Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 01:14 
 
Hardtraxx Veteran

Gok high voltage of Ncrypta als opener, dan rejecta of b-front. Prima dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand die toevallig een kaartje over heeft voor een schappelijke prijs + een biertje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
Iemand die toevallig een kaartje over heeft voor een schappelijke prijs + een biertje..


Ik lust geen bier, dus helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
Iemand die toevallig een kaartje over heeft voor een schappelijke prijs + een biertje..


Voeg daar een date met je moeder aan toe en ik overweeg het
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Stiffler schreef:
Iemand die toevallig een kaartje over heeft voor een schappelijke prijs + een biertje..


Voeg daar een date met je moeder aan toe en ik overweeg het

Scherp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Stiffler schreef:
Iemand die toevallig een kaartje over heeft voor een schappelijke prijs + een biertje..


Voeg daar een date met je moeder aan toe en ik overweeg het


@Nattehond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 14:44 
 
Hardtraxx Newbie

Spalken schreef:
Stiffler schreef:
Iemand die toevallig een kaartje over heeft voor een schappelijke prijs + een biertje..


Voeg daar een date met je moeder aan toe en ik overweeg het


Mijn moeder is anderhalf jaar geleden overleden. Maarja als necrofilie jouw ding is, kan ik je het adres van de begraafplaats wel geven.

Denk even na voor je wat zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je heet Stiffler
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plottwist level 9 miljard
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
Spalken schreef:
Stiffler schreef:
Iemand die toevallig een kaartje over heeft voor een schappelijke prijs + een biertje..


Voeg daar een date met je moeder aan toe en ik overweeg het


Mijn moeder is anderhalf jaar geleden overleden. Maarja als necrofilie jouw ding is, kan ik je het adres van de begraafplaats wel geven.

Denk even na voor je wat zegt


Ik wilde gewoon een grap maken over je naam (Stiffler's mom). Maar als ik dit geweten had dan zou ik het niet gedaan hebben. Bij deze mijn oprechte excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast dit kun je echt niet zeggen man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, dit kan je niet voorspellen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 21:09 
 
Hardtraxx Newbie

Spalken schreef:

Ik wilde gewoon een grap maken over je naam (Stiffler's mom). Maar als ik dit geweten had dan zou ik het niet gedaan hebben. Bij deze mijn oprechte excuses.


Ben verder niet boos ofzo wilde alleen duidelijkmaken dat je niet weet waar je mee te maken hebt, dus dat je zulke opmerkingen beter niet tegen vreemde kunt maken. Ik maakte zelf vroeger ook vaak je moeder grappen dus ik snap dat het niet persoonlijk bedoeld is. Nu kan ik het best wel hebben maar dr zijn mensen die je er best mee kan kwetsen en waarbij er gelijk weer verdriet naar boven komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Plottwist level 9 miljard


ai ai
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach wat een gejank, alsof hij dat kan ruiken.. mom jokes +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 16:02 
 
Hardtraxx Newbie

DLay10 schreef:
Ach wat een gejank, alsof hij dat kan ruiken.. mom jokes +1

Stoer man vanachter je computer :thumbup:

Juist omdat je niet kan weten wat iemand zn situatie is dien je op te passen met zulke opmerkingen. Ik zeg toch dat ik verder niet boos ben of het hem kwalijk neem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
DLay10 schreef:
Ach wat een gejank, alsof hij dat kan ruiken.. mom jokes +1

Stoer man vanachter je computer :thumbup:

Juist omdat je niet kan weten wat iemand zn situatie is dien je op te passen met zulke opmerkingen. Ik zeg toch dat ik verder niet boos ben of het hem kwalijk neem.

Ohja, niemand over de hele wereld mag meer over moeders praten, want je kan iemand kwetsen. Zoiets kwetsends zei hij niet eens, dan kan het wel eens voorkomen op een random forum dat je je aangevallen voelt.

OT: ZINAN DIT FEESTJE
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IEDEREEN NIETS MISSCHIEN HOOGSTWAARSCHIJNLIJK POTENTIEEL MOGELIJK KWETSEND ZEGGEN!!! JE WEET NOOIT WIE ER AAN DE ANDERE KANT NAAR ZIJN SCHERM ZIT TE TUREN EN DAARDOOR GEKWETST KAN WORDEN!!1!11!

On-topic over de mama discussie: Met een naam als Stiffler op een forum als Hardtraxx kun je milf grapjes verwachten. Dat weten zelfs de Finse kansenparels van vandaag de dag. Achteraf anderen schuldig laten voelen wegens omstandigheden met je moeder waar niemand iets van weet is immens laag. Als je het gewoon had genegeerd was er niets aan het handje. Door er nu een opmerking over te maken heb je weer enorm veel posts over dit (voor hardtraxx) onzinnige onderwerp. Daarnaast heb je nu ook nog eens een verhoogd risico dat iemand dit tegen je gaat gebruiken om te trollen.

Dit is een voorbeeld van waarom de maatschappij vandaag de dag naar de kloten aan't gaan is. Iedereen is bij het minste gekwetst en blablabla ik heb geen zin om hier nog verder over te typen. Je snapt hopelijk mijn punt wel.


Ja het is dinsdag, nee ik gebruik geen drugs.

Iedereen die mij een mongool vindt, is zelf een mongool. Lekker puh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
IEDEREEN NIETS MISSCHIEN HOOGSTWAARSCHIJNLIJK POTENTIEEL MOGELIJK KWETSEND ZEGGEN!!! JE WEET NOOIT WIE ER AAN DE ANDERE KANT NAAR ZIJN SCHERM ZIT TE TUREN EN DAARDOOR GEKWETST KAN WORDEN!!1!11!

On-topic over de mama discussie: Met een naam als Stiffler op een forum als Hardtraxx kun je milf grapjes verwachten. Dat weten zelfs de Finse kansenparels van vandaag de dag. Achteraf anderen schuldig laten voelen wegens omstandigheden met je moeder waar niemand iets van weet is immens laag. Als je het gewoon had genegeerd was er niets aan het handje. Door er nu een opmerking over te maken heb je weer enorm veel posts over dit (voor hardtraxx) onzinnige onderwerp. Daarnaast heb je nu ook nog eens een verhoogd risico dat iemand dit tegen je gaat gebruiken om te trollen.

Dit is een voorbeeld van waarom de maatschappij vandaag de dag naar de kloten aan't gaan is. Iedereen is bij het minste gekwetst en blablabla ik heb geen zin om hier nog verder over te typen. Je snapt hopelijk mijn punt wel.


Ja het is dinsdag, nee ik gebruik geen drugs.

Iedereen die mij een mongool vindt, is zelf een mongool. Lekker puh.

je moeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
DLay10 schreef:
Ach wat een gejank, alsof hij dat kan ruiken.. mom jokes +1

Stoer man vanachter je computer :thumbup:

Juist omdat je niet kan weten wat iemand zn situatie is dien je op te passen met zulke opmerkingen. Ik zeg toch dat ik verder niet boos ben of het hem kwalijk neem.

Het zou een mooie wereld zijn als we elkaar op die manier niet meer zouden kwetsen, maar dit is onmogelijk. Kan je zoals hierboven aangegeven niet verwachten van iedereen. Mensen die zelf ook niets erger hebben meegemaakt dan bijvoorbeeld een (over)grootouder op mooie leeftijd verliezen gaan hier automatisch niet verder over nadenken. Heb zelf ook wel wat ellende gehad de afgelopen jaren. Dan ga je er wel anders over nadenken.

Je komt er wel doorheen pik! Sterkte.

Maargoed on-topic maar weer?
Niet aanwezig, want ik vind Warface en D-Sturb niet leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff ophouden anders ga ik bans uitdelen en mag je een weekje afkoelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 mod

Edit: oh te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terecht dat mod Alm1ghty dreigt met sancties. Dit soort strapatsen kunnen we hier niet tolereren.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten