Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pipa schreef:
Poh wat heb ik hier zin in


Nemen wij je wel op sleeptouw ;)
Heb al tegen alle vrijgezelle meisjes in de bus gezegd dat de hunk van Den Bosch met ze meegaat.


Jij hebt een hele bus met vrijgezelle meisjes? Kom je ook langs ons? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 14:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Rickzel schreef:
Aah man wat heb ik hier een zin in. Zit te twijfelen of ik mezelf nu helemaal moet onderdompelen in de warm up mixjes of dat ik me beter vers kan laten verrassen zaterdag onder het mom van 'geen spoilers' :lol:

Dit! :cool:


Lang geleden dat ik zo volle bak hardstyle heb geluisterd als afgelopen week en waarschijnlijk komende week. Genieten gvd.

De antibiotica kuur voor m'n been lijkt overigens goed aan te slaan, dus heb goeie hoop dat ik er gewoon bij kan zijn, al is het misschien niet op 100%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben daar vorige week mee begonnen, maar ben bijvoorbeeld bewust helemaal niks van Davide Sonar aan het luisteren omdat ik echt geen idee meer heb wat ik kan verwachten bij die naam (behalve Natural). Ben sowieso nog maar 2 keer naar een classics feest geweest. Eén keer Tijdmachine in de HMH en een keer Origins.

Hopen op die manier beetje mezelf te laten verrassen ondanks dat je 95% van de tracks al vaker gehoord hebt.

Maargoed als de hype in overdrive gaat zou ik wel weer wat warmups verslinden vermoed ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Origins.

Welke locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Origins.

Welke locatie?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Emre kun jij weer even een opmerking plaatsen hier, ze hebben tegenwoordig de pik op mij sinds ze met jou zijn wezen bonden op Spectrum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie die rooie weer in de slachtofferrol kruipen. Verman jezelf eens :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Kom je ook langs ons? :D

Nope. Echter kan ik er wel eens 1 of 2 introduceren. Gaat je wel wat bieries kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi heeft gewoon een groepsapp 'Vrijgezelle dames bus VWAB 2021', de hosselaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:34 
 
Hardtraxxer

Wie is Emre?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Zie die rooie weer in de slachtofferrol kruipen. Verman jezelf eens :whistle:


Ik douw babi pangpang in je reet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat er nog een biermeeting op de planning ergens? Inmiddels al een tijdje redelijk actief op 't forum, maar heb mede door corona nog maar weinig Hardtraxxers in het wild mogen aanschouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Drugszakje schreef:
Wie is Emre?


Oke deze vond ik leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
TkTT schreef:
Kom je ook langs ons? :D

Nope. Echter kan ik er wel eens 1 of 2 introduceren. Gaat je wel wat bieries kosten.


Hmm klinkt verleidelijk! :)

THArdstyler schreef:
Remi heeft gewoon een groepsapp 'Vrijgezelle dames bus VWAB 2021', de hosselaar.


Daar wil ik in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al tijden lang al mijn zinnen op VWAB gezet en er kon niks mis gaan. Heb ik sinds een week zo'n pijn aan m'n poten, dat ik op het moment niet eens een kwartier kan blijven staan zonder dikke pijn :cry: . Heel de week zo veel mogelijk rust houden en hopen dat ik het in ieder geval stilstaand vol kan houden zaterdag. Ik vrees ook dat ik het zo erg verdoof dat ik uiteindelijk toch heel de dag lekker sta te dansen en dan ben ik heel benieuwd hoe het volgende week zal gaan.

Kutzooi dus. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Al tijden lang al mijn zinnen op VWAB gezet en er kon niks mis gaan. Heb ik sinds een week zo'n pijn aan m'n poten, dat ik op het moment niet eens een kwartier kan blijven staan zonder dikke pijn :cry: . Heel de week zo veel mogelijk rust houden en hopen dat ik het in ieder geval stilstaand vol kan houden zaterdag. Ik vrees ook dat ik het zo erg verdoof dat ik uiteindelijk toch heel de dag lekker sta te dansen en dan ben ik heel benieuwd hoe het volgende week zal gaan.

Kutzooi dus. :mad:


Ai kut te lezen man, hopelijk herstel je snel! Samen met Pommer die ook uit elkaar valt begreep ik

@Roy Nee er is geen correlatie, ook al ken je vast iemand met dezelfde klachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Al tijden lang al mijn zinnen op VWAB gezet en er kon niks mis gaan. Heb ik sinds een week zo'n pijn aan m'n poten, dat ik op het moment niet eens een kwartier kan blijven staan zonder dikke pijn :cry: . Heel de week zo veel mogelijk rust houden en hopen dat ik het in ieder geval stilstaand vol kan houden zaterdag. Ik vrees ook dat ik het zo erg verdoof dat ik uiteindelijk toch heel de dag lekker sta te dansen en dan ben ik heel benieuwd hoe het volgende week zal gaan.

Kutzooi dus. :mad:

Gezellig samen stil staan het hele feest maat.

Heb zojuist van de dokter gehoord dat ik m'n antibiotica kuur wellicht nog moet verlengen t/m zondag (was eerst t/m donderdag). Maarja ik kan moeilijk geen bier gaan drinken op VWAB. Dilemma's...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen antibiotica pakken :D
De week kun je herkansen, De eerste VWAB na corona niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
RomanAnthony schreef:
Al tijden lang al mijn zinnen op VWAB gezet en er kon niks mis gaan. Heb ik sinds een week zo'n pijn aan m'n poten, dat ik op het moment niet eens een kwartier kan blijven staan zonder dikke pijn :cry: . Heel de week zo veel mogelijk rust houden en hopen dat ik het in ieder geval stilstaand vol kan houden zaterdag. Ik vrees ook dat ik het zo erg verdoof dat ik uiteindelijk toch heel de dag lekker sta te dansen en dan ben ik heel benieuwd hoe het volgende week zal gaan.

Kutzooi dus. :mad:

Gezellig samen stil staan het hele feest maat.

Heb zojuist van de dokter gehoord dat ik m'n antibiotica kuur wellicht nog moet verlengen t/m zondag (was eerst t/m donderdag). Maarja ik kan moeilijk geen bier gaan drinken op VWAB. Dilemma's...


Doe er tussenin, tot zaterdagmiddag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dagje geen antibiotica en dan tot maandag gebruiken. Heb je niks gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb er serieus 0,0 ervaring mee en verstand van, maar als ik de laatste antibiotica zeg maar donderdagavond of vrijdagochtend neem, kan ik mezelf dan met een gerust hart vol gieten zaterdag? Of kan ik dan een nieuwe lever aanvragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Al tijden lang al mijn zinnen op VWAB gezet en er kon niks mis gaan. Heb ik sinds een week zo'n pijn aan m'n poten, dat ik op het moment niet eens een kwartier kan blijven staan zonder dikke pijn :cry: . Heel de week zo veel mogelijk rust houden en hopen dat ik het in ieder geval stilstaand vol kan houden zaterdag. Ik vrees ook dat ik het zo erg verdoof dat ik uiteindelijk toch heel de dag lekker sta te dansen en dan ben ik heel benieuwd hoe het volgende week zal gaan.

Kutzooi dus. :mad:

Pfff sterkte kerel. Hopelijk gaat het beter zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik heb er serieus 0,0 ervaring mee en verstand van, maar als ik de laatste antibiotica zeg maar donderdagavond of vrijdagochtend neem, kan ik mezelf dan met een gerust hart vol gieten zaterdag? Of kan ik dan een nieuwe lever aanvragen?


Google zegt:
Het is afhankelijk van het soort antibiotica dat je slikt of je wel of niet een glaasje kunt drinken. In alle gevallen geldt dat zowel het antibioticum als de alcohol door de lever worden afgebroken. Dit belast de lever extra. Bij sommige antibiotica levert de combinatie met alcohol problemen op.

De vraag is: Zonder antibiotica, had je dan ook een nieuwe lever nodig na VWAB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een lever is vervangbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten