Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Noisecontrollers draaide op een maniakaal tempo voornamelijk zn standaardrepertoire af (All Around en Creatures kwamen wel als een leuke verrassing), maar ergens in de eerste helft kwam ook een plaat langs die ik volgens mij nog nooit had gehoord. Iemand enig idee welke dat was..?


Was ook een voorgeprogrammeerde set. Exact dezelfde als hij op Elektrum draaide. Desalniettemin een dikke set met lekker tempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Ltmbr schreef:
Noisecontrollers draaide op een maniakaal tempo voornamelijk zn standaardrepertoire af (All Around en Creatures kwamen wel als een leuke verrassing), maar ergens in de eerste helft kwam ook een plaat langs die ik volgens mij nog nooit had gehoord. Iemand enig idee welke dat was..?


Was ook een voorgeprogrammeerde set. Exact dezelfde als hij op Elektrum draaide. Desalniettemin een dikke set met lekker tempo


Meen je dit? Ik was ook bij de set op Elektrum, dit was mij dus niet opgevallen. xd

Dit is toch allesbehalve een Heldendaad... Dit zou ik eerder onder het kopje 'crimineel' willen onderbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je op zo'n tempo doormixt heb je je mixmomenten wel goed uitgezocht vantevoren en kan je niet live gaan improviseren. Voordeel is dat je een toffe set hebt, nadeel is dan wel dat je inderdaad redelijk dezelfde set draait. Of je moet weer terug naar de tekentafel voor ieder feest.

Echt een top feest gehad! Merkte inderdaad dat er goed werd geluisterd naar alle feedback, AVIO naar een later moment, snel doorgemixt, geluid leek beter te zijn, vooral midden vooraan klonk het goed (en daar was ruimte en iets koeler). Ging er met vrij lage verwachtingen heen maar die zijn zeker overtroffen! De sfeer zat er van begin tot eind bij iedereen goed in.

Shoutout naar de random persoon die me om 11 uur nog 4 munten voor bier gaf omdat ie naar huis ging :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Was ook een voorgeprogrammeerde set. Exact dezelfde als hij op Elektrum draaide.


wtf is dit serieus? Ik zal hem als stagemanager letterlijk van het podium aftrappen. Wat een walgelijke actie en minachting naar zijn fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zo lang Licht uit Remix voorbij komt, ben ik gelukkig. :love:


Jij was een gelukkig man. meteen de eerste plaat in zijn set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Resonant Pt. 2 nog voorbij gekomen voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Ltmbr schreef:
Was ook een voorgeprogrammeerde set. Exact dezelfde als hij op Elektrum draaide.

Beetje matig dit, lijkt mij toch ook dat je dan helemaal geen plezier in het 'draaien' hebt? Kijk, is dit nog zoals bij een eindshow of in combinatie met vuurwerk dan snap ik dat je iets voorprogrammeert. Maar gewoon een feest als dit, waarbij het voor jezelf volgens mij heel tof is om die oude klappers te draaien...

Het zal er wel op neer komen dat die zo veel mogelijk classics wilde laten horen in de tijd die gegeven is en daardoor een soort megamix heeft gemaakt. Maar toch.. zeker met je eigen materiaal weet je toch precies waar je snel in en uit kan mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 13:17 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Stinus schreef:
Was ook een voorgeprogrammeerde set. Exact dezelfde als hij op Elektrum draaide.


wtf is dit serieus? Ik zal hem als stagemanager letterlijk van het podium aftrappen. Wat een walgelijke actie en minachting naar zijn fans.


Zo te horen was het wel gewoon live gemixt, het was niet heel gelikt ofzo. Sommige overgangen waren vrij hard/snel (bijv een nieuwe midintro er direct in laten klappen). Het zorgde verder wel voor een lekkere energie (alleen platenkeuze vond ik zelf niet heel spannend). Wel een paar mashups die misschien al klaar stonden, maar verder had ie best een actief uurtje geloof ik ;) Het zou natuurlijk wel kunnen dat de volgorde van platen exact hetzelfde was op Elektrum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Hele vette dag gehad! Eigenlijk geen slechte set gehoord. Vond die lange brij climaxen van Noisecontrollers alleen minder. Zoveel mooie midintro's etc. en er dan geen draaien... Verder positief verrast door Coone. Leuk dat 'ie ook veel platen van anderen er bij pakte. Ook nog even kennis gemaakt met onze Pipa Paulusma en Nuracore en een massa aan willekeurige lui met allemaal een glimlach op het gezicht :D

Organisatorisch ook goed voor elkaar. Rap binnen, snelle barren en prima eten. Ook was het geluid echt dikke prima. Veelal redelijk in het midden gestaan op zo'n 25 meter van het podium. Daar kwamen de kicks echt lekker door. Volgend jaar hopelijk wel weer in de Maaspoort. Toch wat intiemer en gezelliger qua locatie imo

Sluit ik me bij aan.

Extra dikke plus voor:
- Zany
- TNT
- AVIO
- Adaro & Crypsis

Vooral die laatste set. Combinatie van plaatkeuze van Adaro met het mixwerk van Crypsis. Wat vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gezellig gehad, aantal zaken goed op orde (wachten bij barren, binnenkomst, geluid, warmte) maar geen 'wow'. Muzikaal kon het me niet echt pakken op een enkele set na (bijvoorbeeld AVIO). Het kwam misschien júist wel omdat het zo gezellig was, dat ik niet veel met de muziek bezig was.

Heb in ieder geval niet het gevoel dat ik er volgend jaar weer heen moet, tenzij er iets bijzonders staat / Origins er weer is. Jammer, want tot nu toe elke editie meegemaakt.

O ja, de surprise act(s) viel me ook wat tegen. Ik had daar iets verwacht (of althans gehoopt) dat bijzonder zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heel gezellig gehad, aantal zaken goed op orde (wachten bij barren, binnenkomst, geluid, warmte) maar geen 'wow'. Muzikaal kon het me niet echt pakken op een enkele set na (bijvoorbeeld AVIO). Het kwam misschien júist wel omdat het zo gezellig was, dat ik niet veel met de muziek bezig was.

Heb in ieder geval niet het gevoel dat ik er volgend jaar weer heen moet, tenzij er iets bijzonders staat / Origins er weer is. Jammer, want tot nu toe elke editie meegemaakt.

O ja, de surprise act(s) viel me ook wat tegen. Ik had daar iets verwacht (of althans gehoopt) dat bijzonder zou zijn.


Ook voor de eerste keer dat ik jou niet tegen ben gekomen op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf binnenkomst eigenlijk wel goed vermaakt. Muzikaal gewoon wat je kan verwachten op een feest met een thema als dit (helden).

Isaac dropte 20 minuten even lekker wat early platen er op en The Pitcher had echt weer een heerlijke selectie. Ongekend wat die twee hebben gemaakt.

Setjes die echt zijn bijgebleven:
- The Pitcher
- Zany
- Adaro & Crypsis
- TNT

Noisecontrollers was vet maar vond het soms erg onsamenhangend en vaag gemixt maar desniettemin waren de platen en edits wel erg fijn. All Around was ook weer fijn om eens live te horen :loving:

Code black had ik helaas niet zoveel mee, Pandora en Red Planet zijn gewoon sfeervol en helaas draaide hij alweer alleen de mid van Bass Power, iets wat ik altijd erg jammer vind.

Die eerste 15 minuten van Max Enforcer, wat ging dat er goed op los zeg :$

Davide Sonar heb ik weinig mee maar The Message, Believe en Beatz 4 U blijven gewoon vet.

Van de rest van de artiesten kan je de trackselectie wel aardig invullen. Maar zoals eerder al gezegd doet dat de sfeer echt niet onder. Veel mensen ontmoet, veel gepraat en heerlijk genoten.

Wildstylez vond ik wel wat tegenvallen. Maar dat kwam mede omdat hij alles voor 2010 zo goed als niet aanraakte en dat vind ik wel erg jammer. Had namelijk erg gehoopt dat hij zijn discografie lá Headhunterz vorig jaar zou draaien dus het tegenvallen kwam echt door mij zelf :lol:

Eten was goed geregeld en was erg lekker (die kip burgers :D) en de barren waren vlot. Zeker als je ipv de linker of rechter kant van de zaal gewoon naar achter de trap op liep. Daar was het nooit druk als je drinken wilde halen, ideaal.

Edit: De hitte was overigens echt ongekend :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 14:44 
 
Hardtraxx Newbie

Toch maar eens ingelogd voor een verslagje.

Wij hebben echt een heel dik feest gehad. We kwamen binnen tijdens de Pitcher en het viel meteen op hoe makkelijk alles ging. Binnenkomen, munten, bier halen, eigenlijk zelden ergens lang moeten wachten. Dat is wel eens anders geweest dit festivalseizoen. Ook het geluid was op de meeste plekken zuiver, zonder overkill aan bass. Top!

Bij de Pitcher zat de sfeer er al erg goed in. Meteen al een big smile op en losgaan. Wat zich eigenlijk de hele dag doorgezet heeft! Zoveel blije koppies, iedereen alles meeblèrren. Echt prachtig.

Code Black en Max Enforcer vond ik toch wel verfrissende surprise acts. Code Black had ik niet veel verwachtingen van, maar toch wel leuk om zijn oude hitjes te horen met wat Frontliner platen ertussendoor. Wildstylez was top. Coone haalde het tempo er wat uit, maar daar kon ik me niet heel erg aan storen. Zijn oude platen met wat verrassingen hier en daar (o.a. Came to this, Bitch, My life en een PP track) maakte het een fijne gevarieerde set. Bij Noisecontrollers werd het erg druk bij ons waardoor we niet echt los konden gaan. Jammer, want het hoge mixtempo was heerlijk. Erg vet om E=NC2 en de Feel so good / attack again mash up langs te horen komen. Vanaf AVIO leek het wat rustiger te worden wat de sfeer (die al bizar goed was) ten goede kwam. Eigenlijk heeft alles en iedereen om ons heen vanaf toen stevig door lopen beuken. Vooral tijdens Adaro en Crypsis stond niemand meer stil. Iedereen maaide met iedereen, alleen maar blije koppies. Pure chaos, echt heerlijk.

Al met al een geweldig feest gehad. Ik heb nu toch wel heimwee en nog steeds spierpijn :P . Ik kan me voorstellen dat wanneer je vaak naar classics-feesten gaat sommige setjes wat voorspelbaar kunnen zijn. Ikzelf heb me hier gelukkig niet aan gestoord, maarja ga ook maar naar 2 a 3 classics-feesten per jaar. M.u.v de warmte en de druktepiekjes tijdens WSZ en NC heb geen minpunten ervaren :) . Volgend jaar zeker weer aanwezig!

Plus en minpuntjes:
+++ De sfeer!
+++ Pure armageddon tijdens Adaro en Crypsis
+++ setjes van de Pitcher, AVIO, Coone en NC
++ Geen slechte set gehoord.
++ Geluid, snelle service en aankleding
+ Fles met dop
-Hitte
-Drukte tijdens WSZ en NC
-Prijzen (maarja geldt voor elk feest tegenwoordig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Stinus schreef:
Was ook een voorgeprogrammeerde set. Exact dezelfde als hij op Elektrum draaide.


wtf is dit serieus? Ik zal hem als stagemanager letterlijk van het podium aftrappen. Wat een walgelijke actie en minachting naar zijn fans.


Is dit niet gewoon een overblijfsel van z'n Attack Again liveset. Gewoon op die manier zoveel mogelijk kunnen laten horen. Vind dit zwaar overdreven reactie ook. Als fan wil je zoveel mogelijk van z'n muziek horen, het liefst met strakke edits en leuke overgangen. Wat kan het jou in godsnaam boeien dat hij op dat moment niet live aan de knoppen zit. Who gives a fuck. Zet er 'attack again' achter op de timetable en het is ineenkeer geen "minachting van z'n publiek" meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeef schreef:
Ook voor de eerste keer dat ik jou niet tegen ben gekomen op een feest

Echt? Ik heb geen idee wie je bent, eigenlijk. :lol:

edit: O, a little birdy vertelde me al wie je bent, haha. Ik heb je nog wel zien lopen maar inderdaad, verder niet gemeet. Binnenkort weer! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat kan het jou in godsnaam boeien dat hij op dat moment niet live aan de knoppen zit.

Blijft wel het vetste vind ik. Als ie echt 2x hetzelfde setje aan heeft gezet is het wel heel suf overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Rick, kallum. Een liveset an sich kan me een reet hoesten (want 99,99% van de dj's mixed toch tyffus saai). Hoe nice was dediqated??????? Maar 2 keer dezelfde liveset aanjanken vind in een no-go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het kwam misschien júist wel omdat het zo gezellig was, dat ik niet veel met de muziek bezig was.


Minder ouwehoere meer feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
Minder ouwehoere meer feeste

Ja, dat is nog wel eens een dingetje. Maar kan ook oorzaak <> gevolg zijn, 2 kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 16:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Maar 2 keer dezelfde liveset aanjanken vind in een no-go.


Heb je de laatste 10 jaar van hardstyle meegemaakt? Dit is normaal. Ook een Delete VIP is bijna altijd het zelfde, ook een Phuture Noize met zijn liveacts voor een album is bijna altijd het zelfde, Gunz en Minus Militia is altijd het zelfde en zo nog tig miljard andere voorbeelden.

Zelfs de normale setjes zijn bijna altijd het zelfde.

Ik weet dat je een onredelijke afkeur naar NC hebt sinds Spirit Of Hardstyle dus ik snap je reactie wel, maar verder volledig met je gezellige wederhelft eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
En Resonant Pt. 2 nog voorbij gekomen voor je?


Noop :( Wel netjes uitleg gekregen van Adaro. De artiesten werden op de dag voor het feest uitdrukkelijk gevraagd geen oudere platen te pakken dan 2011 (1 of 2 uitschieters naar 2013/14 kon nog). Hij bewaart m voor een volgend feest

Delt-A heeft zn zin gekregen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 17:47 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
THArdstyler schreef:
En Resonant Pt. 2 nog voorbij gekomen voor je?


Noop :( Wel netjes uitleg gekregen van Adaro. De artiesten werden op de dag voor het feest uitdrukkelijk gevraagd geen oudere platen te pakken dan 2011 (1 of 2 uitschieters naar 2013/14 kon nog). Hij bewaart m voor een volgend feest

Delt-A heeft zn zin gekregen ;)


Apart, want heb toch best wat platen a 2012-2013 gehoord. Bij meerdere artiesten. En bij sommige wel meer dan 1-2 uitschieters.

Uit mn hoofd zo:

It Must Be (2012)
The Perfect Weapon (2012)
Lost In Paradise (2013)
Times Gettin' Hard (2013)
World Domination (2013)
Dream Planet (2013)
Answers (Adaro Remix) (2013)
Sorrow (2013)
Pandora (2014)

En dan vergeet ik er een boel. Vind het zelf niet echt heel erg, maar pleur dan gewoon Resonant Part 2 erop in plaats van te zeggen dat je geen platen ouder dan 2011 mag draaien terwijl je wel o.a. Answers remix en Sorrow erbij pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs een 2018 plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 17:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het daadwerkelijk ook doen is natuurlijk een 2e. Maar een paar over de limiet, zo'n ramp is het niet, voor de normale bezoeker dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gated_Piepkick schreef:
Scotty018 schreef:
THArdstyler schreef:
En Resonant Pt. 2 nog voorbij gekomen voor je?


Noop :( Wel netjes uitleg gekregen van Adaro. De artiesten werden op de dag voor het feest uitdrukkelijk gevraagd geen oudere platen te pakken dan 2011 (1 of 2 uitschieters naar 2013/14 kon nog). Hij bewaart m voor een volgend feest

Delt-A heeft zn zin gekregen ;)


Apart, want heb toch best wat platen a 2012-2013 gehoord. Bij meerdere artiesten. En bij sommige wel meer dan 1-2 uitschieters.

Uit mn hoofd zo:

It Must Be (2012)
The Perfect Weapon (2012)
Lost In Paradise (2013)
Times Gettin' Hard (2013)
World Domination (2013)
Dream Planet (2013)
Answers (Adaro Remix) (2013)
Sorrow (2013)
Pandora (2014)

En dan vergeet ik er een boel. Vind het zelf niet echt heel erg, maar pleur dan gewoon Resonant Part 2 erop in plaats van te zeggen dat je geen platen ouder dan 2011 mag draaien terwijl je wel o.a. Answers remix en Sorrow erbij pakt.


Je kijkt naar release. Maar sorrow zat al in qlimax 2011 set van G4H. It must be ook in een qlimax 2011 set volgens mij. PW in 2012.

Ik vond het aantal nieuwe tracks reuze meevallen. Adaro die even Psycho & Mistress erop gooide waren heerlijk! Ook levels van Delete die volgens mij uit 2014 komt, vond ik ook niet verkeerd
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten