Maar echt. Past ook echt perfect qua lettergrepen. Hard-Bass - Head-Shot. Perfect!wrote:Beste Hard Bass anthem aller tijdenwrote:Headshot wil ik trouwens ook wel horen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
The Beholder & Zany - To Protect And Serve
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Max Enforcer - Hard Bass Anthem 2007
Jonge
Jonge
U mist de fa2wrote:The Beholder & Zany - To Protect And Serve
Jonge
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
M'n hardtraxx account maar weer eens afgestoft.
Tickets binnen, hopen, hopen, hopen...
Tickets binnen, hopen, hopen, hopen...
Kan zijn dat ik de grap niet snap maar Headshot is toch geen Hard Bass anthem?wrote:Beste Hard Bass anthem aller tijdenwrote:Headshot wil ik trouwens ook wel horen.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on , edited 1 time in total.
Iedereen dacht destijds dat Headshot het Hard Bass anthem zou zijn en sindsdien is dat een running joke.wrote:Kan zijn dat ik de grap niet snap maar Headshot is toch geen Hard Bass anthem?wrote:Beste Hard Bass anthem aller tijdenwrote:Headshot wil ik trouwens ook wel horen.Misschien dat je Eternalize bedoelde, trouwens wel een heerlijk anthem
Ah oké zowrote:Iedereen dacht destijds dat Headshot het Hard Bass anthem zou zijn en sindsdien is dat een running joke.wrote:Beste Hard Bass anthem aller tijdenwrote:Headshot wil ik trouwens ook wel horen.
Headhunterz - Headshot have funwrote: Kan zijn dat ik de grap niet snap maar Headshot is toch geen Hard Bass anthem?Misschien dat je Eternalize bedoelde, trouwens wel een heerlijk anthem
Headhunterz snapt het wel qua classics. Gooit er vaak genoeg (Italiaanse) klassiekertjes op en als je Digiwave erop klapt in de HMH dan ben je wel een baas. Heb er dus wel vertrouwen in dat het goed komt.
Dit bericht mag als niet verzonden worden beschouwen indien het toch gigantisch tegenvalt mocht het überhaupt plaats vinden.
Dit bericht mag als niet verzonden worden beschouwen indien het toch gigantisch tegenvalt mocht het überhaupt plaats vinden.
Zullen we weer die bus met die vlammenwerpers op het dak hurenwrote:Headhunterz snapt het wel qua classics. Gooit er vaak genoeg (Italiaanse) klassiekertjes op en als je Digiwave erop klapt in de HMH dan ben je wel een baas. Heb er dus wel vertrouwen in dat het goed komt.
Helemaal mee eens maat.wrote:Headhunterz snapt het wel qua classics. Gooit er vaak genoeg (Italiaanse) klassiekertjes op en als je Traum - The Frame (The Raiders Remix) en Disk Warrior erop klapt in de Gelredome dan ben je wel een baas.
https://lsdb.nl/set/2504/headhunterz-ql ... 7-17-11-07
Alvast deze tracklist boven m'n bed gehangen voor de hype.
Sow tachenenvijftig jaar geledenwrote:Helemaal mee eens maat.wrote:Headhunterz snapt het wel qua classics. Gooit er vaak genoeg (Italiaanse) klassiekertjes op en als je Traum - The Frame (The Raiders Remix) en Disk Warrior erop klapt in de Gelredome dan ben je wel een baas.
https://lsdb.nl/set/2504/headhunterz-ql ... 7-17-11-07
Alvast deze tracklist boven m'n bed gehangen voor de hype.
https://lsdb.nl/set/159062/headhunterz- ... s-04-10-14
Als hij zoiets neerzet, dan ben ik nog steeds mega blij haha + wat italiaantjes.
Als hij zoiets neerzet, dan ben ik nog steeds mega blij haha + wat italiaantjes.
Bij het zien van dit soort setlists moet ik toch altijd even huilen dat ik pas in 2016 mijn eerste feest heb mogen bezoeken. Wat een lijst, ik zou een nier verkopen om deze set live bij te mogen wonen.wrote:https://lsdb.nl/set/159062/headhunterz-x-qlusive-legends-04-10-14
Binnenkort de line-up. Ik zag al wat theorieën voorbij komen dat het alleen maar duo's zouden worden, gezien de aankondiging die VWAB heeft gedaan.
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
Geloof me, de mensen die op XQlusive legends waren geven gerust ook een teelbal weg om het OPNIEUW mee te maken. Top 5 beste feesten die ik ooit bezocht hebwrote:ik zou een nier verkopen om deze set live bij te mogen wonen.
Digiwave en Orgasmo door de HMH heen. Hou op teegn mij te beginn'n.
Ik was al een bericht aan het typen dat een feest met alleen b2b's me niet een top plan leek ivm hoeveelheid hitjes, maar wie hou ik voor de gek.wrote:Binnenkort de line-up. Ik zag al wat theorieën voorbij komen dat het alleen maar duo's zouden worden, gezien de aankondiging die VWAB heeft gedaan.
Ik ben benieuwd.
8 uur lang shiverz op repeat zou ik al 60 piek voor over hebben, laat maar komen.
Fijnste set die ik ooit heb mee mogen maken, dit was echt ongekend.wrote:https://lsdb.nl/set/159062/headhunterz-x-qlusive-legends-04-10-14
Ook de beste sfeer die ik denk ik ooit tijdens een set heb meegemaakt, iedereen schreeuwde mee en de hele zaal werd gek. Dit laatste kan ook mijn eigen interpretatie zijn omdat ik de hele HMH doorvloog van euforie.
Ik kan er niks aan doen maar dit was één van de mooiste uren uit mijn leven
Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet bij die XQ kon zijn, wat een heerlijke lijst.wrote:https://lsdb.nl/set/159062/headhunterz-x-qlusive-legends-04-10-14
Wat wil ik graag Haatmeneer een keer live horen
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Zou Frequencerz een 2e kans gevenwrote:Binnenkort de line-up. Ik zag al wat theorieën voorbij komen dat het alleen maar duo's zouden worden, gezien de aankondiging die VWAB heeft gedaan.
Ik ben benieuwd.
Laatste editie werd deze ook gedraaid weet even niet meer door wie, doet het altijd goed!wrote:Zou Frequencerz een 2e kans gevenwrote:Binnenkort de line-up. Ik zag al wat theorieën voorbij komen dat het alleen maar duo's zouden worden, gezien de aankondiging die VWAB heeft gedaan.
Ik ben benieuwd.Vooral omdat Pepijn had beloofd om de volgende editie op een classic feest Gevaarlijke Daan - GVD te draaien. Moet die echt nog een keer live mee maken.