Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 02:31 
 
Hardtraxxer

Ontzettend leuk feest gehad! Vorig jaar was ik nog behoorlijk kritisch op een aantal zaken, maar die waren duidelijk verbeterd. Stage was echt heel mooi gedaan met veel lasers en de led-schermen. Thema kwam ook mooi terug, goed gedaan. Geluid ook beduidend beter dan vorig jaar. Veel met extra doeken gedaan op de 2e ring en een constructie die aan het plafond hing en het leek effect te hebben. Vooraan was het zelfs gewoon heel erg goed.

Ontzettend goede setjes gehoord. Code black was ik sceptisch over, maar was imo echt heel dik. Max Enforcer klein deel van meegekregen, maar klonk ook goed. Zat geen slechte set tussen. Maar setjes die er voor mij uitsprongen: TNT, Wildstylez, Noisecontroller, Adaro & Crypsis en het allerdikste vond ik het half uur AVIO. Wat genieten was dat zeg! Strak gemixt, hoog tempo en zulke zieke kicks :love:
Jongens genoten zelf ook zichtbaar. Echt een compliment aan de organisatie om ze op dit tijdstip te zetten en de mannen zelf. Van begin tot eind vooraan gestaan met een gigantische glimlach van oor tot oor :thumbsup:. Mogen de volgende keer misschien wel als enelaatste staan en geef ze dan alsjeblieft een uur. Wat een heerlijke set!
B-front en Jones draaiden inderdaad een verrassende set met dikke platenkeuze (A-drive - Your life (Jones & B-front remix (L), Virus, Magic, Undiscovered) maar ik vond het tempo na AVIO echt te laag liggen. Waar B-front vorig jaar grandioos afsloot, vond ik het dit keer een beetje tegenvallen. En dat zeg ik niet snel als groot fan van Bob. Het is waarschijnlijk dan toch de combinatie met Jones, want er waren heel veel breaks. En met name aan het begin van de set, met o.a. nummers zoals Your life, lag het tempo zoveel lager dan waar AVIO mee afsloot. Het was niet slecht, maar ik had er misschien meer van verwacht. Adaro en Crypsis was een heerlijke afsluiter met o.a. Sorrow, Answers (Adaro remix) (L) :thumbsup:

Sfeer was ook heel goed. Paar hele leuke groepen ontmoet die het heel erg naar de zin hadden met elkaar en dat zorgde voor een perfecte sfeer. Heel veel mensen gezien met alleen maar een grote glimlach op hun gezicht van begin tot eind. En daar hoorde ik zelf ook bij…

Één puntje van kritiek. Wat was het ontzettend warm binnen! Aan de zijkanten en vooraan was het redelijk goed te doen, maar midden in de zaal was het vreselijk warm. En nog één heel klein puntje... Volgende keer graag weer MC da Syndrome uitnodigen a.u.b. Ik snap ook niet zo goed dat hij hier niet mocht staan. Voor de artiesten zal het allemaal niet veel uitmaken en zo te zien hebben ze ook een goede klik met Villain, maar er is zo weinig interactie met het publiek. Hij staat daar maar wat te zwaaien met zijn armen en buigingen te maken en af en toe vliegen er wat diepgaande teksten uit zijn mond. Ik vind het persoonlijk echt helemaal niks en het past ook niet bij de sfeer van het feest. Het is ook niet de eerste keer dat het mij opvalt. Op XQ Phuture Noize was het ook behoorlijk tenenkrommend en was het verschil in beleving in vergelijking met MC Livid echt heel groot. Ik weet... allemaal persoonlijke voorkeuren, maar wil het toch even kwijt xd

Complimenten aan de organisatie. Tot op heden altijd transparant geweest en iets proberen te doen met de feedback die gegeven is. Qua organisatie, stage en geluid misschien wel de beste editie tot op heden en dan toch de keuze gemaakt om afscheid te nemen van deze locatie. Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 02:52 
 
Hardtraxxer

B-Front & Jones / Adaro & Crypsis, pfffff :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad maar man oh man, ik ben wel 10 liter water kwijtgeraakt. Tering wat heb ik t heet gehad. Vooral in t midden van de zaal was het een sauna. Keertje naar achteren verhuisd maar daar rook het echt naar wc :sick:
Vooraan was t ook een stuk beter. Koeler, meer ruimte, meer sfeer maar met een groep die er nog niet van overtuigd is dat vooraan altijd beter is was het heel dag afwegen tussen egoistisch mijn eigen plan trekken en de groep in eren houden. Heb daar zo’n hekel aan he. Leid je zoveel af van t feest en t feest was juist super!

