Dat zijn bekant de oudste platen die je waarschijnlijk gaat horenwrote:Zo lang mensen Tokio en Gangsta blijven aanvragen op Facebook/andere socials gaat het nooit veranderen ben ik bang
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Het wordt een set met tatanka and zatox platenwrote:Dat zijn bekant de oudste platen die je waarschijnlijk gaat horenwrote:Zo lang mensen Tokio en Gangsta blijven aanvragen op Facebook/andere socials gaat het nooit veranderen ben ik bang
Bron: tatanka
wrote:Het wordt een set met tatanka and zatox platenwrote:Dat zijn bekant de oudste platen die je waarschijnlijk gaat horenwrote:Zo lang mensen Tokio en Gangsta blijven aanvragen op Facebook/andere socials gaat het nooit veranderen ben ik bang
Denk dat een combi van beide werelden ook wel het mooiste is wat je kan doen als vervanger.
Re:
Heb ook niets lievers eigenlijk. Tatanka kan echt lekker graven discografieen en hoop ook dat hij dus lekker met wat verassende platen komtwrote:Denk dat een combi van beide werelden ook wel het mooiste is wat je kan doen als vervanger.
-
BHardtraxxer
- 249 posts member since 2022
- last seen Sep 2025
En hij heeft 75 minuten ipv een uur dus nog meer ruimte voor verrassende platen! 
Dan verwacht ik ook platen als Wild Wild West... maar ook goeie kans op platen waar Jos op hoopt, kan een interessante set worden in ieder gevalwrote:Het wordt een set met tatanka and zatox platenwrote:Dat zijn bekant de oudste platen die je waarschijnlijk gaat horenwrote:Zo lang mensen Tokio en Gangsta blijven aanvragen op Facebook/andere socials gaat het nooit veranderen ben ik bang
Hoeveel kaartjes zouden er eigenlijk verkocht zijn?wrote:Wow, redelijk bizar. Van ruim uitverkocht naar opeens meer dan 500 kaarten te koop.wrote:Kaartjes voor iets meer dan twee tientjes op Ticketswap nu
Wat een bak regen valt er vandaag. Tot nu toe valt het morgen mee
Morgen gewoon korte broek aan en gas erop
Ik kijk het meeste uit naar Frontliner, Tatanka, Crypsis, E-Force en uiteraard de setjes van Adaro & Ran-D
-
NHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen 14 days ago
Iemand bekend met het terrein waar geparkeerd kan worden? Zie bij Google maps een weg met weiland. Zal lekker worden met al die regen
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen Aug 2026
Ik sta hier ook gruwelijk van te kijken. Dagjesvolkwrote:Wow, redelijk bizar. Van ruim uitverkocht naar opeens meer dan 500 kaarten te koop.wrote:Kaartjes voor iets meer dan twee tientjes op Ticketswap nu
Wat een bak regen valt er vandaag. Tot nu toe valt het morgen mee
Dacht dat hier alleen maar liefhebbers kwamen, door weer en wind.
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Enige wat ik kan bedenken is dat de kaartjes 11 juli beschikbaar kwamen en mensen dan massaal een overbodig kaartje verkopen. Niet wetende dat je via paylogic je kaartjes al veel eerder op ticketswap kon verkopen?wrote:Ik sta hier ook gruwelijk van te kijken. Dagjesvolkwrote:Wow, redelijk bizar. Van ruim uitverkocht naar opeens meer dan 500 kaarten te koop.wrote:Kaartjes voor iets meer dan twee tientjes op Ticketswap nu
Wat een bak regen valt er vandaag. Tot nu toe valt het morgen mee![]()
Dacht dat hier alleen maar liefhebbers kwamen, door weer en wind.
Vooralsnog gewoon een zonnetje morgen
Wellicht heb ik het over het hoofd gezien maar is er ook weer een HT meeting? 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Aanwezig 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Re:
Shockerz regelt het bierwrote:Wellicht heb ik het over het hoofd gezien maar is er ook weer een HT meeting?
Maar ik lust geen bier dus mag ik dan een Dom Perignon (liefst uit 1996 maar hoeft niet persé)?wrote:Shockerz regelt het bierwrote:Wellicht heb ik het over het hoofd gezien maar is er ook weer een HT meeting?
Vanwege de regen nu verplaatst naar de Brabanthallen.wrote:Iemand bekend met het terrein waar geparkeerd kan worden? Zie bij Google maps een weg met weiland. Zal lekker worden met al die regen
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Parkeren is verplaatst naar de Brabanthallen ivm veel te slechte parkeer veldwrote:Iemand bekend met het terrein waar geparkeerd kan worden? Zie bij Google maps een weg met weiland. Zal lekker worden met al die regen
-
A
Iemand die plekje in de buurt kent voor goedkoper parkeren in de buurt?
Wel kudos voor het snel handelen van de organisatie hierinwrote:Vanwege de regen nu verplaatst naar de Brabanthallen.wrote:Iemand bekend met het terrein waar geparkeerd kan worden? Zie bij Google maps een weg met weiland. Zal lekker worden met al die regen
Voor minder dan drie tientjes een kaartje gefixt, prima zo. Benieuwd naar het terrein morgen.
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Ouderwets slecht geslapen