Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik hoop op een Origins in zaal 2. :bomb:


Ik zou überhaupt een stage van 2011-2015/2016 wel interessant vinden, nieteens puur raw met een origins zaal.

Zitten veel mooie platen tussen die in die periode zijn uitgekomen waar ik mee 'opgegroeid' ben terwijl ik ze nooit op een feest heb mogen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt vanzelf wel te nieuw spul gedraaid door artiesten die zich niet aan de aangegeven jaren houden :P

High Voltage die in 2019 op Origins lekker een Apexx plaat uit 2016 draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Remi schreef:
Ik hoop op een Origins in zaal 2. :bomb:


Ik zou überhaupt een stage van 2011-2015/2016 wel interessant vinden, nieteens puur raw met een origins zaal.

Zitten veel mooie platen tussen die in die periode zijn uitgekomen waar ik mee 'opgegroeid' ben terwijl ik ze nooit op een feest heb mogen horen.

Hoe je ineens van Origins naar een 2011-2015/2016 stage komt is mij een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig zijn we het hopen op totaal onrealistische line-ups en vervolgens teleurgesteld worden niet verleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Gelukkig zijn we het hopen op totaal onrealistische line-ups en vervolgens teleurgesteld worden niet verleerd

Ben nooit teleurgesteld geweest in de lineup maar altijd in wat voor tracks sommige artiesten draaien. Nieuw en oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mweh, balen dat het naar de Autotron gaat. Vind de Maaspoort op alle fronten (op WC's na) een veel fijnere locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2001-2006 area dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
2001-2006 area dan.


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
David_ schreef:
Remi schreef:
Ik hoop op een Origins in zaal 2. :bomb:


Ik zou überhaupt een stage van 2011-2015/2016 wel interessant vinden, nieteens puur raw met een origins zaal.

Zitten veel mooie platen tussen die in die periode zijn uitgekomen waar ik mee 'opgegroeid' ben terwijl ik ze nooit op een feest heb mogen horen.

Hoe je ineens van Origins naar een 2011-2015/2016 stage komt is mij een raadsel.


Voor mij is de raw classics periode van ongeveer 2010 tot 2014. Dus plak daar 2 jaartjes aan vast om ook de plaatjes mee te pakken die te oud zijn om nog op 'normale' feesten te horen maar te nieuw om in classics setjes te horen en je hebt mijn suggestie.

De reden dat ik hier vanaf 2011 bijzet is omdat de meeste classics feesten ongeveer 2011 als laatste jaartal aanhouden waarvan platen gedraaid mogen worden, al gebeurt dat natuurlijk ook niet altijd. Maar zo heb je het wel mooi op papier:

Area 1: 2006 - 2011
Area 2: 2011 - 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 10:35 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Area 1: 2006 - 2011
Area 2: 2011 - 2016


Ja hier zou ik ook wel interesse in hebben :) Ben zelf begonnen met luisteren in 2002 en feesten in 2006, dus zo’n area lijkt me ook heel vet, maar inmiddels zijn er genoeg platen van na 2011 die weer dat ‘oja-gevoel’ oproepen. Persoonlijk heb ik dat gek genoeg wat minder bij 2015/2016 en weer meer bij 2017. Bijv This is Eternity, You Know I Like it, No Bad People, Sunbeam, grote delen van Antidote en Pursuit of Thunder van begin tot eind.

Probleem is wel een beetje dat er veel nieuwere platen nog steeds in een standaardrepertoire zitten, bijv t compleet grijsgedraaide oeuvre van Frequencerz, hitjes van Audiotricz/Atmozfears etc. Wat mij betreft zou de grens daarom niet liggen bij een jaartal, maar meer bij in hoeverre een plaat nog actief rondcirculeert op feesten. Inclusief de classicsfeesten zelf, want er zijn inmiddels behoorlijk wat standaardplaten die me de neus uit komen. Originaliteit en verrassingen vind ik veel belangrijker dan jaartallen. Maar goed, het is ook een beetje wishful thinkig. Jaartallen zijn nou eenmaal een veel duidelijkere grens om mee te werken.

Overigens kan het me momenteel echt geen hol schelen wie er optreedt en wat er wordt gedraaid, haha. Eerst maar eens de eerste stampkilometers weer maken, fingers crossed voor komende zomer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
2001-2006 area dan.

Jij wint! En dan ook gvd artiesten die zich er echt an houden aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Activator a la Defqon 2017. Dat zou pompen ben zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 18:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jammer dat de beste man geen HS setjes meer doet. Zou meteen een kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik er zin in, afgelopen nacht meteen gedroomd dat ik hier was, heerlijk gedroomd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 21:43 
 
Hardtraxx Elite

Nu al zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:28 
 
Organisator
Avatar gebruiker

De kaartverkoop voor VWAB5 start op maandag 29 maart om 19:00 via http://www.vwab.nl! Zijn jullie er allemaal bij tijdens onze 5e en grootste editie in de geschiedenis?

Wie zouden jullie graag op de line-up willen zien? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Poh, ben beniewd thuisfeestje dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Wie zouden jullie graag op de line-up willen zien? :thumbsup:

Blear
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Wie zouden jullie graag op de line-up willen zien? :thumbsup:


Alphaverb solo, Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz, D-Block & S-Te-Fan, The Pitcher, Ran-D, Titan


Nu een keer de verboden-eigen-platen-te-draaien-editie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
De kaartverkoop voor VWAB5 start op maandag 29 maart om 19:00 via http://www.vwab.nl! Zijn jullie er allemaal bij tijdens onze 5e en grootste editie in de geschiedenis?

Wie zouden jullie graag op de line-up willen zien? :thumbsup:


Afsluiten met The Geminizers :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zelf waarschijnlijk niet, maar iets minder gevestigde namen en/of namen die meestal wel divers draaien zou prima zijn! Ook zouden euforische talenten van begin vorig decennium niet verkeerd zijn, mochten jullie een beetje willen afwijken van de huidige jaartallen (wat de afgelopen keren ook gebeurd is...)

Slim Shore
Adaro (solo!)
B-Front (solo!)
Geck-o
Adrenalize
Da Tweekaz
Alphaverb/Intractable One/AVIO
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Wie zouden jullie graag op de line-up willen zien?

Scope Dj, The Beholder & Max Enforcer, Southstylers tribute set (Not gonna happen maar zou heel vet zijn), Tatanka, Slim Shore, E-force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgende week sowieso proberen kaarten te scoren!

Zelf zie ik graag:
Davide Sonar
The Pitcher
Chris One
Headhunterz vs. Wildstylez vs. Noisecontrollers
Triple T from Italy
Thera & Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou heel graag Second Identity en AVIO willen zien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten