Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 08:15 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Vitality schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 10:08 

Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Nuracore schreef:
Vitality schreef:
GODVERDOMME KUT WEER GODVERDOMME!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 10:10 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ouderwets slecht geslapen -.-

Vitality schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 10:15 

Hardtraxxer

Heerlijk geslapen en weinig zin.

Tot zo :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 10:33 

Anonymous schreef:
Iemand die plekje in de buurt kent voor goedkoper parkeren in de buurt?

? :(

Kan maar paar uurtjes, om dan 20 piek te betalen net kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 11:05 

Hardtraxx Elite

Sinds 4.00 uur vanochtend actief. Broertje en z'n verloofde naar Schiphol gebracht. 8.30 uur weer thuis maar slapen werd 'm niet meer. Even op karakter vandaag! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 11:11 

Hardtraxx Veteran

Zo die kant op. Hopelijk rond 13:00 bij Autotron!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 11:13 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
Anonymous schreef:
Iemand die plekje in de buurt kent voor goedkoper parkeren in de buurt?

? :(

Kan maar paar uurtjes, om dan 20 piek te betalen net kut

Als je een stukje lopen niet erg vind kan je hem ergens in een wijk in de buurt van de Autotron vast wel kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 13:15 

Hardtraxxer

Kaartje gehaald voor 13 euro :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 13:27 

Hardtraxxer

Rubrix schreef:
Kaartje gehaald voor 13 euro :lol:

Nice :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 15:04 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig met mijn vrouw, te herkennen aan matchende rode shirts met 'Just Married 12-07-2024' er op
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 18:50 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Aanwezig met mijn vrouw, te herkennen aan matchende rode shirts met 'Just Married 12-07-2024' er op

Aandacht te kort gehad gisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 00:38 

Hardtraxx Veteran

Poh, wat een feest!
Thera & Geck-o was bizar goed!! Ook genoten van Chain Reaction & Luna & Adaro!
Crypsis is wel een beetje af. Draaide echt veel te nieuwe muziek. Heb je zo’n repertoire en ga je heel veel nieuw spul draaien. CR & Luna lieten zien hoe het wel moest. Laatste gedeelte van Wildstylez was ook lekker. Top dagje gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 01:52 

Hardtraxxer

Ondanks de vrij standaard lineup best wat nummers gehoord die je niet zoveel meer tegenkomt :thumbsup:

Frontliner: Rollin, Rebirth of the Sun en vooral: Expressionz
Low-E & Alter Egoz: Wildstylez - Lonely, Headhunterz - Forever az one
B-Front:Bass mechanics, Re-volt - Rush :love: , Get the mean
Tatanka:Zanzarismo, Zatox-So high, Creation, Andromeda, Opera
E-Force: Atmozfears - Hate :bomb:

Ik vergeet er nog een hoop waarschijnlijk.

Geluid bij area 2 en 3 was verder niet geweldig, mainstage wel dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 02:04 

Hardtraxxer

Nog voor de liefhebber, tracklist Tatanka:

Zanzarismo
Lets rock
So high
Skleroxx
The punishment
Gangsta
Loops & Things
Creation
Ear fucking
Oldschool
Andromeda
Bringing the funk remix
Irreplaceable
Tokyo
Oxygen
Reaction
It must be
The perfect weapon
Wild wild west
The crew
Kickin ass
Natural born raver
Arabika
Im your Proximus DJ
Opera
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 10:01 

Hardtraxxer

Wat een ongekend dik festival was dit zeg :worship:
Van begin tot einde met een grote blije bakkus over het terrein gelopen.

Persoonlijke hoogtepunten waren toch wel Deetox (Within me :drool: ), Cyber en E-Force.
Voor mij kwam echt alles samen bij Cyber. Het zonnetje kwam door, perfecte melodieen (Falling, Together :loving: ) en zo’n magische sfeer. Net op tijd weggegaan bij laatstgenoemde om op tijd te zijn voor E-force. Wat een bizarre set was dat zeg. Freakz at night, Underground tacticz remix en uur lang de ene na de andere klapper. In tijden niet zo’n dikke raw hardstyle act meegemaakt. Met de wetenschap dat het echt niet meer beter zou worden zijn we geëindigd bij de waterfietsen, de hangmatten en de fotobooth. Mooie taferelen en uiteraard een paar prachtplaatjes geschoten.

Het geluid in area 2 had wel iets harder gemogen en ik ben echt totaal geen fan van Bavaria bier, maar dat mocht de pret niet drukken.
Zou echt zo zonde zijn als dit maar eenmalig wordt georganiseerd, anders zouden we er volgend jaar zeker weer bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 10:12 

Hardtraxxer

Mooi feestje gehad, binnengekomen bij Alpha2 en de laatste 20 meegepakt, vond het eigenlijk tegenvallen Van hun zou ik veel meer 2008-2012 verwachten ipv muse uprising gfh bootlegg,die ik vervolgens later ook bij de gfhset hoorde. Best wel wat dubbele platen gehoord, tonight heb ik wel 4x gehoord volgens mij. Area 2 ben ik ook niet meer geweest, wederom warm en kut geluid.

Daarna naar Low E en Alter Egos wat een hele toffe set was. Aansluitend Davide sonar en J&W. Was een gigantisch lekker blok en wat een sfeer ook op die stage. Geluid stond toen ook erg lekker. Maar toen begon the pitcher, maar toen ging het compleet mis met het geluid, veel te hard en alleen maar kraken uit de speakers, naar paar tracks werd dit wel weer recht gezet, maar toen naar mainstage gegaan.

Wildstylez was heel vet, Adaro vond ik tegenvallen, set pakte mij niet, maar vervolgens Freq was goud. GfH vond ik ook maar mwa.

Vond bij tijd en wijle veel te druk op de main. Geluid was wel een dikke prima. Wat me opviel is dat er op de main veel jong volk rond liep, veel begin 20. Tevens is de nieuwe hype aan de sleutelbos lopen snuffelen volgens mij, mijn god, is nog nooit zo opvallend geweest en zo vaak gezien.

Ik zou zeggen vwab in oktober gewoon lekker buiten houden inplaats van die galmbak, daar heb je tenminste netjes geluid. Anders mij niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 10:59 

Hardtraxxer

Wat een feest wat een publiek :love: !
Lang héél geleden dat ik zo van begin tot einde heb genoten. Vooral genoten van de sfeer overal. Afgelopen jaren zie je steeds minder mensen continu dansen. Het is enkel even de armen omhoog doen en dan weer de socials checken of bijwerken.

Maar op deze hardstyle generatie ben ik vroeger verliefd geworden en daar zal ik altijd van blijven houden. Wat een sfeer (L) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 11:05 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:

Niveautje wel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 11:07 

Hardtraxx Elite

Heerlijke dag gehad ondanks een reis van 4 uren heen. Bij de main begonnen met B-Front. Daarna stukje Davide Sonar meegepakt. Toen door naar Crypsis wat voor mij de aanleiding was om niet meer naar de indoorstage te gaan. Teleurstellende set en dat in combinatie met zulk slecht geluid. Ik hoorde de luidsprekers linksvoor gewoon kraken. Vanaf The Pitcher eigenlijk de rest van de dag bij die area gestaan. Wat een topsfeer hing hier. DJ Thera en Geck-O set van de dag. Wel rond 22.45 richting de uitgang gegaan om de drukte voor te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 11:09 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Ik zou zeggen vwab in oktober gewoon lekker buiten houden inplaats van die galmbak, daar heb je tenminste netjes geluid. Anders mij niet gezien

VWAB van oktober is in de Brabanthallen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 11:31 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Pantermaat schreef:

VWAB van oktober is in de Brabanthallen. :)

Jazeettie, das me ff ontgaan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 12:07 

Hardtraxxer

Zo, we zijn voor boven wal.

Paar puntjes vanuit mijn kant.

+ festivalterrein. Prima opgezet, main was leuk gedaan.
+ drukte was over het algemeen overal goed te doen.
+ sfeer was goed, weinig opgepompte boys in blote bast maar daar was het weer ook niet naar.
+ flesjes met dop (al is dat nu verplicht omdat die dop eraan moet zitten?)
+ Moeten schijten op een dixi wegens flinke buikklachten maar wat werden die wc's keurig bijgehouden. Serieus credits hiervoor.

- Autotron binnen. Toen ik rond een uur of 1500 binnen liep was het zo achterlijk donker dat ik tegen iedereen aansodemiederde toen nog nuchter was.
- Helaas toch meer buien dan verwacht maar daar kan de organisatie natuurlijk geen kut aan doen. Wel fijn dat er poncho's werden uitgedeeld.
- Veel te veel dezelfde nummers gehoord.

Edit; oja en wat een overvloed aan mooie vrouwen heb ik gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 12:13 

Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:

Nice, paas de volgende keer maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 12:16 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
poekiepoes12 schreef: