Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben heel benieuwd wat dat 'exclusieve one time only' betekent.

Headhunterz die voor 1 keer een uitzondering maakt om classic te draaien? Is hij simpelweg niet meer te boeken voor een classic set? Wil hij het zelf niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Ik heb er serieus 0,0 ervaring mee en verstand van, maar als ik de laatste antibiotica zeg maar donderdagavond of vrijdagochtend neem, kan ik mezelf dan met een gerust hart vol gieten zaterdag? Of kan ik dan een nieuwe lever aanvragen?


Google zegt:
Het is afhankelijk van het soort antibiotica dat je slikt of je wel of niet een glaasje kunt drinken. In alle gevallen geldt dat zowel het antibioticum als de alcohol door de lever worden afgebroken. Dit belast de lever extra. Bij sommige antibiotica levert de combinatie met alcohol problemen op.

De vraag is: Zonder antibiotica, had je dan ook een nieuwe lever nodig na VWAB?

:lol:

Thanks ik zal me eens in mijn antibiotica gaan verdiepen dan (en voor de zekerheid misschien maar niet te veel drinken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
De vraag is: Zonder antibiotica, had je dan ook een nieuwe lever nodig na VWAB?


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 19:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik ben heel benieuwd wat dat 'exclusieve one time only' betekent.

Headhunterz die voor 1 keer een uitzondering maakt om classic te draaien? Is hij simpelweg niet meer te boeken voor een classic set? Wil hij het zelf niet dan?


Ik denk al die dingen ja.

Of het is gewoon marketingpraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Pipa schreef:
Poh wat heb ik hier zin in


Nemen wij je wel op sleeptouw ;)
Heb al tegen alle vrijgezelle meisjes in de bus gezegd dat de hunk van Den Bosch met ze meegaat.

Haha zal m’n vriendin wel leuk vinden denk ik zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verhuizen de broodjes sate en beenham ook mee naar Autotron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Verhuizen de broodjes sate en beenham ook mee naar Autotron?

Die waren ook de laatste keren op Shockerz toch dus neem aan van wel

Edit*

Citaat:
Eten & drinken

Uiteraard wordt er veel aandacht besteed aan het eten en drinken tijdens Vroeger Was Alles Beter. Zo zullen o.a. de bekende broodjes beenham en saté ook deze editie weer van de partij zijn. Daarnaast bieden we een uitgebreide selectie aan alcoholische en non-alcoholische dranken. Het is niet toegestaan om eigen eten of drinken mee te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gezellig samen stil staan het hele feest maat.

Heb zojuist van de dokter gehoord dat ik m'n antibiotica kuur wellicht nog moet verlengen t/m zondag (was eerst t/m donderdag). Maarja ik kan moeilijk geen bier gaan drinken op VWAB. Dilemma's...

Uit ervaring: zware antibiotica en alcohol is een goede kans op een hele onplezierige maag en een rotgevoel, dus ik zou het er niet op gokken en gewoon lekker aan de fris gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Pommer schreef:
Gezellig samen stil staan het hele feest maat.

Heb zojuist van de dokter gehoord dat ik m'n antibiotica kuur wellicht nog moet verlengen t/m zondag (was eerst t/m donderdag). Maarja ik kan moeilijk geen bier gaan drinken op VWAB. Dilemma's...

Uit ervaring: zware antibiotica en alcohol is een goede kans op een hele onplezierige maag en een rotgevoel, dus ik zou het er niet op gokken en gewoon lekker aan de fris gaan.

Niet dat ik me perse lam moet zuipen, maar ik word fris echt heeeel snel zat. En bier is zo lekker :cry: Maar goed, de pijn wordt wel elke dag minder dus ik hoop gewoon donderdag of vrijdag uberhaupt klaar te zijn met de antibiotica en dan gematigd bier drinken zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou je antibioticakuur afmaken, staat ook altijd netjes op de doosjes vermeld en die waarschuwing is niet voor niets natuurlijk ivm resistentie waardoor je alleen maar andere, zwaardere antibiotica nodig hebt. Ik snap dat je graag wilt drinken, maar ik denk dat je gezondheid toch iets belangrijker is dan een dagje met wat biertjes. Maar goed, ik ben jou niet dus je moet het natuurlijk zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zou je antibioticakuur afmaken, staat ook altijd netjes op de doosjes vermeld en die waarschuwing is niet voor niets natuurlijk ivm resistentie waardoor je alleen maar andere, zwaardere antibiotica nodig hebt. Ik snap dat je graag wilt drinken, maar ik denk dat je gezondheid toch iets belangrijker is dan een dagje met wat biertjes. Maar goed, ik ben jou niet dus je moet het natuurlijk zelf weten.


Haha. Dit is kut he. Je weet dat hij gelijk heeft en je hebt dit stiekem zelf ook in je achterhoofd. Maar je wilt het niet horen, want het is niet leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je hebt ook wel gelijk en heb me zojuist even verdiept in het type antibiotica die ik slik, waarbij gematigd alcohol gebruik in principe geen kwaad kan lees ik overal. Met de nadruk op gematigd :P Maar goed dat is in principe altijd. Ik zal me inhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
ik denk dat je gezondheid toch iets belangrijker is dan een dagje met wat biertjes.


Dan ken je Pommer nog niet.
Ik heb werkelijk alle gangbare drugs voor je onderzocht hoe afbraak plaatsvindt (spoiler: via de lever) en dat is helaas ook geen optie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
bier is zo lekker

Helemaal mee eens! Ga er eens een heleboel poar neem'n zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uit onderzoek is gebleken dat pep geen drugs is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom in de Grote Pommer-aan-de-antibiotica Queeste!

Aanstaande zaterdag 16 oktober in het jaar 2021, in het pittoresk Rosmalen belooft het weer een superleuke dag te worden met de afdeling autisme, beter bekend onder schuilnaam “Hardtraxx”. Obscure muziekjes met GRIMige deuntjes doen het altijd goed voor de leden. Zal Pommer een biertje drinken? Als het van Khadber afhangt niet. Is er een correlatie tussen de wellicht mega-ranzige oedeem op zijn been en het COVID-19 vaccin? Huisapotheker RoyAPO denkt in ieder geval van wel. Hij zal zijn volle gewicht in de Broken Balance blijven gooien om deze stelling te verdedigen. Ook al is hij zelf Immuumn. Het is de Delt-A variant die zo gevaarlijk was. More TBA+

Komt Simon10pont met de fiets? Schijt een BERENfiets in het bos? Domme vraag. Pipa voorspelt sneeuw dus Remi en Ramon zijn ook van de partij. Samen met de zeventien Ricken op dit forum. Heeft iedereen er al een beetje zin in? THAhardstyle van vroeger was toch echt wel beter. Vergeet jullie Drugszakjes niet en zorg dat deze niet Indy Pedaalemre belanden. Dan kan iedereen zijn Hekzitter skills tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PFFFFFFFFFFF nominatie post van het jaar hoor :worship:
fucking poëet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou post van het jaar ook weer gehad, wat goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Welkom in de Grote Pommer-aan-de-antibiotica Queeste!

Aanstaande zaterdag 16 oktober in het jaar 2021, in het pittoresk Rosmalen belooft het weer een superleuke dag te worden met de afdeling autisme, beter bekend onder schuilnaam “Hardtraxx”. Obscure muziekjes met GRIMige deuntjes doen het altijd goed voor de leden. Zal Pommer een biertje drinken? Als het van Khadber afhangt niet. Is er een correlatie tussen de wellicht mega-ranzige oedeem op zijn been en het COVID-19 vaccin? Huisapotheker RoyAPO denkt in ieder geval van wel. Hij zal zijn volle gewicht in de Broken Balance blijven gooien om deze stelling te verdedigen. Ook al is hij zelf Immuumn. Het is de Delt-A variant die zo gevaarlijk was. More TBA+

Komt Simon10pont met de fiets? Schijt een BERENfiets in het bos? Domme vraag. Pipa voorspelt sneeuw dus Remi en Ramon zijn ook van de partij. Samen met de zeventien Ricken op dit forum. Heeft iedereen er al een beetje zin in? THAhardstyle van vroeger was toch echt wel beter. Vergeet jullie Drugszakjes niet en zorg dat deze niet Indy Pedaalemre belanden. Dan kan iedereen zijn Hekzitter skills tonen.


hahaha heel netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Welkom in de Grote Pommer-aan-de-antibiotica Queeste!

Aanstaande zaterdag 16 oktober in het jaar 2021, in het pittoresk Rosmalen belooft het weer een superleuke dag te worden met de afdeling autisme, beter bekend onder schuilnaam “Hardtraxx”. Obscure muziekjes met GRIMige deuntjes doen het altijd goed voor de leden. Zal Pommer een biertje drinken? Als het van Khadber afhangt niet. Is er een correlatie tussen de wellicht mega-ranzige oedeem op zijn been en het COVID-19 vaccin? Huisapotheker RoyAPO denkt in ieder geval van wel. Hij zal zijn volle gewicht in de Broken Balance blijven gooien om deze stelling te verdedigen. Ook al is hij zelf Immuumn. Het is de Delt-A variant die zo gevaarlijk was. More TBA+

Komt Simon10pont met de fiets? Schijt een BERENfiets in het bos? Domme vraag. Pipa voorspelt sneeuw dus Remi en Ramon zijn ook van de partij. Samen met de zeventien Ricken op dit forum. Heeft iedereen er al een beetje zin in? THAhardstyle van vroeger was toch echt wel beter. Vergeet jullie Drugszakjes niet en zorg dat deze niet Indy Pedaalemre belanden. Dan kan iedereen zijn Hekzitter skills tonen.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klasse :lol:

Remi schreef:
Khadber schreef:
ik denk dat je gezondheid toch iets belangrijker is dan een dagje met wat biertjes.


Dan ken je Pommer nog niet.
Ik heb werkelijk alle gangbare drugs voor je onderzocht hoe afbraak plaatsvindt (spoiler: via de lever) en dat is helaas ook geen optie. :lol:


Thanks, dan hoef ik dat niet meer te doen :lol: We gaan het meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk aan, spanning en sensatie :lol:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten