Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Vroeger Was Alles Beter

Price
€49.50 incl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Hele lekkere timetable waar je eigenlijk vanaf het begin af aan bij wilt zijn! :)
Allen hadden ze wat mij betreft met Davide Sonar mogen openen dan kunnen we nog een uurtje langer op mijn nest blijven liggen! :)

Voor de rest erg veel zin in! :) Ook benieuwd naar Coone en vooral een hele dikke hype voor adaro en crypsis samen! :)
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Scotty018 wrote:Idd, je kan zo wel een setje uittekenen:
Via insta wel een aanvraag gedaan voor resonant part 2 van Digital Mindz. Nog steeds op mn bucketlist de outro van deze plaat eens op een livesysteem te horen.
Jij, mijn vriend, bent een held. Resonant pt 2 is toch wel by-far mijn favoriete hardstyle plaat maar nog nooit live gehoord. Als ik die hoor dan vlieg ik echt finaal uit m'n string. :yay:

Edit: deze schele vink las pt 3 i.p.v. pt 2. Bedoelde dus pt. 3, maar die zal niet op VWAB gedraaid worden gezien die uit 2016 komt. >.<
Last edited by BroodjeKroket on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Ben bang dat je dat in een b2b van een uur wel kunt vergeten maar als iemand het zou doen, is het Adaro wel.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 22 days ago
BroodjeKroket wrote:
Scotty018 wrote:Idd, je kan zo wel een setje uittekenen:
Via insta wel een aanvraag gedaan voor resonant part 2 van Digital Mindz. Nog steeds op mn bucketlist de outro van deze plaat eens op een livesysteem te horen.
Jij, mijn vriend, bent een held. Resonant pt 2 is toch wel by-far mijn favoriete hardstyle plaat maar nog nooit live gehoord. Als ik die hoor dan vlieg ik echt finaal uit m'n string. :yay:
pt 1 >>>>>>>>>>> pt 2
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
Remi wrote:Ben bang dat je dat in een b2b van een uur wel kunt vergeten maar als iemand het zou doen, is het Adaro wel.
Misschien nog wel grotere kans bij d'n Coone, meer tijd en van DWX. Maar heb geen flauw benul hoe hij zijn classic setjes vult tho.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Zo lang Licht uit Remix voorbij komt, ben ik gelukkig. :love:
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Ook wel content met het feit dat Noisecontrollers wat later op de avond staat. :love:
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Stuitah wrote:Speculatie voor de surprise act mag Los barsten
Uurtje gezellige uptempo classics showcase jawelll. Echt ongekend wat die jongens in zo'n korte periode hebben weten neer te zetten
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Kwami wrote:
Stuitah wrote:Speculatie voor de surprise act mag Los barsten
Uurtje gezellige uptempo classics showcase jawelll. Echt ongekend wat die jongens in zo'n korte periode hebben weten neer te zetten
Jij snapt het tering goed.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Vorig jaar werd er toch een hele gedoe van gemaakt dat Wildstylez de hoofdartiest van deze editie zou worden? Zonde dat ie dan nu maar een uurtje krijgt.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Svennn wrote:Vorig jaar werd er toch een hele gedoe van gemaakt dat Wildstylez de hoofdartiest van deze editie zou worden? Zonde dat ie dan nu maar een uurtje krijgt.
Ik meen me ook te kunnen herinneren dat de hoofdartiest een set van 2 uur zou doen, but that could be me :x
S
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2020
last seen Oct 2025
Remi wrote:Zo lang Licht uit Remix voorbij komt, ben ik gelukkig. :love:
deze dus

En music is art ...fearless, dwx , open up the trunk( doe maar dat hele challange album ) en. Words of the gang ( dutch version)

:yay:
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 2 days ago
THArdstyler wrote:
Remi wrote:Ben bang dat je dat in een b2b van een uur wel kunt vergeten maar als iemand het zou doen, is het Adaro wel.
Misschien nog wel grotere kans bij d'n Coone, meer tijd en van DWX. Maar heb geen flauw benul hoe hij zijn classic setjes vult tho.
Heb antwoord! Hij pakt hem erbij. Knipt m op in melodie en outro. Enige probleem is dat hij het nummer niet heeft. Iemand van hardtraxx die toevallig de extended heeft van resonant part 2?
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 6 minutes ago
Scotty018 wrote:
THArdstyler wrote:
Heb antwoord! Hij pakt hem erbij. Knipt m op in melodie en outro. Enige probleem is dat hij het nummer niet heeft. Iemand van hardtraxx die toevallig de extended heeft van resonant part 2?
Die heb ik nog wel, waar kan ik die heen sturen?
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Thx! Je hebt PB
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Kaartje via ticketswap weten te bemachtigen. Wilde eigenlijk nog wachten tot de prijs omlaag ging maarja FOMO.
Net als vorig jaar lekker in m’n uppie richting de Autotron met het fietske. Beviel vorig jaar heel goed om alleen te gaan
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Pipa wrote:Kaartje via ticketswap weten te bemachtigen. Wilde eigenlijk nog wachten tot de prijs omlaag ging maarja FOMO.
Net als vorig jaar lekker in m’n uppie richting de Autotron met het fietske. Beviel vorig jaar heel goed om alleen te gaan
Zie je zaterdag, mate! Doen we weer eens een rondje.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 23 days ago
Hier ook eindelijk het 2e kaartje binnen via ticketswap wat nog nodig was dus de hype is nu echt reaaaaaaaaaaaaaaaal!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
Scotty018 wrote:
THArdstyler wrote:
Wat tof! We verwachten natuurlijk wel een filmpje nu he.
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Deal! Maar zou je niet beter gewoon een kaartje fixen en naar t feest gaan?
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
Als ik zou kunnen had ik dat zeker gedaan! ;)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Lekker tracks uit 2015 verzoeken bij DJ's goed bezig
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
Delt-A wrote:Lekker tracks uit 2015 verzoeken bij DJ's goed bezig
OH DE JAARTALLEN VAN CLASSICSFEESTEN VERSCHUIVEN NET ALS DE DAADWERKELIJKE JAARTALLEN BEL DE WOUTE!!!! :mad: :mad: :mad:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
THArdstyler wrote:
Delt-A wrote:Lekker tracks uit 2015 verzoeken bij DJ's goed bezig
OH DE JAARTALLEN VAN CLASSICSFEESTEN VERSCHUIVEN NET ALS DE DAADWERKELIJKE JAARTALLEN BEL DE WOUTE!!!! :mad: :mad: :mad:
Classic is nog steeds een bepaalde sound en heeft niets met jaartallen te maken
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 7 days ago
Niet weer.