Eens! kom maar doorwrote:Van mij mag die line up wel een keer komen. Heb wel zin in wat extra hype
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Beter kaartje uitprinten voor de extra hype!
Doe mij ook kaartje danwrote:Beter kaartje uitprinten voor de extra hype!
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Moet je me toch uitleggen hoe jij al een kaart hebt Iwrote:Beter kaartje uitprinten voor de extra hype!
Ja leg uit! Je hebt zeker ook nog een stash shirts ergens verborgen!
Heb wat tickets vanachter de balie gejat samen met een aantal Hardtraxxers
Ik kijk hier zó verschrikkelijk naar uit. Mijn laatste festival had ik nog geen zoon en was er geen Corona.
Denken jullie dat het realistisch is dat dit feest doorgang zal vinden?
Denken jullie dat het realistisch is dat dit feest doorgang zal vinden?
Ik heb er meer vertrouwen in dan decibel. 3,5 maand speling na de richtdatum van 1 juli waarop iedereen zn eerste prik gehad zou moeten hebben. Met een vacinatiepaspoort en toegangstesten zou dan toch wel weer een hoop moeten kunnen toch!
Enige nadeel is, dat ze toch wel minder besmettingen zien/verwachten bij evenementen in de buitenlucht. Ik hoop dat het allemaal opschiet, maar het zou klote zijn als alles zolang duurt en het dan weer herfst/winter wordt en ze nog niet binnen evenementen toestaanwrote:Ik heb er meer vertrouwen in dan decibel. 3,5 maand speling na de richtdatum van 1 juli waarop iedereen zn eerste prik gehad zou moeten hebben. Met een vacinatiepaspoort en toegangstesten zou dan toch wel weer een hoop moeten kunnen toch!
iemand nog een presale hebben? Slide in mijn dm.
-
K
- 5 posts member since 2021
- last seen Sep 2021
wrote:
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:wrote:
Twee woorden, negen letterswrote:wrote:wrote:
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Een kameelwrote:Bier halen?
Zat even te kijken en de lineups van 2019 en 2018 werden allebei rond de laatste week van Juli bekendgemaakt. Zou het dan volgende week eindelijk zo ver zijn? 
Yes, nog meer verheugen op een feest wat over een paar maanden gecanceld gaat wordenwrote:Zat even te kijken en de lineups van 2019 en 2018 werden allebei rond de laatste week van Juli bekendgemaakt. Zou het dan volgende week eindelijk zo ver zijn?
-
KHardtraxxer
- 74 posts member since 2019
- last seen 18 days ago
Mocht iemand nog een ticket over hebben, dan houd ik mij aanbevolen. 
Ik denk ook daarom dat de Line Up er nog niet is/later komt dan vooraf gepland. Ze willen eerst (meer) zekerheid ervoor hebbenwrote:Yes, nog meer verheugen op een feest wat over een paar maanden gecanceld gaat wordenwrote:Zat even te kijken en de lineups van 2019 en 2018 werden allebei rond de laatste week van Juli bekendgemaakt. Zou het dan volgende week eindelijk zo ver zijn?