Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Price
49,50-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Spalken wrote:We gaan gewoon poar neem'n in de bus, tegen de tijd dat we aankomen maakt t allemaal niet zoveel meer uit :P
Dat jij er zo makkelijk over denkt..

Als we aankomen trek ik een sprint naar binnen en ik zie jullie wel in de zaal hoor. Net met Daphne al overlegd. :D
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 28 days ago
Hoe zit dat met die TT? Resonate heeft al een TT en dat is de week erna pas :huh:
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
RTM93 wrote:Onze bus komt pas 14:00 aan dus ik baal wel. Wil ze echt allemaal het liefst zien. In het minst erge geval opent Jones. Maar zelfs zijn set als die opent zal grandioos zijn want die gast kan heerlijk openen. Enfin, ik baal lichtelijk. Maar dat mag de pret niet drukken
Gewoon preparty in de Beatbuzz tochhh
R
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Mongoose wrote:
RTM93 wrote:Onze bus komt pas 14:00 aan dus ik baal wel. Wil ze echt allemaal het liefst zien. In het minst erge geval opent Jones. Maar zelfs zijn set als die opent zal grandioos zijn want die gast kan heerlijk openen. Enfin, ik baal lichtelijk. Maar dat mag de pret niet drukken
Gewoon preparty in de Beatbuzz tochhh

Minimaal ! kijk nu al uit naar Makina Two! hoogtepuntje van de reis :love: :love:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
online now
tommeh wrote:Hoe zit dat met die TT? Resonate heeft al een TT en dat is de week erna pas :huh:
De line up van resonate was ook veel eerder bekend
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
RTM93 wrote:Onze bus komt pas 14:00 aan
Mogelijk wacht ik nog wel even op je, anders meeten we sowieso nadien wel even. You know.
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
tommeh wrote:Hoe zit dat met die TT? Resonate heeft al een TT en dat is de week erna pas :huh:
Die komt niet. :$
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
online now
Shockerz-Events wrote:
Die komt niet. :$
Wat is dat voor onzin
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Geen timetable? >.<

Dat is mega irritant :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Sarabande wrote:Geen timetable? >.<

Dit. Wil je even een peukie gaan roken mis je bv de opening van Headhunterz. Of zit je net te eten tijdens een artiest die je graag wou zien. Wat is de reden van het niet bekend maken?
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Gdvr, dat flikte jullie bij D-Sturb vorig jaar ook al. Wat is dit nu voor onzin?!
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 7 days ago
Inderdaad heel vervelend, voor mij kan eigenlijk alleen Qlimax zoiets flikken. Ook omdat het altijd spannend is of er een surprise act is of niet, maar om nou voor een feest als VWAB helemaal geen TT te releasen vind ik apart. Al helemaal omdat de vorige edities wel gewoon TTs hadden.

Zoals eerder genoemd is het vooral vervelend als je een bepaalde act graag wil zien, want buiten HHZ staan er nog veel andere namen die ik graag van begin tot eind wil zien. Nu weet je niet wanneer je pauze kan houden, hoe lang bepaalde acts draaien of wie er b2b staan... Voegt niet heel veel toe naar mijn mening, dus ben ook zeer benieuwd waarom hier voor gekozen is.

Maargoed, sowieso vanaf het begin aanwezig dus we gaan het meemaken. Hopen dat iemand backstage even ouderwets de TT lekt tijdens het feest :kiss:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Fuzzylogic wrote:

Dit. Wil je even een peukie gaan roken mis je bv de opening van Headhunterz. Of zit je net te eten tijdens een artiest die je graag wou zien. Wat is de reden van het niet bekend maken?
Ga niet roken tijdens artiestenwissel. Drie keer aan die seuf leuren en hij is naar binnen gewerkt.
Broodje saté halen en al stampend die naar binnen werken. Of gewoon pep naar binnen schuiven, dan hoef je ook niet te eten.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb het idee dat mr. Shockerz niet helemaal serieus was
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 7 days ago
Grim wrote:Ga niet roken tijdens artiestenwissel.
Maar zonder TT weet je toch ook niet precies wanneer de artiestenwissel is? Straks geven ze een solo set ineens 45 minuten, of een b2b langer dan 1 uur. Dan moet je er straks voor zorgen dat je elk kwartier op de klok in de zaal staat omdat je anders misschien iets mist.

Edit: Allemaal uit protest midden in de zaal zitten, roken, eten en punten omdat we niks willen missen is dan misschien de enige oplossing.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Remi wrote:
RTM93 wrote:Onze bus komt pas 14:00 aan
Mogelijk wacht ik nog wel even op je, anders meeten we sowieso nadien wel even. You know.
Kom na die tijd ff bakkie doen bij de bus, is makkelijker en regelen we die shit effe
;) ;) ;)
Last edited by RTM93 on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Allemaal uit protest midden in de zaal zitten, roken, eten en punten omdat we niks willen missen is dan misschien de enige oplossing.
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 4 hours ago

Dit
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
David_ wrote:Allemaal uit protest midden in de zaal punten
Nothing new.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Echt helemaal kut als er geen timetable komt :lol: Wie zit daar nou op te wachten.

Kaartje opnieuw geprint (A3 -->A4) ivm minder hype.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Ib4 heady openen en heel de dag zijn de mensen die later binnenkomen aan het wachten tot heady draait
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 22 days ago
Rickzel wrote:Echt helemaal kut als er geen timetable komt :lol: Wie zit daar nou op te wachten.

Buskaart opnieuw geprint (A4 -->A#) ivm meer hype voor busreis.
Zag dat mede forumstrijder Daveytl ook bij ons in de bus zat.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Gvd schiet er nu al in de stress van, wat kut dit.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
THArdstyler wrote:
Rickzel wrote:Echt helemaal kut als er geen timetable komt :lol: Wie zit daar nou op te wachten.

Buskaart opnieuw geprint (A4 -->A#) ivm meer hype voor busreis.
Zag dat mede forumstrijder Daveytl ook bij ons in de bus zat.
busreis > feest
Last edited by Rickzel on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
oei maak je borst maar nat.