Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ik vond het zelf een hele fijne track, toch wel echt dat rauwere met een Headhunterz feel. Ik kan er wel wat mee!
Klinkt zeker wel goed, maar wacht toch liever de HQ af.
Ik wacht nog met een oordeel, wil hem eerst in goede kwaliteit horen.
Leuk dat HHz zich weer eens waagt aan een harder nummertje maar dit klinkt nog wel erg standaard.
climax doet me denken aan Distractor - Rejection .
Wel lekker
Wel lekker
Klinkt heel dik. Kwaliteit van het filmpje is trouwens ook behoorlijk.
-
T
Zal dit misschien het nummer zei wat die bedoeld van dat anthem?
Ik vind er wel een typische Hard Bass sfeer in zitten.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Zó dan! Deze zag ik toch echt niet aan komen. Gruwelijk hard voor zo ver ik kan horen 
wooooow
maar dit is vet! Nu word ik toch echt wel benieuwd naar dat album!
Ja denk ik ook. Headshot kan je makkelijk vervangen door Hardbass.wrote:Zal dit misschien het nummer zei wat die bedoeld van dat anthem?
-
T
Dat bedoel ik even veel lettergrepen enzo.wrote:Ja denk ik ook. Headshot kan je makkelijk vervangen door Hardbass.wrote:Zal dit misschien het nummer zei wat die bedoeld van dat anthem?
Ik vind er wel een typische Hard Bass sfeer in zitten.Dat deuntje in de break lijkt in het begin ook precies op To Protect And Serve. En de hele sfeer inderdaad.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Klinkt erg vet ja.
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025

Dat klinkt wel goed! Kan idd best het Hard Bass anthem zijn. Hopelijk verschijnt hij snel in goede kwaliteit op internet.
Headhunterz begint weer een beetje mijn aandacht te winnen.
Headhunterz begint weer een beetje mijn aandacht te winnen.
Head Shot
Hard Bass
Zou kunnen dat het het HB anthem is, hopelijk binnenkort als HQ ergens te vinden
Hard Bass
Zou kunnen dat het het HB anthem is, hopelijk binnenkort als HQ ergens te vinden
Kwam iemand naar me toe tijdens headhunterz opening.. die had headhunterz gesproken en die gaf aan dat het anthem waar hij mee bezig was straks misschien wel te horen is in zijn (live)set, maar dat de vocals en kicks daarna nog veranderd worden. Dus.. 1+1 = 2?
Heel vet nummer, niet gewend zo'n harde track van mr. Heady
. Klinkt echt goed
. Ben benieuwd naar de HQ.
Misschien is het ook wel niet het Hard Bass anthem. Dat kan natuurlijk ook.
Zullen we het over de track hebben zoals hij is?
Zullen we het over de track hebben zoals hij is?