Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy & Tuneboy moet je even achterwege laten. Dat is namelijk gewoon een act zoals ze al jaren zijn. Logisch dat ze gewoon een uur krijgen.

Verder ben ik wel erg blij met de timetable. Heb er echt zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd, je kan zo wel een setje uittekenen:

Haunter of the dark
Answers
For the street
Fake shit
Kings of the underground
Etc.

Denk niet dat ik er ver naast zal zitten.
Via insta wel een aanvraag gedaan voor resonant part 2 van Digital Mindz. Nog steeds op mn bucketlist de outro van deze plaat eens op een livesysteem te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Answers remix neem ik aan.

Another Shit Track verwacht ik ook, hun collab.

Tevreden met de timetable, AVIO zo laat is ook prettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remix idd, net als bij fake shit en for the streets
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop nog steeds (tevergeefs) op een Origins-surprise act.
Gezien het tijdsslot: wat is realistisch? Gezien 'superhelden' (weer) Headhunterz, Tatanka, Prophet, Psyko Punkz, D-Block & S-te-Fan of toch Bioweapon omdat die recent een hint hebben gegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Hoop nog steeds (tevergeefs) op een Origins-surprise act.
Gezien het tijdsslot: wat is realistisch? Gezien 'superhelden' (weer) Headhunterz, Tatanka, Prophet, Psyko Punkz, D-Block & S-te-Fan of toch Bioweapon omdat die recent een hint hebben gegeven?



Toneshifterz vs bioweapon vs audiofreq ... (Fearfull symmetry en dat stijltje) qua lineup te vroeg op de avond maar zou wel vet wezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 08:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bioweapon LIVE op VWAB was toen wel echt de slechtste classics set die ik ooit gehoord heb, die wisten volgens mij echt niet waar ze stonden en draaiden toen alleen 2016+ oid.

Zou een enorm goed setje kunnen wezen, maar niet als ze zoals toen deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Surprise act doe je alleen maar met een naam van statuur lijkt me. Of een grote verrassing (Showtek achtig).
Ben wel benieuwd waar ze mee komen.

The Prophet zou kunnen omdat hij er mee stopt natuurlijk. Maar die stond vorig jaar natuurlijk ook al op VWAB dus waarom zou dat nu opeens een surprise act moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal misschien nog een naam opgooien: Max Enforcer. Past met zijn classics daar wel mooi en is qua stijl nog redelijk in de lijn van Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer heb ik ook aan gedacht maar is die 'groot' genoeg om als surprise act aan te kondigen? Zoals hierboven al staat doe je dat alleen met een (écht) grote naam, in mijn ogen. Ik gaf zelf al een rijtje en heb inderdaad nog gedacht aan Showtek, Project One en dat soort onrealistische namen.

Wellicht is het wel surprise act omdat ze het zelf nog niet weten óf omdat het eigenlijk een gare naam is als vervanging voor Frontliner en men nog wat hype wil behouden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet een surprise act groot zijn dan? Ik heb wel eens op Don't Let Daddy Know gestaan (vraag me niet waarom..). Na Dimitri Vegas & Like Mike, Showtek, W&W kwam als surprise act... Sem Vox.

Bovendien: Gold, Lost In Paradise, On The Go, It Must Be remix samen met een bak oudere platen en dingen van Wildstylez.. You'll be fine ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Moet een surprise act groot zijn dan?

In mijn ogen wel, ja. Je bent op deze manier toch iets aan het ophypen, je creëert een verwachtingspatroon en als je dan een C-artiest neerzet sla je toch de plank mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Moet een surprise act groot zijn dan?

Als je al een hele vette dag hebt met veel hoogtepunten en er staat nog 1 verrassing gepland. Dan moet dat toch ook een hoogtepunt zijn in de dag?

Max Enforcer is net niet geschikt daarvoor denk ik. Headhunterz zou raar zijn omdat hij vorig jaar er dus ook was. DBSTF ook beetje gekkig, die staan er ook vaker wel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart classics zou wel ontzettend dik zijn, mits hij zich aan het concept houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik acht de kans vrij aannemelijk dat het D-Block & S-te-fan zijn. Ik denk dat zij hoog zijn geëindigd in die lijstjes wat je door kon sturen, maar zij hebben aangegeven hun classics sets exclusief te willen houden. Kan me dus voorstellen dat zij niet willen dat er actief promotie voor wordt gedaan. Surprise Act neerzetten is dan de meest logische oplossing :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Khadber schreef:
Moet een surprise act groot zijn dan?

In mijn ogen wel, ja. Je bent op deze manier toch iets aan het ophypen, je creëert een verwachtingspatroon en als je dan een C-artiest neerzet sla je toch de plank mis?

Ik denk dat een grote artiest uit die tijd prima zou kunnen. Maar tegelijkertijd zie ik alleen maar de grootste namen hieronder en voor mijn gevoel is dat enkel een recept voor teleurstelling. Maar goed, ik kan er ook prima naast zitten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stuitah schreef:
Toneshifterz vs bioweapon vs audiofreq


Audiofreq is toch al 50% van Bioweapon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen dat AVIO zo laat staat, lekker inkakken tegen het einde :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable :thumbsup: AVIO laat is echt heel nice. Kunnen ze wat meer de Origins kant op. Deze echt kapot gedraaid:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Stuitah schreef:
Toneshifterz vs bioweapon vs audiofreq


Audiofreq is toch al 50% van Bioweapon :P

Bioweapon VS Toneshifterz Vs Audiofreq Vs Codeblack :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Balen dat AVIO zo laat staat, lekker inkakken tegen het einde :sleep:


Cultuurbarbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 10:16 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Balen dat AVIO zo laat staat, lekker inkakken tegen het einde :sleep:


Wat?!? xd Dat is juist mooi zo laat :thumbsup:

Misschien is de verrassing wel Tatanka. Of Activator. Of Tatact :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mitch schreef:
Stuitah schreef:
Toneshifterz vs bioweapon vs audiofreq


Audiofreq is toch al 50% van Bioweapon :P

Bioweapon VS Toneshifterz Vs Audiofreq Vs Codeblack :drool:


:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik acht de kans vrij aannemelijk dat het D-Block & S-te-fan zijn. Ik denk dat zij hoog zijn geëindigd in die lijstjes wat je door kon sturen, maar zij hebben aangegeven hun classics sets exclusief te willen houden. Kan me dus voorstellen dat zij niet willen dat er actief promotie voor wordt gedaan. Surprise Act neerzetten is dan de meest logische oplossing :P


Ik denk ook dat DBSTF de meest logische is. Moet zeggen dat ik wel zin heb in een uurtje oud spul van hun, ondanks dat het vaak toch een hitjesparade is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Prima timetable :thumbsup: AVIO laat is echt heel nice. Kunnen ze wat meer de Origins kant op. Deze echt kapot gedraaid:


Dit is zo legendarisch.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten