Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele lekkere timetable waar je eigenlijk vanaf het begin af aan bij wilt zijn! :)
Allen hadden ze wat mij betreft met Davide Sonar mogen openen dan kunnen we nog een uurtje langer op mijn nest blijven liggen! :)

Voor de rest erg veel zin in! :) Ook benieuwd naar Coone en vooral een hele dikke hype voor adaro en crypsis samen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Idd, je kan zo wel een setje uittekenen:
Via insta wel een aanvraag gedaan voor resonant part 2 van Digital Mindz. Nog steeds op mn bucketlist de outro van deze plaat eens op een livesysteem te horen.


Jij, mijn vriend, bent een held. Resonant pt 2 is toch wel by-far mijn favoriete hardstyle plaat maar nog nooit live gehoord. Als ik die hoor dan vlieg ik echt finaal uit m'n string. :yay:

Edit: deze schele vink las pt 3 i.p.v. pt 2. Bedoelde dus pt. 3, maar die zal niet op VWAB gedraaid worden gezien die uit 2016 komt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bang dat je dat in een b2b van een uur wel kunt vergeten maar als iemand het zou doen, is het Adaro wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Scotty018 schreef:
Idd, je kan zo wel een setje uittekenen:
Via insta wel een aanvraag gedaan voor resonant part 2 van Digital Mindz. Nog steeds op mn bucketlist de outro van deze plaat eens op een livesysteem te horen.


Jij, mijn vriend, bent een held. Resonant pt 2 is toch wel by-far mijn favoriete hardstyle plaat maar nog nooit live gehoord. Als ik die hoor dan vlieg ik echt finaal uit m'n string. :yay:

pt 1 >>>>>>>>>>> pt 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ben bang dat je dat in een b2b van een uur wel kunt vergeten maar als iemand het zou doen, is het Adaro wel.

Misschien nog wel grotere kans bij d'n Coone, meer tijd en van DWX. Maar heb geen flauw benul hoe hij zijn classic setjes vult tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo lang Licht uit Remix voorbij komt, ben ik gelukkig. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook wel content met het feit dat Noisecontrollers wat later op de avond staat. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 13:48 
 
Hardtraxxer

Stuitah schreef:
Speculatie voor de surprise act mag Los barsten


Uurtje gezellige uptempo classics showcase jawelll. Echt ongekend wat die jongens in zo'n korte periode hebben weten neer te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Stuitah schreef:
Speculatie voor de surprise act mag Los barsten


Uurtje gezellige uptempo classics showcase jawelll. Echt ongekend wat die jongens in zo'n korte periode hebben weten neer te zetten


Jij snapt het tering goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 16:24 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar werd er toch een hele gedoe van gemaakt dat Wildstylez de hoofdartiest van deze editie zou worden? Zonde dat ie dan nu maar een uurtje krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Vorig jaar werd er toch een hele gedoe van gemaakt dat Wildstylez de hoofdartiest van deze editie zou worden? Zonde dat ie dan nu maar een uurtje krijgt.


Ik meen me ook te kunnen herinneren dat de hoofdartiest een set van 2 uur zou doen, but that could be me :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Zo lang Licht uit Remix voorbij komt, ben ik gelukkig. :love:
deze dus

En music is art ...fearless, dwx , open up the trunk( doe maar dat hele challange album ) en. Words of the gang ( dutch version)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Remi schreef:
Ben bang dat je dat in een b2b van een uur wel kunt vergeten maar als iemand het zou doen, is het Adaro wel.

Misschien nog wel grotere kans bij d'n Coone, meer tijd en van DWX. Maar heb geen flauw benul hoe hij zijn classic setjes vult tho.


Heb antwoord! Hij pakt hem erbij. Knipt m op in melodie en outro. Enige probleem is dat hij het nummer niet heeft. Iemand van hardtraxx die toevallig de extended heeft van resonant part 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
THArdstyler schreef:
Remi schreef:
Ben bang dat je dat in een b2b van een uur wel kunt vergeten maar als iemand het zou doen, is het Adaro wel.

Misschien nog wel grotere kans bij d'n Coone, meer tijd en van DWX. Maar heb geen flauw benul hoe hij zijn classic setjes vult tho.


Heb antwoord! Hij pakt hem erbij. Knipt m op in melodie en outro. Enige probleem is dat hij het nummer niet heeft. Iemand van hardtraxx die toevallig de extended heeft van resonant part 2?

Die heb ik nog wel, waar kan ik die heen sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx! Je hebt PB
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartje via ticketswap weten te bemachtigen. Wilde eigenlijk nog wachten tot de prijs omlaag ging maarja FOMO.
Net als vorig jaar lekker in m’n uppie richting de Autotron met het fietske. Beviel vorig jaar heel goed om alleen te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Kaartje via ticketswap weten te bemachtigen. Wilde eigenlijk nog wachten tot de prijs omlaag ging maarja FOMO.
Net als vorig jaar lekker in m’n uppie richting de Autotron met het fietske. Beviel vorig jaar heel goed om alleen te gaan


Zie je zaterdag, mate! Doen we weer eens een rondje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 09:45 
 
Hardtraxxer

Hier ook eindelijk het 2e kaartje binnen via ticketswap wat nog nodig was dus de hype is nu echt reaaaaaaaaaaaaaaaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
THArdstyler schreef:
Remi schreef:
Ben bang dat je dat in een b2b van een uur wel kunt vergeten maar als iemand het zou doen, is het Adaro wel.

Misschien nog wel grotere kans bij d'n Coone, meer tijd en van DWX. Maar heb geen flauw benul hoe hij zijn classic setjes vult tho.


Heb antwoord! Hij pakt hem erbij. Knipt m op in melodie en outro. Enige probleem is dat hij het nummer niet heeft. Iemand van hardtraxx die toevallig de extended heeft van resonant part 2?

Wat tof! We verwachten natuurlijk wel een filmpje nu he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deal! Maar zou je niet beter gewoon een kaartje fixen en naar t feest gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik zou kunnen had ik dat zeker gedaan! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker tracks uit 2015 verzoeken bij DJ's goed bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lekker tracks uit 2015 verzoeken bij DJ's goed bezig

OH DE JAARTALLEN VAN CLASSICSFEESTEN VERSCHUIVEN NET ALS DE DAADWERKELIJKE JAARTALLEN BEL DE WOUTE!!!! :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 13:01 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Delt-A schreef:
Lekker tracks uit 2015 verzoeken bij DJ's goed bezig

OH DE JAARTALLEN VAN CLASSICSFEESTEN VERSCHUIVEN NET ALS DE DAADWERKELIJKE JAARTALLEN BEL DE WOUTE!!!! :mad: :mad: :mad:

Classic is nog steeds een bepaalde sound en heeft niets met jaartallen te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 13:06 
 
Hardtraxxer

Niet weer.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten