Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 12:20 

Hardtraxx Addict

Heerlijke dag gehad gisteren, 90% van de tijd rondgebracht op de kleine outdoor stage (waar het geluid prima was), met een klein uitstapje naar E-Force omdat Jason Payne toch al behoorlijk hard begon, maar wat stond het geluid zacht daarbinnen :/. Toen weer naar Thera & Geck-o, en nog het laatste kwartiertje Freqz omdat ik die waarschijnlijk niet meer ga zien voordat ze stoppen. Toen weer terug naar Thera & Geck-o waar de sfeer er eigenlijk de hele dag al enorm goed in zat (zeker ook tijdens Cyber).

Flink genoten van Low-E & Alter Egosz, Davide Sonar, J&W, Cyber, en afsluitend ook nog Thera en Geck-o :love: Nog even bij de afterparty gekeken en rond 12 naar de pendelbus gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 12:53 

Hardtraxxer

Ben benieuwd naar de afterparty.
Was dat niet een vreselijk akelige bedoeling met alleen maar mensen die al compleet naar de ratten waren?

Ook zoveel partybussen gezien na afloop. Nee. Dat hoeft voor mij niet meer :yawn:
Je zult nog maar 3 uur naar Emmen moeten rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 13:12 

Hardtraxx Elite

poekiepoes12 schreef:
Was dat niet een vreselijk akelige bedoeling met alleen maar mensen die al compleet naar de ratten waren?

Ook zoveel partybussen gezien na afloop. Nee. Dat hoeft voor mij niet meer :yawn:

Klinkt als een goeie dip
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 15:47 

Hardtraxx Elite

poekiepoes12 schreef:

Compleet naar de ratten waren? Met after party duurde het festival 12 uur wat gewoon een normale lengte is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 15:52 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
poekiepoes12 schreef:

Compleet naar de ratten waren? Met after party duurde het festival 12 uur wat gewoon een normale lengte is

Ik dacht dat het 2 uur duurde. My bad.
00.00 valt mee inderdaad.
Achja heb een hoop man voorbij zien komen waarbij ik dacht, als jij zo nog 2 uur door gaat, prettige wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 17:04 

Hardtraxxer

Afterparty was tot 1u. Het was wel ietsjes te druk op de plekken waar het geluid nog redelijk te doen was. Allemaal mensen die op zoek zijn naar iets of iemand, gruwelijk irritant.

Hoop idd dat er nog vaker festivals georganiseerd gaan worden op dit terrein. Zit goed in elkaar zo.

Zeer leuke dag gehad, goede setjes gehoord maar helaas een aantal tracks meerdere malen te horen gekregen.

Ouderwets goede sfeer, volgend jaar weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 17:22 

Hardtraxx Elite

poekiepoes12 schreef:
heggenschaar schreef:
poekiepoes12 schreef:

Achja heb een hoop man voorbij zien komen waarbij ik dacht, als jij zo nog 2 uur door gaat, prettige wedstrijd.

After was tot 1 maar het festival begon natuurlijk ook om 13:00 dus totaal duur is 12 uur wat prima te doen is.
Zelf wel redelijk optijd weg gegaan bij de after ivm het zeer slechte geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 17:28 

Hardtraxx Elite

Was de after nog druk bezocht? Of viel het mee?
Blij dat ik niet ben gegaan. Na een hele lange dag was ik blij dat ik afgelopen nacht om 02.30 uur in bed lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 20:30 

Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
poekiepoes12 schreef:
poekiepoes12 schreef:

After was tot 1 maar het festival begon natuurlijk ook om 13:00 dus totaal duur is 12 uur wat prima te doen is.
Zelf wel redelijk optijd weg gegaan bij de after ivm het zeer slechte geluid[/quote]

Oke miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 07:20 

Hardtraxx Elite

Pantermaat schreef:
Tevens is de nieuwe hype aan de sleutelbos lopen snuffelen volgens mij

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 07:49 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Aanwezig met mijn vrouw, te herkennen aan matchende rode shirts met 'Just Married 12-07-2024' er op

Wow.... :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 09:39 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Blij dat ik niet ben gegaan. Na een hele lange dag was ik blij dat ik afgelopen nacht om 02.30 uur in bed lag.

Half/3 kwart gevuld ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 09:49 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Delt-A schreef:
Aanwezig met mijn vrouw, te herkennen aan matchende rode shirts met 'Just Married 12-07-2024' er op

Als een echt ANWB stelletje haha. Nee was leuk, veel leuke opmerkingen over gehad.

Goede dag gehad ondanks wat weinig slaap, meest genoten van Tatanka, B-Front, en Thera vs Geck-O.
Goede indeling, geluid was prima waar wij hebben gestaan. Het deed me een beetje aan CRAFT denken.

Pendeldienst was wel een drama, een uur en een kwartier staan wachten, voorkruipende mensen, heel hard dringen zodra de bus er dan was. Ik snap dat het verderop vaststond, maar dan kun je als bus organisatie toch op z'n minst zorgen dat de rijvorming en het instappen netjes verloopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 10:06 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
HardDB schreef:
Delt-A schreef:

Als een echt ANWB stelletje haha. Nee was leuk, veel leuke opmerkingen over gehad.

Oh je was serieus??

Hele vette dag gehad. Shiverz, Tonight en Like Thiz weer een keertje gehoord, lang geleden. Dikke sweer ook iedereen meezingen enzo. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 10:11 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:

Zijn nu nog met 5e over
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 11:12 

Hardtraxx Veteran

Ja mooie dag gehad zaterdag! Terrein is inderdaad wel nice voor zulke feesten. Ook handig die loopbrug van de main naar de 3e stage. Scheelt toch weer voor de al moeie benen. Mag van mij vaker wat georganiseerd worden. Geluid bij de main en bij de derde stage was dik in orde. Geluid binnen was wisselend, maar dat is altijd zo. Gelukkig bij D&R en Crypsis wel plekken kunnen vinden waar het prima was. Doordat we 22:50 weg gingen ook nog vrij snel een pendelbus kunnen pakken gelukkig.

Verder vooral veel gezelligheid ervaren. Veel vrolijke en relaxte (onbekende) mensen gesproken. Qua muziek genoten bij Frontliner, Tatanka, Adaro, Wildstylez, D&R, Davide Sonar en Thera & Geck-o. G4H ook prima. Crypsis viel me tegen. Zoveel mooie platen en dan met veel te nieuwe nummers en kutkicks aankomen.

Hopelijk volgend jaar weer een editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 11:40 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
JeftaElachouri schreef:

Zijn nu nog met 5e over

moet ik nog ff peuke komen brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 12:12 

Hardtraxx Elite

Pantermaat schreef:
Tevens is de nieuwe hype aan de sleutelbos lopen snuffelen volgens mij

Hoeveel jaar ben jij niet naar feesten geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 12:49 

Hardtraxx Veteran

Zo, dit was er 1 voor in de boeken!

Bijna alle artiesten die ik wilde zien meegepakt.
Toppers: B-front, Wildstylez & Thera & Geck-o

Een van de mooiste momenten toch wel toen het zonnetje doorkwam tijdens Wildstylez. Die set verdiende dat ook gewoon.

Tegenvaller was Crypsis. Jason Payne was ook vet maar daar vond ik het echt te druk helaas eerder die set verlaten.

Ook een minpunt vond ik de zaal, die vond ik echt te donker. Ik had moeite met het volgen van mensen of überhaupt het vinden van mensen waar je normaal niet zo lang over doet.

Verder fantastisch terrein, talloze bekenden weer getroffen en mee gedanst en hopelijk keert dit feest volgend jaar in dezelfde opzet terug.

Iets wat ze overigens wat mij betreft niet meer hoeven te doen is die after party. Laat het feest gewoon langer duren of schij er mee uit.
Ik ben een uurtje geweest maar door de logistiek waren de toiletten het eerste half uur niet eens bereikbaar en het was inderdaad heel druk vooral op de plekken waar het geluid nog wel goed was.

Verder kudos voor de pendelbussen. Dit was zeer goed geregeld alle leen jammer dat die parkeerplaats naar de Brabanthallen nog best wel een eindje rijden was. Hopelijk volgend jaar weer dichterbij parkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 12:54 

Hardtraxx Elite

Heb het parkeerterrein gezien wat ze eigenlijk van plan waren, dit was meer vijver dan veld. Snap de keuze dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 13:03 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Een van de mooiste momenten toch wel toen het zonnetje doorkwam tijdens Wildstylez. Die set verdiende dat ook gewoon.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 13:06 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Mitch schreef:
JeftaElachouri schreef:

Zijn nu nog met 5e over

moet ik nog ff peuke komen brengen?

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 13:43 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
JeftaElachouri schreef:

Zijn nu nog met 5e over

Misschien kun je samen gaan met de Defqon veld 6 after van 2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 15:23 

Artiest

Heb weer genoten, hoogtepuntje was toch wel set van Cyber lekker zonnetje erbij joe. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 19:38 

Hardtraxx Veteran

Hoor echt van iedereen dat Crypsis tegenviel. Zoveel gouden klassiekers en draaide voor 50% platen van na 2015 zowat.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten