Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb WIllem net even gebeld en als die deze niet draait krijgt die er een paar

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
JeroenB93 schreef:
Ben nog nooit geweest in de Autotron. Is het aanbod aan lockers een beetje ruim daaro of zijn die allemaal bezet als je om 14.00u aan komt?


Ja! Eerste hal is vol kluisjes en je loopt zo de feestzaal in

Topper, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VWAB
Citaat:
Op Vroeger Was Alles Beter maken we gebruik van een recyclesysteem. Bij binnenkomst ontvangt iedere bezoeker een recycle chip die gebruikt kan worden bij je eerste bestelling van een beker/flesje bij een van de barren. Wanneer je weer een nieuw drankje wilt bestellen, lever dan je lege beker/flesje weer in bij de bar. Wanneer je geen recycle chip meer hebt of geen lege beker/fles zal er een extra toeslag van een halve munt worden toegevoegd aan je bestelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ook dit is/wordt 'het nieuwe normaal'. Hebben we maar mee te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
VWAB
Citaat:
Op Vroeger Was Alles Beter maken we gebruik van een recyclesysteem. Bij binnenkomst ontvangt iedere bezoeker een recycle chip die gebruikt kan worden bij je eerste bestelling van een beker/flesje bij een van de barren. Wanneer je weer een nieuw drankje wilt bestellen, lever dan je lege beker/flesje weer in bij de bar. Wanneer je geen recycle chip meer hebt of geen lege beker/fles zal er een extra toeslag van een halve munt worden toegevoegd aan je bestelling.

Dus als je een leeg bekertje van de vloer raapt en inlevert hoef je niet extra te dokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja op een gegeven moment kon je op Reverze gewoon een beker van de grond rapen ipv de hele tijd bijhouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het idee er achter wel alleen zorgt dit er nou niet bepaald voor dat het plastic verbruik minder zal zijn en hiermee straf je in mijn ogen alsnog de bezoeker aangezien die moet betalen als hij/zij het plastic bekertje kwijt is terwil het aantal er niet meer of minder op word.

Enige wat het doet is een schone dansvloer maar ja, uiteindelijk raap je zelf van de grond gewoon een bekertje op en krijg je een nieuwe. Scheelt ze in schoonmaak kosten denk ik dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Vroeger was alles beker
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
VWAB
Citaat:
Op Vroeger Was Alles Beter maken we gebruik van een recyclesysteem. Bij binnenkomst ontvangt iedere bezoeker een recycle chip die gebruikt kan worden bij je eerste bestelling van een beker/flesje bij een van de barren. Wanneer je weer een nieuw drankje wilt bestellen, lever dan je lege beker/flesje weer in bij de bar. Wanneer je geen recycle chip meer hebt of geen lege beker/fles zal er een extra toeslag van een halve munt worden toegevoegd aan je bestelling.

Gezien mijn toestand na een biertje of 15 verwacht ik veel halve munten kwijt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik snap het idee er achter wel alleen zorgt dit er nou niet bepaald voor dat het plastic verbruik minder zal zijn en hiermee straf je in mijn ogen alsnog de bezoeker aangezien die moet betalen als hij/zij het plastic bekertje kwijt is terwil het aantal er niet meer of minder op word.

Enige wat het doet is een schone dansvloer maar ja, uiteindelijk raap je zelf van de grond gewoon een bekertje op en krijg je een nieuwe. Scheelt ze in schoonmaak kosten denk ik dan?

Wellicht helpt het bij afvalscheiding? Denk niet dat ze bij de schoonmaak achteraf alle bekers en karton scheiden namelijk. Met dit systeem zal dat wel meer het geval zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:44 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Scheelt ze in schoonmaak kosten denk ik dan?


Ik kan het ook anders verwoorden:
Een hoop extra inkomsten door de halve muntjes die veel mensen toch wel gaan betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Nuracore schreef:
Ik snap het idee er achter wel alleen zorgt dit er nou niet bepaald voor dat het plastic verbruik minder zal zijn en hiermee straf je in mijn ogen alsnog de bezoeker aangezien die moet betalen als hij/zij het plastic bekertje kwijt is terwil het aantal er niet meer of minder op word.

Enige wat het doet is een schone dansvloer maar ja, uiteindelijk raap je zelf van de grond gewoon een bekertje op en krijg je een nieuwe. Scheelt ze in schoonmaak kosten denk ik dan?

Wellicht helpt het bij afvalscheiding? Denk niet dat ze bij de schoonmaak achteraf alle bekers en karton scheiden namelijk. Met dit systeem zal dat wel meer het geval zijn

Hier in Utrecht hoeven we geen eens meer plastic te scheiden aangezien het plastic gewoon gescheiden wordt in de afvalcentrale. Mag nu gewoon bij het restafval. Dit schijnt zelfs nog efficiƫnter te zijn dan het laten scheiden door de consument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Groningen idem. Al zolang wij hier wonen ook (2017).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel klantvriendelijk zijn als je gewoon medewerkers laat rondlopen met een afvalzak/ton oid, waarbij je dan je bekertje kan inleveren voor een recycle munt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 16:56 
 
Hardtraxx Addict

Jordypapier schreef:
Heb WIllem net even gebeld en als die deze niet draait krijgt die er een paar


Dat zijn nou net de tracks die ik echt niet hoef te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pommer schreef:
Ah oke dat wist ik niet.

Dan hopelijk Donkey Rollersssss


Poah Donkey Rollers. Dat zou echt tering dik zijn. Daar kom je ook gauw achter, als Zany geen Donkey Rollers platen draait, dan kan je die wel wegstrepen.

Als ie ze wel draait bedoel je
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Path of Righteousness aangevraagd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 18:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zou wel klantvriendelijk zijn als je gewoon medewerkers laat rondlopen met een afvalzak/ton oid, waarbij je dan je bekertje kan inleveren voor een recycle munt


Klantvriendelijk zegte, het is de McDonalds niet.

JeroenB93 schreef:
Nuracore schreef:
Ik snap het idee er achter wel alleen zorgt dit er nou niet bepaald voor dat het plastic verbruik minder zal zijn en hiermee straf je in mijn ogen alsnog de bezoeker aangezien die moet betalen als hij/zij het plastic bekertje kwijt is terwil het aantal er niet meer of minder op word.

Enige wat het doet is een schone dansvloer maar ja, uiteindelijk raap je zelf van de grond gewoon een bekertje op en krijg je een nieuwe. Scheelt ze in schoonmaak kosten denk ik dan?

Wellicht helpt het bij afvalscheiding? Denk niet dat ze bij de schoonmaak achteraf alle bekers en karton scheiden namelijk. Met dit systeem zal dat wel meer het geval zijn


En deze man gaat door voor de koelkast, het correcte antwoord.

Heb nu tig feesten gehad met dit systeem en het is niks moeilijks of extra, veel drama om niks weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De DJ die A-Lusion - Veritas (HMH Edit) draait krijgt van mij een standbeeld.
Gvd wat heb ik zin om dat geweld weer live te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Path of Righteousness aangevraagd :$


Ik Call It Music. En Lunatick bij B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

U N I V E R S E alsjeblieft B-FRONT ik smeek je. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
hurricane schreef:
Path of Righteousness aangevraagd :$


Ik Call It Music. En Lunatick bij B-Front.


Ik kan leven met de Nosecontrollers remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Resimulated zou ook fantastisch zijn om eens live mee te maken B-Front ;) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Jordypapier schreef:
Heb WIllem net even gebeld en als die deze niet draait krijgt die er een paar


Dat zijn nou net de tracks die ik echt niet hoef te horen

Ik zou het helemaal geweldig vinden al speelt Heady gewoon Hard With Style 11 of 12 helemaal af haha. Wat een afleveringen waren dat zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Ze hebben een hint gegeven over de surprise act.
Het is een vrouw en er is iets van blauwe kleding te zien

Wie gaat er de pers foto's afspeuren

(mijn geld gaat naar dana)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten