Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Price
49,50-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Pantermaat wrote:
Dit! en oppleuren met die hardcore op het eind, doe dat maar in dat andere zaaltjes met Radical en consorten.
Ho ho ho. Een Endymion classics setje past prima op een VWAB, dus ook daar zou ik zeker voor tekenen!
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Ophidian als afsluiter en een Crypsis solo set :thumbsup:
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 5 hours ago
Indy wrote:
Pantermaat wrote:
Dit! en oppleuren met die hardcore op het eind, doe dat maar in dat andere zaaltjes met Radical en consorten.
Ho ho ho. Een Endymion classics setje past prima op een VWAB, dus ook daar zou ik zeker voor tekenen!
Idd :thumbup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Indy wrote:
Pantermaat wrote:
Ja, poah gaan ze weer Pussy Motherfuckerz (D-Fence Remix) draaien net als op Resonate. Als je hun een classicsset laat doen gaan ze zich of niet aan de tijdsperiode houden of alleen de platen uit het laatste jaar van die tijdsperiode draaien.

Ophidian LIVE als afsluiter. Even een halfuurtje alvast water op de vloer janken voor de schoonmakers.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Heb ze vaak genoeg wel een echte Classics set horen draaien man, dus daar doel ik dan op uiteraard. Die nieuwe meuk moeten ze thuislaten dan :P
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
TkTT wrote:
corneelwr wrote:Radical & Crypsis lijkt me wel eens leuk (en dat die bolle er dan ff dingen als CTRL ALT DELETE/Pattern 1 bijpakt net als vroegah want vwab), Zany & Beholder, B-Front gewoon solo idd, A-Lusion, Activator, Frontliner, Chris One & The Machine en dan Ophidian of Tha Playah als afsluiter aub.
Ja dit is een top lijst! Mag van mij nog een Adaro bij en dan is hij rond! :)
Die beste kerel heeft ook al tig keren bewezen dat ‘ie het heel goed snapt. Pakt ook vaak weer nét wat andere plaatjes erbij, dus die mag er zeker ook staan ja!
Broken Balance wrote:
Indy wrote:
Pantermaat wrote:
Ja, poah gaan ze weer Pussy Motherfuckerz (D-Fence Remix) draaien net als op Resonate. Als je hun een classicsset laat doen gaan ze zich of niet aan de tijdsperiode houden of alleen de platen uit het laatste jaar van die tijdsperiode draaien.

Ophidian LIVE als afsluiter. Even een halfuurtje alvast water op de vloer janken voor de schoonmakers.
Jup, dat of een setje samen met Promo. MOET die koningen nog eens samen zien.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Indy wrote:Heb ze vaak genoeg wel een echte Classics set horen draaien man, dus daar doel ik dan op uiteraard. Die nieuwe meuk moeten ze thuislaten dan :P
Ja same haha, maar de laatste 3x dat ik ze in classics verband heb gezien draaiden ze vaak een paar buiten de periode of alleen het nieuwe.
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Speciaal na jarenlang maar weer eens ingelogd. Als een oud festival veteraan ben ik in deze verschrikkelijke tijd op zoek naar lichtpuntjes. Dit feest is mijn grote stip op de horizon. Al maanden beeld ik me in dat ik er sta. Inmiddels vader geworden van een kerngezonde zoon. Maar ik verlang zo verschrikkelijk naar mensen om me heen waarmee ik iets gemeen heb. Ik wil zo graag mijn verdriet kwijt op dit feest. Beelden schieten dagelijks door mijn hoofd. De echte klassiekers horen, te dronken zijn om nog te kunnen praten. Laat iedereen vooral doen wat ze willen, maar ik denk dat ik een emmer meeneem en lekker in een hoekje ga zitten janken.

Nee even zonder dollen, ik hoop en bid dat dit feest mag doorgaan. Kan niet wachten! Mijn wensenlijstje (ook al boeit het me geen ene fuck):

[*] Noisecontrollers
[*] Headhunterz
[*] D-Block & S-Te-Fan
[*] Scope DJ
[*] Tatanka
[*] Coone
[*] Josh & Wesz (al drukken ze maar 1 plaatje aan, mogen jullie raden welke)
[*] The Prophet

Lieve mensen, ik hoop jullie 16 oktober te mogen begroeten en drink graag een biertje met jullie!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Jordypapier wrote:drink graag een biertje met jullie!
Ik hoor gratis bier :beer: aanwezig
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Grim wrote:
Nu nog wat gratis merch er bij en het feest is compleet!
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Grim wrote:
Hardtraxx Bier meeting? :beer:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
David_ wrote:
Grim wrote:
Nu nog wat gratis merch er bij en het feest is compleet!
Laat Twanneke het niet horen.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 1 day ago
The Ace of Bass wrote:
Grim wrote:
Hardtraxx Bier meeting? :beer:
Parkeerplaats meeting gaat gewoon door hoor!
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Had hier best wel veel zin in gehad. Maar ik verwacht een weekje er voor voor de eerste keer vader te worden dus ik heb zo maar het vermoeden dat deze VWAB er niet in gaat zitten. :x

Wel heel vet dat ze het aandurven het te organiseren. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Parvuz wrote:Had hier best wel veel zin in gehad. Maar ik verwacht een weekje er voor voor de eerste keer vader te worden dus ik heb zo maar het vermoeden dat deze VWAB er niet in gaat zitten. :x
Gefeliciteerd man :love:
Parvuz wrote:Wel heel vet dat ze het aandurven het te organiseren. :thumbsup:
Vanaf juni komt er een extra steunpakket voor evenementenorganisaties, als je een event organiseert wat niet door kan gaan krijg je 80% vergoed als gift door de overheid en de overige 20% als lening.
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Parvuz wrote:Had hier best wel veel zin in gehad. Maar ik verwacht een weekje er voor voor de eerste keer vader te worden dus ik heb zo maar het vermoeden dat deze VWAB er niet in gaat zitten. :x
Ja mooi kloot'n, moet ik andere slachtoffers zoeken om samen mee te gaan >.<
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026

Wel heel vet dat ze het aandurven het te organiseren. :thumbsup:
Gefeliciteerd cheff! Heel leuk!
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Thanks boys! :D
Justinhafc wrote: Ja mooi kloot'n, moet ik andere slachtoffers zoeken om samen mee te gaan >.<
Als het met die andere persoon tegenvalt kun je inderdaad zeggen dat vroeger alles beter was. :D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jordypapier wrote:[*] Josh & Wesz (al drukken ze maar 1 plaatje aan, mogen jullie raden welke)
Autumn Green
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
patrickjeb wrote:
Jordypapier wrote:[*] Josh & Wesz (al drukken ze maar 1 plaatje aan, mogen jullie raden welke)
Autumn Green
YOU REAAADDYYYYYY
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Ticket binnen :D
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Justinhafc wrote:Ticket binnen :D
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 15 days ago
simon10pont wrote:
Justinhafc wrote:Ticket binnen :D
Hier ook :) Had in eerste instantie niet door dat link in m'n spam folder stond >.<
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
aaah de wachtrij. Wat heb ik dat gemist zeg... :cry:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Ook kaartje in de pre-sale gehaald. Wel lachen om nu weer bij iedereen de paniek van de wachtrij te zien in de groepsapp :lol: :lol: