Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Shockerz-Events schreef:
Wie zouden jullie graag op de line-up willen zien? :thumbsup:


Alphaverb solo, Geck-o

Of gewoon die twee samen. Een vd vetste sets die ik ooit live heb bijgewoond. Op xxlerator destijds dacht ik.
Lijkt me wel leuk om heen te gaan dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AVIO, Zany & The Beholder, B-Front solo(!!!), D-Block & S-Te-Fan (vs?) Josh & Wesz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption met een Spell of Sin set. Past misschien eerder op Origins maar lekker boeiend. B-Front, DBSTF, The Pitcher, Noisecontrollers zou ik ook graag weereens zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 00:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ruthless & Vorwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titan natuurlijk. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Wie zouden jullie graag op de line-up willen zien? :thumbsup:

In ieder geval de tweede zaal benutten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 11:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Donkey Rollers
The Machine
The R3belz
Beat Providers
Crypsis

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origins zaaltje 2 kom maar door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Poh, ben beniewd thuisfeestje dit :thumbsup:


Dat doen we al een jaar, mag het aub een keer ergens anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een Origins zaal 2 krijg je denk ik dat zaal 1 behoorlijk leeg getrokken gaat worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Met een Origins zaal 2 krijg je denk ik dat zaal 1 behoorlijk leeg getrokken gaat worden..


Origins in zaal 1 lost het probleem op. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen op Frontliner, Noisecontrollers, D-Block & S-te-Fan & Crypsis :thumbsup: :woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical & Crypsis lijkt me wel eens leuk (en dat die bolle er dan ff dingen als CTRL ALT DELETE/Pattern 1 bijpakt net als vroegah want vwab), Zany & Beholder, B-Front gewoon solo idd, A-Lusion, Activator, Frontliner, Chris One & The Machine en dan Ophidian of Tha Playah als afsluiter aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 20:20 
 
Hardtraxxer

Lees allemaal geweldige namen hierboven :love: Maar de line up daar maak ik mij geen zorgen om. Voor mij is het geluid het belangrijkste. Laatste keer bij Resonate vond ik dat het beter kon. Hopelijk is dat dit keer in orde bij de autotron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Lees allemaal geweldige namen hierboven :love: Maar de line up daar maak ik mij geen zorgen om. Voor mij is het geluid het belangrijkste. Laatste keer bij Resonate vond ik dat het beter kon. Hopelijk is dat dit keer in orde bij de autotron.


Bij Shockerz was het wel dik voor elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Radical & Crypsis lijkt me wel eens leuk (en dat die bolle er dan ff dingen als CTRL ALT DELETE/Pattern 1 bijpakt net als vroegah want vwab), Zany & Beholder, B-Front gewoon solo idd, A-Lusion, Activator, Frontliner, Chris One & The Machine en dan Ophidian of Tha Playah als afsluiter aub.


Hier teken ik voor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Lees allemaal geweldige namen hierboven :love: Maar de line up daar maak ik mij geen zorgen om. Voor mij is het geluid het belangrijkste. Laatste keer bij Resonate vond ik dat het beter kon. Hopelijk is dat dit keer in orde bij de autotron.


Merkte bij Resonate ook wel flink verschil tussen artiesten. Volgens mij stond de ene artiest nog met cdtjes te draaien en de volgende weer met geremasterde FLAC-bestandjes op z’n USB. Weet niet of dat aan het geluid zelf ligt. Op Shockerz is het altijd top eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
TBA+ schreef:
Lees allemaal geweldige namen hierboven :love: Maar de line up daar maak ik mij geen zorgen om. Voor mij is het geluid het belangrijkste. Laatste keer bij Resonate vond ik dat het beter kon. Hopelijk is dat dit keer in orde bij de autotron.


Merkte bij Resonate ook wel flink verschil tussen artiesten. Volgens mij stond de ene artiest nog met cdtjes te draaien en de volgende weer met geremasterde FLAC-bestandjes op z’n USB. Weet niet of dat aan het geluid zelf ligt. Op Shockerz is het altijd top eigenlijk.

Ik ervaarde dit ook eigenlijk. Het verschil was echt wel te merken waardoor ik steeds weer verrast werd. Zeker van Dj D, naar evil activities en Nosferatu vs Endymion naar Tha Playah was het verschil goed te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Radical & Crypsis lijkt me wel eens leuk (en dat die bolle er dan ff dingen als CTRL ALT DELETE/Pattern 1 bijpakt net als vroegah want vwab), Zany & Beholder, B-Front gewoon solo idd, A-Lusion, Activator, Frontliner, Chris One & The Machine en dan Ophidian of Tha Playah als afsluiter aub.


Jij hebt er wel kijk op zeker :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Radical & Crypsis lijkt me wel eens leuk (en dat die bolle er dan ff dingen als CTRL ALT DELETE/Pattern 1 bijpakt net als vroegah want vwab), Zany & Beholder, B-Front gewoon solo idd, A-Lusion, Activator, Frontliner, Chris One & The Machine en dan Ophidian of Tha Playah als afsluiter aub.


Hardcore afsluiter dikke +1 inderdaad. Of bijv. Angerfist met 'n oud albumpje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Origins zaaltje 2 kom maar door!


Dan hoop ik ook op een goede airco in zaal 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up interesseert me geen hout. Pleur maar gewoon Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan, Wildstylez en de rest van de hitjesparade op de line-up, ik wil godverdomme de longen uit m'n lijf schreeuwen op Like Thiz, Shiverz, Natural en Tonight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Radical & Crypsis lijkt me wel eens leuk (en dat die bolle er dan ff dingen als CTRL ALT DELETE/Pattern 1 bijpakt net als vroegah want vwab), Zany & Beholder, B-Front gewoon solo idd, A-Lusion, Activator, Frontliner, Chris One & The Machine en dan Ophidian of Tha Playah als afsluiter aub.


Ja dit is een top lijst! Mag van mij nog een Adaro bij en dan is hij rond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Line-up interesseert me geen hout. Pleur maar gewoon Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan, Wildstylez en de rest van de hitjesparade op de line-up, ik wil godverdomme de longen uit m'n lijf schreeuwen op Like Thiz, Shiverz, Natural en Tonight.

Eensch. Hoog hitjesgehalte maakt me bij het eerstvolgende classicsfeest geen bal uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 13:35 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Fuzzylogic schreef:
Line-up interesseert me geen hout. Pleur maar gewoon Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan, Wildstylez en de rest van de hitjesparade op de line-up, ik wil godverdomme de longen uit m'n lijf schreeuwen op Like Thiz, Shiverz, Natural en Tonight.

Eensch. Hoog hitjesgehalte maakt me bij het eerstvolgende classicsfeest geen bal uit


Dit! en oppleuren met die hardcore op het eind, doe dat maar in dat andere zaaltjes met Radical en consorten.

Josh en Wesz
Davide Sonar
Rebelz (afsluiter)
Noisecontrollers
Donkey Rollers
Psyko punkz
Tat en Zat
Wildstylez
D-Stylez
Frontliner (setje als Reactivate 2017)
B-front
Toneshifterz
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten