Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:07 
 
Hardtraxx Addict

Tering hahahaba
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Welkom in de Grote Pommer-aan-de-antibiotica Queeste!

Aanstaande zaterdag 16 oktober in het jaar 2021, in het pittoresk Rosmalen belooft het weer een superleuke dag te worden met de afdeling autisme, beter bekend onder schuilnaam “Hardtraxx”. Obscure muziekjes met GRIMige deuntjes doen het altijd goed voor de leden. Zal Pommer een biertje drinken? Als het van Khadber afhangt niet. Is er een correlatie tussen de wellicht mega-ranzige oedeem op zijn been en het COVID-19 vaccin? Huisapotheker RoyAPO denkt in ieder geval van wel. Hij zal zijn volle gewicht in de Broken Balance blijven gooien om deze stelling te verdedigen. Ook al is hij zelf Immuumn. Het is de Delt-A variant die zo gevaarlijk was. More TBA+

Komt Simon10pont met de fiets? Schijt een BERENfiets in het bos? Domme vraag. Pipa voorspelt sneeuw dus Remi en Ramon zijn ook van de partij. Samen met de zeventien Ricken op dit forum. Heeft iedereen er al een beetje zin in? THAhardstyle van vroeger was toch echt wel beter. Vergeet jullie Drugszakjes niet en zorg dat deze niet Indy Pedaalemre belanden. Dan kan iedereen zijn Hekzitter skills tonen.

Hahaha gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Welkom in de Grote Pommer-aan-de-antibiotica Queeste!

Aanstaande zaterdag 16 oktober in het jaar 2021, in het pittoresk Rosmalen belooft het weer een superleuke dag te worden met de afdeling autisme, beter bekend onder schuilnaam “Hardtraxx”. Obscure muziekjes met GRIMige deuntjes doen het altijd goed voor de leden. Zal Pommer een biertje drinken? Als het van Khadber afhangt niet. Is er een correlatie tussen de wellicht mega-ranzige oedeem op zijn been en het COVID-19 vaccin? Huisapotheker RoyAPO denkt in ieder geval van wel. Hij zal zijn volle gewicht in de Broken Balance blijven gooien om deze stelling te verdedigen. Ook al is hij zelf Immuumn. Het is de Delt-A variant die zo gevaarlijk was. More TBA+

Komt Simon10pont met de fiets? Schijt een BERENfiets in het bos? Domme vraag. Pipa voorspelt sneeuw dus Remi en Ramon zijn ook van de partij. Samen met de zeventien Ricken op dit forum. Heeft iedereen er al een beetje zin in? THAhardstyle van vroeger was toch echt wel beter. Vergeet jullie Drugszakjes niet en zorg dat deze niet Indy Pedaalemre belanden. Dan kan iedereen zijn Hekzitter skills tonen.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De laatste keer dat ik op een classics feest was, was met Tijdmachine in de HMH. Toen betroffen Classics tracks van 2013 of eerder. Hoe zal dat nu zijn denken jullie? Horen we straks ineens 'classics' uit 2016 ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk hooguit 2014 met deze line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik denk hooguit 2014 met deze line-up

Ook dat zullen uitzonderingen zijn denk/hoop ik.

Hoop stiekem alleen wel dat J&W ook platen als Liberal, World At Peace, Retrospect & Believe gaan draaien. Passen er wat mij betreft perfect tussen qua stijl en zijn inmiddels ook alweer 5 tot 8 jaar oud ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Zo schuift het begrip classic ook steeds verder op he, voor mij is classic gewoon pak m beet 2007-2011 max (liefst 2010 tbh). Als steeds meer mensen die opschuiving prima vinden is Ran-D - Zombie in 2022 een classic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Delt-A schreef:
Ik denk hooguit 2014 met deze line-up

Ook dat zullen uitzonderingen zijn denk/hoop ik.


Denk ik/hoop ik ook. Ik heb het liefst 2006-2012. En Raw Classics 2006 - 2014. Door dat opschuiven hoor je straks de oudere classics bijna nergens meer, net als met Early Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
PFFFFFFFFFFF nominatie post van het jaar hoor :worship:
fucking poëet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 14:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zo schuift het begrip classic ook steeds verder op he, voor mij is classic gewoon pak m beet 2007-2011 max (liefst 2010 tbh). Als steeds meer mensen die opschuiving prima vinden is Ran-D - Zombie in 2022 een classic..

Klopt maar in dit geval hebben die voorbeelden die ik benoem wel écht die classic sound, dus dan heb ik er minder moeite mee. Maar inderdaad, waar trek je dan de grens.

Ach ja we gaan het wel zien. Denk dat alle artiesten er zich wel goed aan zullen houden, vrees misschien nog wel het meeste voor HHZ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 14:49 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Welkom in de Grote Pommer-aan-de-antibiotica Queeste!

Aanstaande zaterdag 16 oktober in het jaar 2021, in het pittoresk Rosmalen belooft het weer een superleuke dag te worden met de afdeling autisme, beter bekend onder schuilnaam “Hardtraxx”. Obscure muziekjes met GRIMige deuntjes doen het altijd goed voor de leden. Zal Pommer een biertje drinken? Als het van Khadber afhangt niet. Is er een correlatie tussen de wellicht mega-ranzige oedeem op zijn been en het COVID-19 vaccin? Huisapotheker RoyAPO denkt in ieder geval van wel. Hij zal zijn volle gewicht in de Broken Balance blijven gooien om deze stelling te verdedigen. Ook al is hij zelf Immuumn. Het is de Delt-A variant die zo gevaarlijk was. More TBA+

Komt Simon10pont met de fiets? Schijt een BERENfiets in het bos? Domme vraag. Pipa voorspelt sneeuw dus Remi en Ramon zijn ook van de partij. Samen met de zeventien Ricken op dit forum. Heeft iedereen er al een beetje zin in? THAhardstyle van vroeger was toch echt wel beter. Vergeet jullie Drugszakjes niet en zorg dat deze niet Indy Pedaalemre belanden. Dan kan iedereen zijn Hekzitter skills tonen.


Haha hulde :lol:
Benieuwd naar de time table! Ik zie trouwens zany nog wel met the pitcher draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Ik zie trouwens zany nog wel met the pitcher draaien.



Deze set vroegah echt compleet platgeluisterd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah lekker Helicaze!

Ik denk dat het tot 2012/2013 is. Inderdaad een uitschieter naar 2014. Sommige tracks uit 2014 vind je heerlijk om te horen. Sommige tracks wil je gewoon totaal niet horen. Op een gegeven moment werden tracks als KOTU gedraaid op classic feestjes. Even WTF momentje als je realiseert dat track als Love This Life en Trippy Hippie al tot de classics horen als het t/m 2013 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Welkom in de Grote Pommer-aan-de-antibiotica Queeste!

Aanstaande zaterdag 16 oktober in het jaar 2021, in het pittoresk Rosmalen belooft het weer een superleuke dag te worden met de afdeling autisme, beter bekend onder schuilnaam “Hardtraxx”. Obscure muziekjes met GRIMige deuntjes doen het altijd goed voor de leden. Zal Pommer een biertje drinken? Als het van Khadber afhangt niet. Is er een correlatie tussen de wellicht mega-ranzige oedeem op zijn been en het COVID-19 vaccin? Huisapotheker RoyAPO denkt in ieder geval van wel. Hij zal zijn volle gewicht in de Broken Balance blijven gooien om deze stelling te verdedigen. Ook al is hij zelf Immuumn. Het is de Delt-A variant die zo gevaarlijk was. More TBA+

Komt Simon10pont met de fiets? Schijt een BERENfiets in het bos? Domme vraag. Pipa voorspelt sneeuw dus Remi en Ramon zijn ook van de partij. Samen met de zeventien Ricken op dit forum. Heeft iedereen er al een beetje zin in? THAhardstyle van vroeger was toch echt wel beter. Vergeet jullie Drugszakjes niet en zorg dat deze niet Indy Pedaalemre belanden. Dan kan iedereen zijn Hekzitter skills tonen.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
De laatste keer dat ik op een classics feest was, was met Tijdmachine in de HMH. Toen betroffen Classics tracks van 2013 of eerder. Hoe zal dat nu zijn denken jullie? Horen we straks ineens 'classics' uit 2016 ofzo?


Als AVIO afsluit met Scary Voices dan heb ik daar nul problemen mee, ook al komt die plaat van hun uit 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Gooi dan ook meteen Moridin - Unleashed erop als 2013 dan toch mag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Gooi dan ook meteen Moridin - Unleashed erop als 2013 dan toch mag :loving:


Zooo, die heb ik lang niet meer live gehoord, zeg. Zou wel mokerdik zijn maar ik vrees niet realistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Welkom in de Grote Pommer-aan-de-antibiotica Queeste!

Aanstaande zaterdag 16 oktober in het jaar 2021, in het pittoresk Rosmalen belooft het weer een superleuke dag te worden met de afdeling autisme, beter bekend onder schuilnaam “Hardtraxx”. Obscure muziekjes met GRIMige deuntjes doen het altijd goed voor de leden. Zal Pommer een biertje drinken? Als het van Khadber afhangt niet. Is er een correlatie tussen de wellicht mega-ranzige oedeem op zijn been en het COVID-19 vaccin? Huisapotheker RoyAPO denkt in ieder geval van wel. Hij zal zijn volle gewicht in de Broken Balance blijven gooien om deze stelling te verdedigen. Ook al is hij zelf Immuumn. Het is de Delt-A variant die zo gevaarlijk was. More TBA+

Komt Simon10pont met de fiets? Schijt een BERENfiets in het bos? Domme vraag. Pipa voorspelt sneeuw dus Remi en Ramon zijn ook van de partij. Samen met de zeventien Ricken op dit forum. Heeft iedereen er al een beetje zin in? THAhardstyle van vroeger was toch echt wel beter. Vergeet jullie Drugszakjes niet en zorg dat deze niet Indy Pedaalemre belanden. Dan kan iedereen zijn Hekzitter skills tonen.


Ik wil je namens mijzelf en de 16 andere Ricken hartelijk danken voor dit stukje woordenkunst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Pedaalemre schreef:
Gooi dan ook meteen Moridin - Unleashed erop als 2013 dan toch mag :loving:


Zooo, die heb ik lang niet meer live gehoord, zeg. Zou wel mokerdik zijn maar ik vrees niet realistisch.


Ja is wss ook niet realistisch helaas. Maar dromen mag altijd, wat gaat die toch snoeihard hey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een Adaro had het maarzo gekund. Maar zie idd verder geen naam die dat zou draaien haha.

TMS classics set zou trouwens ook best tof zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Btw de parkeerplaats pre party is AAN, Ik hoop er vanaf 12 uur te zijn om een lekker pilsje te drinken en wat russian hardbass en bruur baloe te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Onze bus komt pas 14:00 aan dus ik baal wel. Wil ze echt allemaal het liefst zien. In het minst erge geval opent Jones. Maar zelfs zijn set als die opent zal grandioos zijn want die gast kan heerlijk openen. Enfin, ik baal lichtelijk. Maar dat mag de pret niet drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We gaan gewoon poar neem'n in de bus, tegen de tijd dat we aankomen maakt t allemaal niet zoveel meer uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticketjes gaan voor 20 euro op ticketswap...

Met andere woorden: Tot zaterdag!
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten