Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 21:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Heb sinds maandag enorme keelpijn. Het werd in de loop van de week beter maar sinds vandaag is het alsof ik messen in mijn keel heb zitten. Denk niet dat ik ooit zulke erge keelpijn heb gehad. Alle tests (zowel zelf als GGD) wel negatief tot nu toe.


Geen keel of longontsteking dan? Heb bij longontsteking namelijk ook eens het idee gehad dat ik griep had en enorme keelpijn (denkend door het hoesten maar het was dus een ontsteking).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou best een keelontsteking kunnen zijn. Heb nog geen erge last van hoesten. Heel af en toe komt er sinds vanavond/namiddag een droge kriebelhoest opzetten die mijn keel alleen maar meer irriteert. Maar vind het wel erg vreemd dat die keelpijn na bijna een week nog niet over is en sinds vanmiddag juist alleen maar erger is geworden. Ga er wel mee naar de huisarts als het maandag nog niet verbetert. Morgen ook nog maar weer een coronatest bij de GGD voor de zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het heerst gewoon enorm. Voor mij begon het vorige week met keel, daarna oren en toen kriebelige loopneus. Rond donderdag van genezen en toen kwam er een buikgriep overheen.

PCR test gehad vanochtend voor vliegreis morgen. Denk niet dat het covid is. Anders vrij zuur natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik en mijn vrouw hadden luchtweg infectie erbij deze week dus ja...
Mijn test was trouwens ook negatief
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik en mijn vrouw

* Mijn vrouw en ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nuracore schreef:
Ik en mijn vrouw

* Mijn vrouw en ik.

Vrouw en mijn ik
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten