Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer ouderwets spierpijn in m'n kuiten, dan weet je dat het een goed feestje is geweest. Betreft het geluid; ik dacht dat het aan mijn goedkope oordoppen lag, omdat ik mijn op maat gemaakte niet kon vinden. Heb deze daarom maar uitgedaan maar af en toe was het echt wel nodig.

Voor mij persoonlijk B-Front en Headhunterz beste setjes. Top dat BFront Revolution erbij pakte. Ook Zany & Jones uitstekend op vermaakt. Davide Sonar heeft 3 goede tracks maar de rest doet me eigenlijk niet zo veel.

Ben er volgend jaar sws weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi hoe iedereen hier positief is op de track Revolution die b-front draaide. MelvinFR wat vond jij er eigenlijk van? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal verlegen plassers hier, gewoon gezellig met z'n 4en schouder aan schouder staan ouwehoeren tijdens het pissen, nooit aan gestoord :lol:

Dat je door het gleufje de pis straal van je overbuurman kon zien was wel wat minder, maar gelukkig geen oogcontact mogelijk, dat had het misschien tóch een beetje awkward gemaakt. :lol:

JeroenB93 schreef:
Ik zag twee gasten naast elkaar die helemaal naar dat gootje stonden te kijken uit angst dat die over zou lopen :lol:


'Alles is ondergeloepuh'
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Allemaal verlegen plassers hier, gewoon gezellig met z'n 4en schouder aan schouder staan ouwehoeren tijdens het pissen, nooit aan gestoord :lol:


Ik kan gewoon niet presteren onder druk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mooi hoe iedereen hier positief is op de track Revolution die b-front draaide. MelvinFR wat vond jij er eigenlijk van? :whistle:

Doodsaaie plaat imo :P Maar goed 1 missertje in een verder geweldige set maakt ook niet zo veel uit.

Oja en heb Magic onderhand ook wel genoeg gehoord, letterlijk elke classics set sluit ie er mee af. Af en toe een andere plaat zou ook wel eens verfrissend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oja en heb Magic onderhand ook wel genoeg gehoord, letterlijk elke classics set sluit ie er mee af. Af en toe een andere plaat zou ook wel eens verfrissend zijn.


Had dat ook wel met Mysterias/Undiscovered/Rebirth Snap dat hij ze draait, maar kreeg daar niet zo'n nostalgie rush van als bij sommige andere platen. En na 2 jaar covid mocht het ook wel weer een keertje.

Openen met Chaos maakt je al een errug grote, die opkomende viool met dat gekraak er doorheen en dat onverwachte moment dat die kick er in knalt, wat een geweldige manier om een set te beginnen :cry: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Oja en heb Magic onderhand ook wel genoeg gehoord, letterlijk elke classics set sluit ie er mee af. Af en toe een andere plaat zou ook wel eens verfrissend zijn.


Had dat ook wel met Mysterias/Undiscovered/Rebirth Snap dat hij ze draait, maar kreeg daar niet zo'n nostalgie rush van als bij sommige andere platen. En na 2 jaar covid mocht het ook wel weer een keertje.

Openen met Chaos maakt je al een errug grote, die opkomende viool met dat gekraak er doorheen en dat onverwachte moment dat die kick er in knalt, wat een geweldige manier om een set te beginnen :cry: :drool:


Magic kan ik thuis tussendoor niet meer horen maar op zo'n event als dit mag deze imo echt niet ontbreken.
Die track en met name de kicks beuken echt wel goed door en laat zien waarom deze altijd een populaire afsluiter is geweest.

Viel me trouwens mee hoe weinig Shiverz voorbij kwam :P Die lever ik graag in voor Magic hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

'Alles is ondergeloepuh'

pffffffffffffff Afbeelding

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Oja en heb Magic onderhand ook wel genoeg gehoord, letterlijk elke classics set sluit ie er mee af. Af en toe een andere plaat zou ook wel eens verfrissend zijn.


Had dat ook wel met Mysterias/Undiscovered/Rebirth Snap dat hij ze draait, maar kreeg daar niet zo'n nostalgie rush van als bij sommige andere platen. En na 2 jaar covid mocht het ook wel weer een keertje.

Openen met Chaos maakt je al een errug grote, die opkomende viool met dat gekraak er doorheen en dat onverwachte moment dat die kick er in knalt, wat een geweldige manier om een set te beginnen :cry: :drool:

100% eens met de bovenstaande platen, ook met Chaos. Wat een plaat om mee te openen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt ook wel alsof de Dj's hebben meegelezen, echt alle meme platen waar door het autisten leger om gevraagd wordt zijn gedraaid.

Lunatick, originele tonight, Universe van PP en NC. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voelde me ook wel beetje autistisch toen iemand naast me vroeg hoe die vorige plaat heette (Battle 2 The End) want ik zag eruit alsof ik dat wel zou weten naast de drie en een halve geitenkop die losging. Hoop iig dat hij het kon opmerken aan mijn dansmoves ipv mijn kop :lol:

Erg vermaakt overigens. Geluid vond ik richting het midden ook prima te doen. Als je bij de rand van het balkon in de buurt stond, werkte de akoestiek niet helemaal lekker mee. Ohja shout out naar de Engelssprekende dame achter de burgerbar. In de 10 min dat ik er stond te wachten iets van 12 burgers uitgedeeld zonder dat iemand er munten voor had betaald. Netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lijkt ook wel alsof de Dj's hebben meegelezen, echt alle meme platen waar door het autisten leger om gevraagd wordt zijn gedraaid.

Lunatick, originele tonight, Universe van PP en NC. :lol:

Ze hebben de warm-ups flink gepompt de afgelopen weken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 14:28 
 
Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Voelde me ook wel beetje autistisch toen iemand naast me vroeg hoe die vorige plaat heette (Battle 2 The End) want ik zag eruit alsof ik dat wel zou weten naast de drie en een halve geitenkop die losging. Hoop iig dat hij het kon opmerken aan mijn dansmoves ipv mijn kop :lol:

Erg vermaakt overigens. Geluid vond ik richting het midden ook prima te doen. Als je bij de rand van het balkon in de buurt stond, werkte de akoestiek niet helemaal lekker mee. Ohja shout out naar de Engelssprekende dame achter de burgerbar. In de 10 min dat ik er stond te wachten iets van 12 burgers uitgedeeld zonder dat iemand er munten voor had betaald. Netjes.

Hier 4 burgers opgehaald voor de prijs van 1, ook Engelstalig meisje dus zal dezelfde vast zijn geweest :lol: Arme kind snapte er inderdaad geen ene kloten van, net als het halve personeelsbestand daar. Wat een slome duikelaars zaten ertussen. Vier burgers voor de prijs van één mocht ook wel overigens, want die dingen waren waarlijk niet te kanen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mooi hoe iedereen hier positief is op de track Revolution die b-front draaide. MelvinFR wat vond jij er eigenlijk van? :whistle:


Prima plaat, hoef hem alleen niet te horen op VWAB en al helemaal niet tijdens een set van onze rooie held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 16:28 
 
Hardtraxx Newbie

+++ Headhunterz - Set van de avond. Had Lessons in Love, Dragonborn en nog wat andere meuk thuis mogen laten, maar het is 'm vergeven.
++ Wildstylez - Leuke verrassing met Human Soul, A Complex Situation, Reputation Game, Revenge, Atrocious en meer.
+ Davide Sonar - W.m.b. een van de mindere goden in de line-up, maar draaide best een vermakelijke set. Kut popremixjes hadden niet gehoeven.
+ Beveiliging was professioneel, vriendelijk en niet bezig met razzia's/bezoekertje pesten.
+ Parkeren direct naast Autotron
+ Sfeer was met vlagen heel goed. Toch ook (zoals vanouds) veel redelijk tam volk en vrouwtjes die vooral hun make up niet in gevaar willen brengen.
+- Geluid was hit or miss afhankelijk van waar je stond, maar meestal helaas miss. Laag overheerste meestal enorm. Betwijfel echter of je er veel meer van kunt maken in het Autotron.
+- Verkeerschaos na afloop. Weinig aan te doen, denk ik.
- Te weinig eettenten + aanbod was kwalitatief behoorlijk schraal. Dit kan echt beter.
-- Ben er een tijdje uit geweest, maar waarom moet elke hardstyle set een soort megamix met honderd platen per minuut zijn? Waarom tijdens de climax van de ene plaat al de kicks van de volgende plaat inmixen? Sta je lekker uit je plaat te gaan op Strike, hoor je de volgende plaat al erin komen. Jammer.
-- The Prophet - Recession was vet, verder draaide de beste man veel bagger. Had lage verwachtingen, maar werd alsnog teleurgesteld.
--- De skeerste pisbakken die ik ooit heb gezien. Nul privacy, kijkend naar hoe jouw pis en dat van anderen langzaam naar onder het gootje stroomt, terwijl er een bouwlamp op je smoel gericht staat. Dit sloeg nergens op. Zet dan gewoon van die piskruizen neer.

Wannabe JoshWesz schreef:
The Pitcher & Slim Shore hadden we ons ontzettend op verheugd maar dit vond ik de tegenvaller van de dag. Ik hou af en toe van snel doormixen (meestal niet, wil gewoon in- en outro horen) maar dit was echt overdreven. Kwamen hierdoor totaal niet in de set en op het moment dat je losging mixten ze alweer door.
:

Dit dus. Vrij storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow na 13 jaar geen posts is dit een dikke rentree @user beundehaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 17:40 
 
Hardtraxx Addict

beundehaas schreef:
-- Ben er een tijdje uit geweest, maar waarom moet elke hardstyle set een soort megamix met honderd platen per minuut zijn? Waarom tijdens de climax van de ene plaat al de kicks van de volgende plaat inmixen? Sta je lekker uit je plaat te gaan op Strike, hoor je de volgende plaat al erin komen. Jammer.


Psyko Punkz die voor de tweede keer (vorige keer op Genesis in het klokgebouw ook al) z'n Doggystyle remix afkapt na de intro :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
beundehaas schreef:
-- Ben er een tijdje uit geweest, maar waarom moet elke hardstyle set een soort megamix met honderd platen per minuut zijn? Waarom tijdens de climax van de ene plaat al de kicks van de volgende plaat inmixen? Sta je lekker uit je plaat te gaan op Strike, hoor je de volgende plaat al erin komen. Jammer.


Psyko Punkz die voor de tweede keer (vorige keer op Genesis in het klokgebouw ook al) z'n Doggystyle remix afkapt na de intro :cry:

Erg jammer inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Heimwee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje! Aantal Hardtraxxers gezien
Headhunterz was echt puur genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 19:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hierbij mijn re-cap mix :D : hardstyle/diffused-vroeger-was-alles-beter-2021-re-cap-t74647.html#p1999041
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 06:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toevoeging aan mijn review:
Het feestje was zo goed dat ik gisteren positief testte bij de GGD :cry:

Dus als je klachten hebt, laat je testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een vriendin van mij ook. Toch niet helemaal waterdicht dat qr paspoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Een vriendin van mij ook. Toch niet helemaal waterdicht dat qr paspoort


Wist u dat je als gevaccineerde nog steeds corona kunt krijgen? Als je dat eruit wil krijgen zou iedereen zich moeten laten testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Een vriendin van mij ook. Toch niet helemaal waterdicht dat qr paspoort

Als je nu nog niet weet dat je, ondanks vaccinatie/QR-paspoort, alsnog gewoon Corona (met mildere verschijnselen) kunt krijgen, dan kun je beter niet over dit onderwerp meepraten.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten