wrote:De DJ die A-Lusion - Veritas (HMH Edit) draait krijgt van mij een standbeeld.
Gvd wat heb ik zin om dat geweld weer live te horen
Grote spelerswrote:Ik Call It Music. En Lunatick bij B-Front.wrote:Path of Righteousness aangevraagd
wrote:De DJ die A-Lusion - Veritas (HMH Edit) draait krijgt van mij een standbeeld.
Gvd wat heb ik zin om dat geweld weer live te horen
Grote spelerswrote:Ik Call It Music. En Lunatick bij B-Front.wrote:Path of Righteousness aangevraagd
Wel handig om er ff bij te vermelden dat het een vrouw op de speelkaart is ipv daadwerkelijk een vrouwwrote:Ze hebben een hint gegeven over de surprise act.
Het is een vrouw en er is iets van blauwe kleding te zien
Wie gaat er de pers foto's afspeuren
(mijn geld gaat naar dana)
Kijkende naar de kleding lijkt het niet echt mannelijkwrote:Wel handig om er ff bij te vermelden dat het een vrouw op de speelkaart is ipv daadwerkelijk een vrouwwrote:Ze hebben een hint gegeven over de surprise act.
(mijn geld gaat naar dana)Hoeft helemaal niks te betekenen. Kan me ook geen vrouwelijke DJ bedenken die op dit tijdstip een logische/waardige suprise act zou zijn (althans, niet achter de decks).
Waar staat dat?wrote:Ze hebben een hint gegeven over de surprise act.
(mijn geld gaat naar dana)
Dat zou ik nog wel leuk vinden ook xDwrote:Heb gehoord dat Emre een half uur stand-up comedy gaat doen
Hou op hoor, je ziet net niks behalve een blauw mouwtje. Alleen vrouwen kunnen blauw dragen natuurlijk... Sterker nog, als een beetje inzoomt lijk je een half kale kop te zien, of ligt dat aan mijwrote:Kijkende naar de kleding lijkt het niet echt mannelijkwrote:Wel handig om er ff bij te vermelden dat het een vrouw op de speelkaart is ipv daadwerkelijk een vrouwwrote:Ze hebben een hint gegeven over de surprise act.
(mijn geld gaat naar dana)Hoeft helemaal niks te betekenen. Kan me ook geen vrouwelijke DJ bedenken die op dit tijdstip een logische/waardige suprise act zou zijn (althans, niet achter de decks).
Ik zou gewoon links voor tegen de eerste de beste aan gaan lullen en je hebt iedereen gevonden.wrote:Hoe werkt dat met een eventuele meeting morgen? Moet ik daarvoor dit topic in de gaten houden oid?
clownwrote:Kijkende naar de kleding lijkt het niet echt mannelijkwrote:Wel handig om er ff bij te vermelden dat het een vrouw op de speelkaart is ipv daadwerkelijk een vrouwwrote:Ze hebben een hint gegeven over de surprise act.
A² All Stars!wrote:
Een hardcore artiest voor b front?wrote:Joker? Tha Playah LIVE confirmed.![]()
/s
Sorry, nog onduidelijker dan je Delete sticker dit. Zal het even corrigeren.wrote:Een hardcore artiest voor b front?wrote:Joker? Tha Playah LIVE confirmed.![]()
/s
Zal die man blij mee zijn.
wrote:Joker? Tha Playah LIVE confirmed.![]()
/s
Zeg Rickzel ben jij dr morgen ook? Dan is een sprinkhanenmeeting wel noodzakelijk!wrote:Laat me met rustwrote:@Rickzel wil jij deze vraag even beantwoorden?wrote:Ben nog nooit geweest in de Autotron. Is het aanbod aan lockers een beetje ruim daaro of zijn die allemaal bezet als je om 14.00u aan komt?
Mijne refereerde aan het feit dat b front het zelf niet leuk vond als er de set voor hem werd afgesloten met hardcore. Mijn opmerking was net zo serieus als die van jou maat.wrote:Sorry, nog onduidelijker dan je Delete sticker dit. Zal het even corrigeren.wrote:Een hardcore artiest voor b front?wrote:Joker? Tha Playah LIVE confirmed.![]()
/s
Zal die man blij mee zijn.
wrote:Joker? Tha Playah LIVE confirmed.![]()
/s