Ah oke dat wist ik niet.wrote:B-Front staat tot 21:30 in Amsterdam op I am Hardstyle, dus 23:00 halen houdt al niet over laat staan 22:30 helaaswrote:Of 2 Sidez misschien?
Dan hopelijk Donkey Rollersssss
Ah oke dat wist ik niet.wrote:B-Front staat tot 21:30 in Amsterdam op I am Hardstyle, dus 23:00 halen houdt al niet over laat staan 22:30 helaaswrote:Of 2 Sidez misschien?
Dat gaat die nauwelijks redden, ben benieuwdwrote:B-Front staat tot 21:30 in Amsterdam op I am Hardstyle, dus 23:00 halen houdt al niet over laat staan 22:30 helaaswrote:Of 2 Sidez misschien?
Uurtje rijden om die tijd dus is prima te doenwrote:Dat gaat die nauwelijks redden, ben benieuwdwrote:B-Front staat tot 21:30 in Amsterdam op I am Hardstyle, dus 23:00 halen houdt al niet over laat staan 22:30 helaaswrote:Of 2 Sidez misschien?
wrote:Afstand Amsterdam -> Maassilo is ook niet zo heel groot, red je makkelijk binnen t uur.
Wel een beetje leeg daar morgen.wrote:Afstand Amsterdam -> Maassilo is ook niet zo heel groot, red je makkelijk binnen t uur.
Jij bent nu dus gewoon bewust mij naar de verkeerde locatie aan het lokken he dwaasbanaan.wrote:Afstand Amsterdam -> Maassilo is ook niet zo heel groot, red je makkelijk binnen t uur.
Autotron*wrote:Jij bent nu dus gewoon bewust mij naar de verkeerde locatie aan het lokken he dwaasbanaan.wrote:Afstand Amsterdam -> Maassilo is ook niet zo heel groot, red je makkelijk binnen t uur.
Dit mannetje staat morgen gewoon op tijd bij de Maaspoort een half lauw rum colaatje weg te slurpen hoor
Heldwrote:https://i.imgur.com/5ryOxXd.png
Timetable voor op je telefoon. Plaatsing van de elementen afgestemd op het lock screen van m'n Galaxy A50.
Verboden voor pipo'swrote:Iemand enig idee of het deck (hoe zeg je dat?) open is morgen?
Ik hoop persoonlijk op Adaro of Ran-D of Gunz for Hire of een Origins showcase!wrote:Heldwrote:https://i.imgur.com/5ryOxXd.png
Timetable voor op je telefoon. Plaatsing van de elementen afgestemd op het lock screen van m'n Galaxy A50.![]()
Ook positief verrast door de laatste namen, leuke verrassende combinaties ook! Al met en een prima TT waar we ons zeker mee gaan vermaken. Ook leuk dat er nog een kleine verrassing is, maar een Origins showcase zou inderdaad heerlijk zijn op dat punt in de avond.
Hype is helemaal aanwezig, morgen vanaf 13:00 present!
wrote:Ja gunz for hire zitten we op te wachten idd heuj kings of the underground tudududu
Poah Donkey Rollers. Dat zou echt tering dik zijn. Daar kom je ook gauw achter, als Zany geen Donkey Rollers platen draait, dan kan je die wel wegstrepen.wrote:Ah oke dat wist ik niet.wrote:B-Front staat tot 21:30 in Amsterdam op I am Hardstyle, dus 23:00 halen houdt al niet over laat staan 22:30 helaaswrote:Of 2 Sidez misschien?
Dan hopelijk Donkey Rollersssss
Als je 32 jaar bent en 2 kinderen verder bent, tel daarbij op dat je een gewicht van 120 KG mee moet slepen.. dan red je het niet meer van 13:00 tot 00:00. Daarom; eerst halve liters voor de pipowagen!wrote:Waarom drink je daar halve liters tot 14:00? Dan is het feest een uur bezig.
wrote:Ja gunz for hire zitten we op te wachten idd heuj kings of the underground tudududu
Challenge accepted Pipowrote:Als je 32 jaar bent en 2 kinderen verder bent, tel daarbij op dat je een gewicht van 120 KG mee moet slepen.. dan red je het niet meer van 13:00 tot 00:00. Daarom; eerst halve liters voor de pipowagen!wrote:Waarom drink je daar halve liters tot 14:00? Dan is het feest een uur bezig.
Klasse, wij zorgen dat ze koud staan!wrote:Challenge accepted Pipowrote:Als je 32 jaar bent en 2 kinderen verder bent, tel daarbij op dat je een gewicht van 120 KG mee moet slepen.. dan red je het niet meer van 13:00 tot 00:00. Daarom; eerst halve liters voor de pipowagen!wrote:Waarom drink je daar halve liters tot 14:00? Dan is het feest een uur bezig.
13:00 aanwezig
@Rickzel wil jij deze vraag even beantwoorden?wrote:Ben nog nooit geweest in de Autotron. Is het aanbod aan lockers een beetje ruim daaro of zijn die allemaal bezet als je om 14.00u aan komt?
Laat me met rustwrote:@Rickzel wil jij deze vraag even beantwoorden?wrote:Ben nog nooit geweest in de Autotron. Is het aanbod aan lockers een beetje ruim daaro of zijn die allemaal bezet als je om 14.00u aan komt?