Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Price
49,50-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Pommer wrote:
Remi wrote:Headshot wil ik trouwens ook wel horen.
Beste Hard Bass anthem aller tijden
Maar echt. Past ook echt perfect qua lettergrepen. Hard-Bass - Head-Shot. Perfect!
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
The Beholder & Zany - To Protect And Serve
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Max Enforcer - Hard Bass Anthem 2007

Jonge
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Delt-A wrote:The Beholder & Zany - To Protect And Serve
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Max Enforcer - Hard Bass Anthem 2007

Jonge
U mist de fa2
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Was op ErikZ
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
M'n hardtraxx account maar weer eens afgestoft.
Tickets binnen, hopen, hopen, hopen...
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Pommer wrote:
Kan zijn dat ik de grap niet snap maar Headshot is toch geen Hard Bass anthem? xd Misschien dat je Eternalize bedoelde, trouwens wel een heerlijk anthem :worship:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wenzel wrote:
Pommer wrote:
Kan zijn dat ik de grap niet snap maar Headshot is toch geen Hard Bass anthem? xd Misschien dat je Eternalize bedoelde, trouwens wel een heerlijk anthem :worship:
Iedereen dacht destijds dat Headshot het Hard Bass anthem zou zijn en sindsdien is dat een running joke.
Hardtraxxer
last seen May 2025
Joey wrote:
Pommer wrote:
Iedereen dacht destijds dat Headshot het Hard Bass anthem zou zijn en sindsdien is dat een running joke.
Ah oké zo
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Wenzel wrote: Kan zijn dat ik de grap niet snap maar Headshot is toch geen Hard Bass anthem? xd Misschien dat je Eternalize bedoelde, trouwens wel een heerlijk anthem :worship:
Headhunterz - Headshot have fun
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Headhunterz snapt het wel qua classics. Gooit er vaak genoeg (Italiaanse) klassiekertjes op en als je Digiwave erop klapt in de HMH dan ben je wel een baas. Heb er dus wel vertrouwen in dat het goed komt.

Dit bericht mag als niet verzonden worden beschouwen indien het toch gigantisch tegenvalt mocht het überhaupt plaats vinden.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
MelvinFR wrote:Headhunterz snapt het wel qua classics. Gooit er vaak genoeg (Italiaanse) klassiekertjes op en als je Digiwave erop klapt in de HMH dan ben je wel een baas. Heb er dus wel vertrouwen in dat het goed komt.

Dit bericht mag als niet verzonden worden beschouwen indien het toch gigantisch tegenvalt mocht het überhaupt plaats vinden.
Zullen we weer die bus met die vlammenwerpers op het dak huren
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
MelvinFR wrote:Headhunterz snapt het wel qua classics. Gooit er vaak genoeg (Italiaanse) klassiekertjes op en als je Traum - The Frame (The Raiders Remix) en Disk Warrior erop klapt in de Gelredome dan ben je wel een baas.
Helemaal mee eens maat.
https://lsdb.nl/set/2504/headhunterz-ql ... 7-17-11-07
Alvast deze tracklist boven m'n bed gehangen voor de hype.
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
corneelwr wrote:
MelvinFR wrote:Headhunterz snapt het wel qua classics. Gooit er vaak genoeg (Italiaanse) klassiekertjes op en als je Traum - The Frame (The Raiders Remix) en Disk Warrior erop klapt in de Gelredome dan ben je wel een baas.
Helemaal mee eens maat.
https://lsdb.nl/set/2504/headhunterz-ql ... 7-17-11-07
Alvast deze tracklist boven m'n bed gehangen voor de hype.
Sow tachenenvijftig jaar geleden :P
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
https://lsdb.nl/set/159062/headhunterz- ... s-04-10-14

Als hij zoiets neerzet, dan ben ik nog steeds mega blij haha + wat italiaantjes.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Hekzitter wrote:https://lsdb.nl/set/159062/headhunterz-x-qlusive-legends-04-10-14

Als hij zoiets neerzet, dan ben ik nog steeds mega blij haha + wat italiaantjes.
Bij het zien van dit soort setlists moet ik toch altijd even huilen dat ik pas in 2016 mijn eerste feest heb mogen bezoeken. Wat een lijst, ik zou een nier verkopen om deze set live bij te mogen wonen.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Binnenkort de line-up. Ik zag al wat theorieën voorbij komen dat het alleen maar duo's zouden worden, gezien de aankondiging die VWAB heeft gedaan.

Ik ben benieuwd. :yes:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
David_ wrote:ik zou een nier verkopen om deze set live bij te mogen wonen.
Geloof me, de mensen die op XQlusive legends waren geven gerust ook een teelbal weg om het OPNIEUW mee te maken. Top 5 beste feesten die ik ooit bezocht heb :love:

Digiwave en Orgasmo door de HMH heen. Hou op teegn mij te beginn'n.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Remi wrote:Binnenkort de line-up. Ik zag al wat theorieën voorbij komen dat het alleen maar duo's zouden worden, gezien de aankondiging die VWAB heeft gedaan.

Ik was al een bericht aan het typen dat een feest met alleen b2b's me niet een top plan leek ivm hoeveelheid hitjes, maar wie hou ik voor de gek.

8 uur lang shiverz op repeat zou ik al 60 piek voor over hebben, laat maar komen. :worship:
Hardtraxxer
last seen May 2025
Hekzitter wrote:https://lsdb.nl/set/159062/headhunterz-x-qlusive-legends-04-10-14

Fijnste set die ik ooit heb mee mogen maken, dit was echt ongekend.
Ook de beste sfeer die ik denk ik ooit tijdens een set heb meegemaakt, iedereen schreeuwde mee en de hele zaal werd gek. Dit laatste kan ook mijn eigen interpretatie zijn omdat ik de hele HMH doorvloog van euforie.
Ik kan er niks aan doen maar dit was één van de mooiste uren uit mijn leven :lol:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026

Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet bij die XQ kon zijn, wat een heerlijke lijst.
Hardtraxxer
201 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Wat wil ik graag Haatmeneer een keer live horen
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Remi wrote:Binnenkort de line-up. Ik zag al wat theorieën voorbij komen dat het alleen maar duo's zouden worden, gezien de aankondiging die VWAB heeft gedaan.

Zou Frequencerz een 2e kans geven :) Vooral omdat Pepijn had beloofd om de volgende editie op een classic feest Gevaarlijke Daan - GVD te draaien. Moet die echt nog een keer live mee maken.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
RTM93 wrote:

Zou Frequencerz een 2e kans geven :) Vooral omdat Pepijn had beloofd om de volgende editie op een classic feest Gevaarlijke Daan - GVD te draaien. Moet die echt nog een keer live mee maken.
Laatste editie werd deze ook gedraaid weet even niet meer door wie, doet het altijd goed! :)
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Van mij mag die line up wel een keer komen. Heb wel zin in wat extra hype :D