk wel niet zo zijn tho.wrote:Waar kan je nu t beste parkeren rond de AFAS? Vorige keer bij XQ-Holland 25 euro moeten betalen voor een nacht. Was dat niet nog een keer van plan
Als ik met de auto ga zet ik hem altijd bij het kantoor op Haakbergweg 3 t/m 72 (a.k.a. Dreeftoren) dat is 10 of 15 eu voor parkeren je bent echt redelijk snel uit de drukte. Al een tijdje niet gedaan want kan sinds een goed jaar met de trein naar Afas.wrote:Sportpark de Toekomst wil nog wel eens open zijn, daar kun je dan gratis je auto neerzetten. Als er ook groot event in Ziggo Dome is zal dat waarschijnlijk wel niet zo zijn tho.wrote:Waar kan je nu t beste parkeren rond de AFAS? Vorige keer bij XQ-Holland 25 euro moeten betalen voor een nacht. Was dat niet nog een keer van plan
wrote:toch besloten om hier naar toe te gaan.