Redelijk vaak op repeat gehad dezewrote:Zatox setje als Qlimax 2010 word zeer op prijs gesteld![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Redelijk vaak op repeat gehad dezewrote:Zatox setje als Qlimax 2010 word zeer op prijs gesteld![]()
Voor mij voornamelijk graag 2011/2013 spul!wrote:wrote:Redelijk vaak op repeat gehad dezewrote:Zatox setje als Qlimax 2010 word zeer op prijs gesteld![]()
inderdaad, maar een uitwijk naar pre 2009 spul zou ook wel heel dik zijn
Winter, To the top, You make the change, Action, Audio Attack, The Perfect Weapon, My Life
Hopelijk dan in de Afas of Ahoy (RTM Stage)wrote:wrote:Weet iemand of de volgende editie in oktober ook weer in de Autotron gehouden wordt? Want ik dacht dat er sprake was van een andere locatie de afgelopen jaren.
Vraag me af of Zatox überhaupt komt.
Defqon was hij al niet bij en zag voorbijkomen dat Sound Rush hem (donderdag) vervangt op Airbeat One...
Als hij zich echt aan het classicstijdperk zou houden zou dit wel één van de sets zijn waar ik het meest naar uitkijk!
Defqon was hij al niet bij en zag voorbijkomen dat Sound Rush hem (donderdag) vervangt op Airbeat One...
Als hij zich echt aan het classicstijdperk zou houden zou dit wel één van de sets zijn waar ik het meest naar uitkijk!
-
BHardtraxxer
- 249 posts member since 2022
- last seen Sep 2025
Dat zou echt zonde zijn. In dat geval zou Tatanka een mooie vervanger zijnwrote:Vraag me af of Zatox überhaupt komt.
Alle domoren nog aan toe. Dat zou wat zijn
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Wordt hier een nieuwe plaat in oude stijl van alphaverb vs low-e & alter egosz voor het eerst gedraaid kondigen ze net aan.
-
BHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Mag dat wel van de classic politie?wrote:Wordt hier een nieuwe plaat in oude stijl van alphaverb vs low-e & alter egosz voor het eerst gedraaid kondigen ze net aan.
Mod edit:
wrote:[*]Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
-
BHardtraxxer
- last seen Sep 2025
Net bevestigd op insta dat Zatox door persoonlijke omstandigheden niet op VWAB staat.
Tatanka zijn vervanger.
Tatanka zijn vervanger.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 3 days ago
Beter!! 
Persoonlijke omstandigheden is natuurlijk geen goed nieuws, maar dat Tatanka draait wel. Gaan we wel even buurten sws
Graag de volgende Tatanka & Zatox collabs:
Lost In Dreams remix, Proud To Be Loud, Fuck It Up, Gold, Fother Mucker, Scary Track, Skleroxx, Let's Rock (Tat & Zat Remix), Skeleton
En Gangsta voor een keer laten liggen.
Gr, Jos
Lost In Dreams remix, Proud To Be Loud, Fuck It Up, Gold, Fother Mucker, Scary Track, Skleroxx, Let's Rock (Tat & Zat Remix), Skeleton
Gr, Jos
-
BHardtraxxer
- last seen Sep 2025
Inderdaad. Speelt al wel langer want op Defqon werd hij ook al door Tatanka vervangen. Hopelijk is het niets ernstigs.wrote:Persoonlijke omstandigheden is natuurlijk geen goed nieuws, maar dat Tatanka draait wel. Gaan we wel even buurten sws
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
De set van Geck-o van Defqon 2012 teruggeluisterd. Wat zou het goud zijn als die Frozen Flame zaterdag erop gooit 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Final info online
Parkeren moet in Vinkel en vanaf daar een gratis pendelbus.
Even contact gezocht en die bus mag je ook pakken zonder daar te parkeren.
Dus voor mensen die daar in de buurt zijn
Parkeren moet in Vinkel en vanaf daar een gratis pendelbus.
Even contact gezocht en die bus mag je ook pakken zonder daar te parkeren.
Dus voor mensen die daar in de buurt zijn
Kaartjes voor iets meer dan twee tientjes op Ticketswap nu 
Lekker blijven dromen makker......wrote:Graag de volgende Tatanka & Zatox collabs:
Gr, Jos
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Wow, redelijk bizar. Van ruim uitverkocht naar opeens meer dan 500 kaarten te koop.wrote:Kaartjes voor iets meer dan twee tientjes op Ticketswap nu
Wat een bak regen valt er vandaag. Tot nu toe valt het morgen mee
Ik ben me er geheel van bewust dat deze verzoekjes helaas compleet onrealistisch zijn.wrote:Lekker blijven dromen makker......wrote:Graag de volgende Tatanka & Zatox collabs:
Gr, Jos
Zo lang mensen Tokio en Gangsta blijven aanvragen op Facebook/andere socials gaat het nooit veranderen ben ik bang