Toffe aankleding met dat grote ledscherm en camera op de dj, vette visuals en prima geluid op de plekken waar wij voornamelijk hebben gestaan.
Drukte was best prima te doen! Had wel het idee dat de sfeer niet kon tippen aan de editie van vorig jaar (kon ook bijna niet met een post-corona feest. Moesten soms echt zoeken naar groepjes knallende mensen.

Setjes van de dag gingen voor mij naar Zany en Adaro&Crypsis. Heerlijk mixwerk en een drive waar je u tegen zegt.
Tegenvaller van de dag vond ik de set van b-front en jones. Die had echt wel wat steviger mogen zijn. Zeker na avio.

Plaat van de dag was (na het niet draaien van mn aangevraagde plaat door adaro >.< ) bij far countdown van tnt. Wat een megalompe plaat blijft dat toch :yay:

Op naar Origins Shockerz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 15:04 
 
Hardtraxxer

Die warmte was niet te doen, zijkant links vooraan was het iets minder, maar je kon niet teveel naar de zijkant want dan was het geluid weer minder. Naar mijn gevoel was het het geluid pas redelijk afgesteld bij josh en wesz, vanaf daar schommelde het nog wel steeds, pas vanaf wildstylez leek het pas constant. Daarbij blijft de positie in de zaal nog steeds van belang. Het scheelt namelijk veel waar je staat. Ik vind de autotron geen gelukkige locatie en is voor mij de laatste x geweest daar een feest bezocht te hebben.

Tnt was erg fijn, wildstylez wat heerlijk! Coone begon sterk en verraste me maar zakte later in zijn set wat weg voor mijn gevoel. Noisecontrollers blijft altijd top. Set van de dag vond ik bfront en jones. Avio heb ik helemaal niks mee, mooi tijd om buiten even af te koelen. Adaro vond ik lekker starten maar werd ook minder, wel top mix werk.

Heel veel zatox platen voorbij horen komen volgens mij, ook juist de fijnere platen van hem.

Al met al wel gezellig gehad, maar door de autotron zeker geen topper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 17:27 
 
Hardtraxxer

Ironic,
Elke nieuwe editie van ‘Vroeger Was Alles Beter’ is beter dan de vorige editie.
Messes with your head.

Goed om te horen dat de meeste het naar hun zin hebben gehad en dat veel van de minpunten verbeterd zijn.
Misschien volgende keer ook een kijkje nemen, of een ander feestje in Autotron.
Dan maar met korte broek en hemdje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 17:58 
 
Hardtraxx Elite

Blij dat ik een korte broek aan had
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette editie :D

Hier alvast een recap van wat gedraaide platen :)


1 Dj Phil Ty - A Kay A (EHM Mix)
2 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
3 The Pitcher - Karma
4 Dozer - The Church Of The Darkside
5 Zany - Angel Of The Sun
6 Frontliner - Discorecord
7 Max Enforcer - Gold /w Bioweapon Remix
8 Coone & Frontliner - World Domination
9 Wildstylez - Back 2 Basics
10 Josh & Wesz - Dream Planet
11 Code Black - Pandora w/ Red Planet
12 Brennan Heart - Musical Impressions
13 Noisecontrollers - Escape
14 Zany & Showtek - 2 Divine
15 Coone - Express Yourself
16 Davide Sonar - Dedication w/ Beatz 4 U
17 Frontliner - Spacer
18 Brennan Heart - Faith In Your Dj
19 Hyperdrive - Punishment
20 Max Enforcer & Waverider - Dilemma
21 Technoboy & Tuneboy - Tritolo (Yellow Compound Mix)
22 The R3belz & Vamper - Cosmik
23 Zatox & Max Enforcer - It Must Be
24 Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
25 Crypsis & Sasha F - Get Hit
26 Alphaverb - Stimulate Your Curiosity
27 Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete
28 Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
29 B-Front - Neophobia
30 Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
31 Delete - Level
32 Crypsis - Strike
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, als dat de samenvatting is van wat er is gedraaid dan heb ik zo te zien niet heel veel gemist haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 19:04 
 
Hardtraxxer

Noisecontrollers draaide op een maniakaal tempo voornamelijk zn standaardrepertoire af (All Around en Creatures kwamen wel als een leuke verrassing), maar ergens in de eerste helft kwam ook een plaat langs die ik volgens mij nog nooit had gehoord. Iemand enig idee welke dat was..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geldt voor iedereen eigenlijk wel. Adaro, Crypsis, Jones, B-Front en zany pakte wel wat verassende plaatjes. De rest eigenlijk wel wat je verwacht. Desniettemin wel erg lekker in combinatie met goede sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Noisecontrollers draaide op een maniakaal tempo voornamelijk zn standaardrepertoire af (All Around en Creatures kwamen wel als een leuke verrassing), maar ergens in de eerste helft kwam ook een plaat langs die ik volgens mij nog nooit had gehoord. Iemand enig idee welke dat was..?


Enige onbekende plaat was voor mij die hardstyle versie van de Airwolf theme song.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 21:03 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
... De rest eigenlijk wel wat je verwacht...

Dit vind ik altijd het lastige met dit soort feesten,
Aan de ene kant moet je de te verwachte classics draaien, zeker de bezoekers die niet zo vaak gaan willen die juist horen. Terwijl je aan de andere kant niet elk feest dezelfde platen wilt horen als je vaker gaat.
Er zijn behoorlijk wat van dit soort feesten tegenwoordig, benieuwd hoe lang het leuk blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Nuracore schreef:
... De rest eigenlijk wel wat je verwacht...

Dit vind ik altijd het lastige met dit soort feesten,
Aan de ene kant moet je de te verwachte classics draaien, zeker de bezoekers die niet zo vaak gaan willen die juist horen. Terwijl je aan de andere kant niet elk feest dezelfde platen wilt horen als je vaker gaat.
Er zijn behoorlijk wat van dit soort feesten tegenwoordig, benieuwd hoe lang het leuk blijft.
grotendeels eens hoor. Maar dat heb je natuurlijk zelf in de hand door misschien minder vaak te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 21:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Echt super vermaakt weer! :loving: Had alleen stiekem gehoopt op wat 2-Sidez tracks maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VWAB, wat was je ge-wel-dig!! Nu, terugkijkend met een traan, want mijn god wat mis ik deze goede oude tijd, de tijd waarin Hardstyle geen sub-genres had maar, Hardstyle gewoon Hardstyle was... Datgeen waar ons hart harder van gaat kloppen. En ja, wat mis ik het om in die tijd op te groeien, want het is als kind natuurlijk een stuk onbezorgder dan nu :p
Deze tracks doen me terug denken aan al die mooie jaren en alle herinneringen die het met zich mee dragen. Met een lach en een traan, ben ik blij en trots, om 'Part Of The Family' te mogen zijn (L)

-- Hardstyle lover till the day that I die --
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
VWAB, wat was je ge-wel-dig!! Nu, terugkijkend met een traan, want mijn god wat mis ik deze goede oude tijd, de tijd waarin Hardstyle geen sub-genres had maar, Hardstyle gewoon Hardstyle was... Datgeen waar ons hart harder van gaat kloppen. En ja, wat mis ik het om in die tijd op te groeien, want het is als kind natuurlijk een stuk onbezorgder dan nu :p
Deze tracks doen me terug denken aan al die mooie jaren en alle herinneringen die het met zich mee dragen. Met een lach en een traan, ben ik blij en trots, om 'Part Of The Family' te mogen zijn (L)

-- Hardstyle lover till the day that I die --


Best wel cringi dit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 23:55 
 
Hardtraxxer

Er zitten er steeds meer in een psychose ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
VWAB, wat was je ge-wel-dig!! Nu, terugkijkend met een traan, want mijn god wat mis ik deze goede oude tijd, de tijd waarin Hardstyle geen sub-genres had maar, Hardstyle gewoon Hardstyle was... Datgeen waar ons hart harder van gaat kloppen. En ja, wat mis ik het om in die tijd op te groeien, want het is als kind natuurlijk een stuk onbezorgder dan nu :p
Deze tracks doen me terug denken aan al die mooie jaren en alle herinneringen die het met zich mee dragen. Met een lach en een traan, ben ik blij en trots, om 'Part Of The Family' te mogen zijn (L)

-- Hardstyle lover till the day that I die --

Ik dacht je hebt dit uit de mouw geschud, maar er is serieus iemand die dit op fb gepost heeft :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 09:11 
 
Hardtraxxer

Gaan we hier nu weer iets van vinden? Leven en laten leven…
Het gevoel zit diep schijnbaar en zo heeft diegene de dag beleefd. Alleen maar mooi toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Weer goed vermaakt! Organisatie doet wel echt alles aan de feedback die wordt gegeven. Geluid was prima, barpersoneel was vriendelijk en ging rap! Ben zeer te spreken over deze organisatie. De mate van transparantie en dergelijke.

Adaro & Crypsis waren niet normaal vet! Eigenlijk draaide iedereen gewoon dikke prima! Broodje warmvlees was ook goed te pruimen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Shockerz waarom had de catering alleen matige (en heel dure) broodjes ipv de 'Shockerz klassiers': boordje warme beenham & broodje kipsaté? Vast een locatie dingetje toch?

Verder wel een toffe dag gehad. Autotron is zeker geen misse locatie, al gaat mijn voorkeur toch naar de Maaspoort. Toch net iets intiemer. Zo kom je er achter dat ik heel wat kennissen niet heb gezien deze avond.

Het volgende classicsfeest wordt Reactivate en of Memorylane denk ik, hopen om daar een nog net iets verrassender repertoire te horen. Al was het muzikaal gezien zeker geen aanfluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 09:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wel een beetje jammer dat ze tot de laatste feesten in de Autotron wachten om al het geluid e.d. te fixen :P

De beelden van het feest zagen er iig tof uit, en nu hopelijk op naar Origins idd. En dan ook Origins helemaal en niet Shockerz met een Origins area :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Er zijn behoorlijk wat van dit soort feesten tegenwoordig, benieuwd hoe lang het leuk blijft.

Ik ook.

MelvinFR schreef:
Nou, als dat de samenvatting is van wat er is gedraaid dan heb ik zo te zien niet heel veel gemist haha.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette dag gehad! Eigenlijk geen slechte set gehoord. Vond die lange brij climaxen van Noisecontrollers alleen minder. Zoveel mooie midintro's etc. en er dan geen draaien... Verder positief verrast door Coone. Leuk dat 'ie ook veel platen van anderen er bij pakte. Ook nog even kennis gemaakt met onze Pipa Paulusma en Nuracore en een massa aan willekeurige lui met allemaal een glimlach op het gezicht :D

Organisatorisch ook goed voor elkaar. Rap binnen, snelle barren en prima eten. Ook was het geluid echt dikke prima. Veelal redelijk in het midden gestaan op zo'n 25 meter van het podium. Daar kwamen de kicks echt lekker door. Volgend jaar hopelijk wel weer in de Maaspoort. Toch wat intiemer en gezelliger qua locatie imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Ltmbr schreef:
Noisecontrollers draaide op een maniakaal tempo voornamelijk zn standaardrepertoire af (All Around en Creatures kwamen wel als een leuke verrassing), maar ergens in de eerste helft kwam ook een plaat langs die ik volgens mij nog nooit had gehoord. Iemand enig idee welke dat was..?


Enige onbekende plaat was voor mij die hardstyle versie van de Airwolf theme song.

Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten