Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 08:52 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Pedaalemre schreef:
In de sloot gevallen naast Autotron, te herkennen aan modder

Toch benieuwd hoe modderman de rest van z’n dag heeft beleefd


Oh.prima hoor, was het na een halfuur al vergeten. Alleen bij het fouilleren vroeg de fouilleermeid waarom ik zo nat was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje late to the party voor een verslagje aangezien het meeste al gezegd is. Verkeersproblemen zijn al eerder benoemd en mede daardoor, naast dat de bus een uur later vertrok, pas om 15:30 uur binnen. Helaas de eerste 2 sets dus gemist terwijl ik naar die het meeste uitkeek naast HHZ. Geprobeerd om aan het begin nog wat Hardtraxxers te vinden en zo even aan de praat geraakt met Helicaze en Grim, maar daarna vooral veel met andere (on)bekenden lopen ouwehoeren.

Grootste deel van de dag rechtsmidden/voor gestaan en eigenlijk weinig problemen gehad met het geluid, kwam meestal wel prima door. Een bult vette platen gehoord uiteraard, maar toen HHZ Battle 2 The End inmixte wist ik echt niet waar ik het moest zoeken. Dat was track 1 op mijn allereerste MP3-speler, dus nostalgie ten top en had totaal niet verwacht dat hij die er op zou gooien. Verder, zoals ik al zei is het meeste al gezegd. Top feestje gehad en ook al zin in volgend jaar, al moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat VWAB in de Maaspoort verleden tijd is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 09:28 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Dank voor alle reacties, zowel positief als negatief. En negatieve horen er ook bij en zullen we altijd op reageren en aan gaan werken.

-Food, in de maaspoort verzorgen we dat zelf, in de Autotron moeten we werken met een door de locatie aangewezen cateraar. Assortiment was klein, veel al vroeg op en personeel had er ook niet veel zin in. Dit hebben we doorgegeven dat dit echt moet veranderen.

-Barren, jullie hebben gewoon te veel gedronken haha! Er was voldoende personeel maar het ging echt hard. En als er dan wat personeel net hun dag niet hebben en niet volgas willen gaan gebeuren dit soort dingen. Er is ook nog extra personeel opgeroepen maar het bleef gewoon druk :beer:

-Geluid, zelfde opstelling etc zoals met Shockerz. Overleg gehad met de geluidsman, en het ligt ook echt deels aan de tracks. Het verschil met bijvoorbeeld Headhunterz en andere artiesten de tracks was echt groot. Deze geluidsman doet bijna alle grote feesten dus we doen echt ons best om de kwaliteit zo hoog mogelijk te krijgen. Blijft toch lastig classics in een locatie als Autotron.

-Toiletten, zelfde aantallen zoals bij Shockerz met 10.500 op nu 8500 bezoekers. Zou toch voldoende moeten zijn :P

-Aankleding, in de korte tijd sinds de go toch nog behoorlijk wat neer kunnen zetten. Deco is niet meer te betalen bijna door de hoge houtprijzen oa en personeel is bijna niet aan te komen. Daardoor gekozen voor meer led en meer fx/pyro.

We verwerken alle kritiek uiteraard en thanks voor jullie support, en ook zeker voor jullie sfeer. Wij krijgen nog steeds kippenvel van voor tot achter werden tracks meegeschreeuwd, heerlijk.

Hopelijk blijven jullie ons supporten, we doen ons uiterste best om elk feest zo goed mogelijk te doen maar vaak ook afhankelijk van externe factoren. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
-Geluid, zelfde opstelling etc zoals met Shockerz. Overleg gehad met de geluidsman, en het ligt ook echt deels aan de tracks. Het verschil met bijvoorbeeld Headhunterz en andere artiesten de tracks was echt groot. Deze geluidsman doet bijna alle grote feesten dus we doen echt ons best om de kwaliteit zo hoog mogelijk te krijgen. Blijft toch lastig classics in een locatie als Autotron.


Dat lijkt me niet, ik ben met nog wat mensen oprecht bij een plaat door de zaal gaan lopen om te zien waar het geluid beter is. Meer naar de zijkanten achter en voor (behalve linksvoor) werd de bass minder, in het midden was het prima, midden voor was de bass te hard, op de tribunes was het geluid ineens behoorlijk goed en zijkanten in het midden ook. Eveneens is dit probleem met geluid er niet op andere classicsfeesten en was dit probleem in de Maaspoort er ook niet. Eveneens miste de gordijnen grotendeels die er zouden zijn bij demping.

Het klinkt gewoon oprecht niet goed geïsoleerd of afgesteld waardoor het geluid alle kanten opgaat, dat ligt mijn inziens echt niet aan de platen. Gezien die geluidsman dus grotere feesten doet wil ik ook niet aan zijn kwaliteiten afdoen maar dan klinkt dit echt als een probleem met de locatie. Als dit niet gefixt kan worden gaat dit mij wel afweren van toekomstige feesten.

Ik snap dat jullie in de buurt willen blijven en dat de Maaspoort te klein is voor de aantallen die jullie trekken, maar ik hoop dat jullie echt verder gaan kijken naar een geschiktere locatie, want aan jullie feesten zelf ligt het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah wat een feest was het.

Ik kan mij niet helemaal vinden in de negatieve reacties. Ik heb mij niet tot weinig gestoord aan het geluid (wellicht ook op de plaats waar ik zelf stond, daarbij was ik daar ook niet echt mee bezig).
Voor mij wellicht de beste VWAB tot nu toe. Tuurlijk waren sommige platen niet perse datgene wat ik wilde horen, maar er waren ook een aantal platen die ik zelf niet had verwacht.
VWAB is ook een feest waar ik naartoe ga voor de sfeer en de gezelligheid (zoals eigenlijk elk classics feest) en dat was meer dan geslaagd.
Enige minpunt wat ik had was de opbouw van de avond. AVIO wat later op de avond had ik beter gevonden en The Prophet op de plaats van AVIO. Dat was al een wereld van verschil geweest. Verder heel benieuwd naar de volgende editie! Zal die compleet rondom Wildstylez heen draaien? Of alleen hem 1,5 uur geven en de rest ook gewoon classic namen. Vind 1 artiest een lange set geven ook echt een meerwaarde voor de diversiteit in zo'n set.

Na twee jaar stil te hebben gestaan en dit dan weer op poten krijgen heb ik ontzettend veel respect voor en zeker met de mate van feesten die jullie er nu uit pompen deze maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
corneelwr schreef:
Alvast Battle 2 The End aangevraagd w00t

Merci :yay:

Geen dank, wat ging die lekker zeg :loving:

@shockerz, Heroes of Classics, een soort XQ Legends idee dus? :$ Ben heel benieuwd! Verder kan ik me net als Job ook niet in alle kritiek vinden, vond het geluid linksvoor over de hele dag gezien prima (af en toe kleine schommelingen in de bass inderdaad) en heb weinig tot geen hinder ondervonden bij de barren. Werd 9 van de 10x vrij snel geholpen aan de bar links. Zou alleen zelf de opbouw qua artiesten inderdaad iets anders doen volgende keer. Een early hs opening zou niet misstaan, en dan wat toewerken naar de wat lompere kant van de classics (The Beholder een keer boeken? :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 10:08 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Poah wat een feest was het.

Ik kan mij niet helemaal vinden in de negatieve reacties. Ik heb mij niet tot weinig gestoord aan het geluid (wellicht ook op de plaats waar ik zelf stond, daarbij was ik daar ook niet echt mee bezig).
Voor mij wellicht de beste VWAB tot nu toe. Tuurlijk waren sommige platen niet perse datgene wat ik wilde horen, maar er waren ook een aantal platen die ik zelf niet had verwacht.
VWAB is ook een feest waar ik naartoe ga voor de sfeer en de gezelligheid (zoals eigenlijk elk classics feest) en dat was meer dan geslaagd.
Enige minpunt wat ik had was de opbouw van de avond. AVIO wat later op de avond had ik beter gevonden en The Prophet op de plaats van AVIO. Dat was al een wereld van verschil geweest. Verder heel benieuwd naar de volgende editie! Zal die compleet rondom Wildstylez heen draaien? Of alleen hem 1,5 uur geven en de rest ook gewoon classic namen. Vind 1 artiest een lange set geven ook echt een meerwaarde voor de diversiteit in zo'n set.

Na twee jaar stil te hebben gestaan en dit dan weer op poten krijgen heb ik ontzettend veel respect voor en zeker met de mate van feesten die jullie er nu uit pompen deze maand.


De titel van de nieuwe editie verklapt het al een beetje...Wildstylez is al aangekondigd ivm de surprise act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
-Barren, jullie hebben gewoon te veel gedronken haha! Er was voldoende personeel maar het ging echt hard. En als er dan wat personeel net hun dag niet hebben en niet volgas willen gaan gebeuren dit soort dingen. Er is ook nog extra personeel opgeroepen maar het bleef gewoon druk :beer:


Bij sommige barren zaten de bekers frisdrank ook echt maar halfvol. En daar betaal je dan 3,33 voor... Die mensen achter de bar waren ook niet echt happig om daar iets aan te veranderen.

Gelukkig ontdekte ik uiteindelijk de bar boven, waar de bekers wel voor minstens driekwart gevuld werden. En het viel bij die bar ook nog eens reuze mee qua drukte. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Shockerz-Events schreef:
-Barren, jullie hebben gewoon te veel gedronken haha! Er was voldoende personeel maar het ging echt hard. En als er dan wat personeel net hun dag niet hebben en niet volgas willen gaan gebeuren dit soort dingen. Er is ook nog extra personeel opgeroepen maar het bleef gewoon druk :beer:


Bij sommige barren zaten de bekers frisdrank ook echt maar halfvol. En daar betaal je dan 3,33 voor... Die mensen achter de bar waren ook niet echt happig om daar iets aan te veranderen.

Gelukkig ontdekte ik uiteindelijk de bar boven, waar de bekers wel voor minstens driekwart gevuld werden. En het viel bij die bar ook nog eens reuze mee qua drukte. :thumbsup:

Een bekertje witte wijn van 1,5 munt bevatte misschien 2 goede slokken.. toen ik het bar personeel erop aan sprak kreeg ik een grote bek terug :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vooral gezellig, maar vond het verder maar mwa. Headhunterz (eerste uur) en Psyko Punkz (het grootste gedeelte) vet. Verder werd er imo niet heel spannend gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 11:28 
 
Hardtraxxer

Na 1,5 jaar eindelijk weer eens mogen feesten en wat mij betreft was het een heerlijk feest.
Ik kan mij niet zo vinden in het commentaar van het geluid. Wel ben ik het eens met het commentaar op de bar en dan met name de foodcorner, die mensen die daar stonden begrepen er niks van. Dan heb je 2 ovens om pizza's te bakken en dan gebruik je er 1. Ach ja volgende keer beter.

Owja en de sfeer was echt top! Heerlijk genoten van alle blije gezichten om mij heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 12:28 
 
Hardtraxx Newbie

Als feestveteraan (38 jaar jong) met ons vaste groepje uit Zuid-Limburg hierheen gegaan. Als trouwe bezoeker van de "classics" feesten hier natuurlijk ontzettend op verheugd. Daarbij moet ik wel zeggen dat in onze groep de classics zich toch een ander tijdsvak begeven. Maar dat is ouwe lullen praat natuurlijk ;)

Ik kan me prima vinden in de min- en pluspunten die al zijn opgenoemd. Eens kijken wat ik me nog kan herinneren;

Kwamen binnen bij Low-E & Alter Egosz en dit was een prima opwarmer. (Noisecontrollers -Escape tijdens bonnen halen godverdomme!) Verder WTF, Her Voice, Harde rag, Gold gehoord.

AVIO heb ik altijd een zwak voor gehad, wat zijn die gasten goed. Open met Feel The Force, Low Frequenced Bass, Destination Nowhere, Otherside, Kabooom, Feel Good (Gentalica RMX) (L) , The Hard Way (L) (L) , Give It Up, Just A Little Noise (dacht ik), Triangle Of Life, Faster & Furthern en bij X2X remix gingen we natuurlijk door het plafond. Enige smetje was dat hij Realization Of A Dream niet helemaal afdraaide met die laatste climax.

The Pitcher & Slim Shore hadden we ons ontzettend op verheugd maar dit vond ik de tegenvaller van de dag. Ik hou af en toe van snel doormixen (meestal niet, wil gewoon in- en outro horen) maar dit was echt overdreven. Kwamen hierdoor totaal niet in de set en op het moment dat je losging mixten ze alweer door. O.a. Trapped Titan Remix (jammer), Pride, Little Bitch, Serenity, Copies Are Faking, Innocent, Party Lover, Cocaine MF Remix. Hoopte nog op Flashback of Taste me maar helaas :innocent:

Davide Sonar! Pure nostalgie als ik het zo kan noemen. Erg leuk om die tracks weer voorbij te horen komen. Ook niet gestoord aan het trage doormixen. O.a. Sarabande, All Of Me, Natural, To The Ride (!), Dedication, Disco Hypno, Beatz 4 u, Spiritual Fire (L) gehoord

Bij Zany & Jones had ik het eerste kwartiertje er even een hard hoofd in, maar wat werd die set nog vet zeg met als absolute hoogtepunt (misschien van de dag zelfs) Beholder & Zany - Midnight! Verder Angel, 2 Devine ( :drool: ), Angel Of The sun, Octavius Augustus RMX, Veritas RMX, Lunatick, Bass Power, Bang The Bass, Fuck Hardstyle (of was dat bij The Pitcher?) en Fusion Of Sound nog gehoord. Electronic Stereophonic ook nog volgens mij.

Josh & Wesz zijn mijn persoonlijke favorietjes dus die kunnen bij mij weinig fout doen (excuses voor mijn forumnaam, dat moet echt nog eens veranderd worden :lol: ). Gewoon normaal mixwerk en lekkere platen gehoord met voor Josh & Wesz begrippen een aantal verrassende platen zoals Underground Language, Aquittal en Dream Planet. Verder nog Autumn Green, Like Thiz, Lockdown, I Survived, Infinity RMX, Symbols, A Feeling RMX, Lip Service Radio, City Of Intensity, Mindgame, Overdrive O & RTHM.

Toen toch wel honger gekregen en flink wat gemist bij Psyko Punkz. Keuzes maken. Zoals al genoemd trage bediening bij food & drank. Even naar boven gelopen en met mooi uitzicht op de massa nog even Bass Mechanics, Universe, Pull Your Strings 2010 en Fate Or Fortune meegepikt.

Toen was het tijd voor Headhunterz. Echt genoten vanaf seconde 1. Wat een repertoire heeft de man. Maar goed, dat zijn open deuren intrappen. Absolute hoogtepunten waren Digiwave, Art Of Creation, Scantraxx Rootz origineel, A New Day Speakerfreak, Zero Hour, Blame It On The Music, Battle 2 the End (L) (L) en mijn alltime favo Subsonic. Stiekem nog gehoopt op Fear Of Darkness maar dat mocht niet zo zijn. Die Jeckyll & Hyde is destijds echt aan mij voorbij gegaan maar wat een plaat zeg!

The Prophet vond ik eigenlijk wel okay. Ja het kakte redelijk in, ook ik kreeg een gigantische dip. Maar Recesssion, LDMF Remix, Save The Day, MF Go, Chubby, SMD- Just Like You & Acid Dream Remix doen het bij ons altijd goed.

Wildstylez: Top! Openen met Revenge, dan ben ik al verzadigd :drool: , Reputation Game, Back 2 Basics, The Story Unfolds, Yellow Minute RMX, Tonight RMX, A Complex Situation en Atrocious nog voorbij horen komen.

B-Front. Ik heb genoten. 2 Sidez - Noise :cry: , Become The Sky, Godz Powerr, Neophobia, Nomansland, originele Inner Creativity, Rebirth Anthem, Victims Of The Same World (L) , Undiscovered en Mysterias uiteraard.

Mijn geheugen is toch nog best redelijk geweest zie ik nu.

Locatie was vergeleken met vorige edities iets minder maar niet heel storend. Geluid was even zoeken maar stonden rechts bij de barren in het midden en dat was prima te doen. Nog een paar gasten gezien die ook genadeloos losgingen daar :thumbsup: Drank was idd niet altijd goed geregeld, 20 min staan wachten tijdens Davide Sonar. Na het feest blijven overnachten in Fletcher Oss want oude lichamen.

Kortom; voor een paar oude rotten was dit weer een prima feest om toe te voegen onze lange lijst. Ben benieuwd wanneer we er echt bij neervallen. Tot de volgende editie :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 12:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de mooie reacties allemaal! (L)
Top om te lezen dat iedereen een geweldige dag heeft gehad... :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:

-Toiletten, zelfde aantallen zoals bij Shockerz met 10.500 op nu 8500 bezoekers. Zou toch voldoende moeten zijn


Ik denk dat het aantal toiletten ook niet het probleem was, wel het type plasbakken voor de heren. Op papier ruimte voor 4, maar dat staat dan wel erg krap en privacyloos, dus je stond er meestal met zijn tweeën. Iemand die wat meer privacy wenst zocht een dixie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wannabe JoshWesz schreef:
Als feestveteraan (38 jaar jong) met ons vaste groepje uit Zuid-Limburg hierheen gegaan. Als trouwe bezoeker van de "classics" feesten hier natuurlijk ontzettend op verheugd. Daarbij moet ik wel zeggen dat in onze groep de classics zich toch een ander tijdsvak begeven. Maar dat is ouwe lullen praat natuurlijk ;)

Ik kan me prima vinden in de min- en pluspunten die al zijn opgenoemd. Eens kijken wat ik me nog kan herinneren;

Kwamen binnen bij Low-E & Alter Egosz en dit was een prima opwarmer. (Noisecontrollers -Escape tijdens bonnen halen godverdomme!) Verder WTF, Her Voice, Harde rag, Gold gehoord.

AVIO heb ik altijd een zwak voor gehad, wat zijn die gasten goed. Open met Feel The Force, Low Frequenced Bass, Destination Nowhere, Otherside, Kabooom, Feel Good (Gentalica RMX) (L) , The Hard Way (L) (L) , Give It Up, Just A Little Noise (dacht ik), Triangle Of Life, Faster & Furthern en bij X2X remix gingen we natuurlijk door het plafond. Enige smetje was dat hij Realization Of A Dream niet helemaal afdraaide met die laatste climax.

The Pitcher & Slim Shore hadden we ons ontzettend op verheugd maar dit vond ik de tegenvaller van de dag. Ik hou af en toe van snel doormixen (meestal niet, wil gewoon in- en outro horen) maar dit was echt overdreven. Kwamen hierdoor totaal niet in de set en op het moment dat je losging mixten ze alweer door. O.a. Trapped Titan Remix (jammer), Pride, Little Bitch, Serenity, Copies Are Faking, Innocent, Party Lover, Cocaine MF Remix. Hoopte nog op Flashback of Taste me maar helaas :innocent:

Davide Sonar! Pure nostalgie als ik het zo kan noemen. Erg leuk om die tracks weer voorbij te horen komen. Ook niet gestoord aan het trage doormixen. O.a. Sarabande, All Of Me, Natural, To The Ride (!), Dedication, Disco Hypno, Beatz 4 u, Spiritual Fire (L) gehoord

Bij Zany & Jones had ik het eerste kwartiertje er even een hard hoofd in, maar wat werd die set nog vet zeg met als absolute hoogtepunt (misschien van de dag zelfs) Beholder & Zany - Midnight! Verder Angel, 2 Devine ( :drool: ), Angel Of The sun, Octavius Augustus RMX, Veritas RMX, Lunatick, Bass Power, Bang The Bass, Fuck Hardstyle (of was dat bij The Pitcher?) en Fusion Of Sound nog gehoord. Electronic Stereophonic ook nog volgens mij.

Josh & Wesz zijn mijn persoonlijke favorietjes dus die kunnen bij mij weinig fout doen (excuses voor mijn forumnaam, dat moet echt nog eens veranderd worden :lol: ). Gewoon normaal mixwerk en lekkere platen gehoord met voor Josh & Wesz begrippen een aantal verrassende platen zoals Underground Language, Aquittal en Dream Planet. Verder nog Autumn Green, Like Thiz, Lockdown, I Survived, Infinity RMX, Symbols, A Feeling RMX, Lip Service Radio, City Of Intensity, Mindgame, Overdrive O & RTHM.

Toen toch wel honger gekregen en flink wat gemist bij Psyko Punkz. Keuzes maken. Zoals al genoemd trage bediening bij food & drank. Even naar boven gelopen en met mooi uitzicht op de massa nog even Bass Mechanics, Universe, Pull Your Strings 2010 en Fate Or Fortune meegepikt.

Toen was het tijd voor Headhunterz. Echt genoten vanaf seconde 1. Wat een repertoire heeft de man. Maar goed, dat zijn open deuren intrappen. Absolute hoogtepunten waren Digiwave, Art Of Creation, Scantraxx Rootz origineel, A New Day Speakerfreak, Zero Hour, Blame It On The Music, Battle 2 the End (L) (L) en mijn alltime favo Subsonic. Stiekem nog gehoopt op Fear Of Darkness maar dat mocht niet zo zijn. Die Jeckyll & Hyde is destijds echt aan mij voorbij gegaan maar wat een plaat zeg!

The Prophet vond ik eigenlijk wel okay. Ja het kakte redelijk in, ook ik kreeg een gigantische dip. Maar Recesssion, LDMF Remix, Save The Day, MF Go, Chubby, SMD- Just Like You & Acid Dream Remix doen het bij ons altijd goed.

Wildstylez: Top! Openen met Revenge, dan ben ik al verzadigd :drool: , Reputation Game, Back 2 Basics, The Story Unfolds, Yellow Minute RMX, Tonight RMX, A Complex Situation en Atrocious nog voorbij horen komen.

B-Front. Ik heb genoten. 2 Sidez - Noise :cry: , Become The Sky, Godz Powerr, Neophobia, Nomansland, originele Inner Creativity, Rebirth Anthem, Victims Of The Same World (L) , Undiscovered en Mysterias uiteraard.

Mijn geheugen is toch nog best redelijk geweest zie ik nu.

Locatie was vergeleken met vorige edities iets minder maar niet heel storend. Geluid was even zoeken maar stonden rechts bij de barren in het midden en dat was prima te doen. Nog een paar gasten gezien die ook genadeloos losgingen daar :thumbsup: Drank was idd niet altijd goed geregeld, 20 min staan wachten tijdens Davide Sonar. Na het feest blijven overnachten in Fletcher Oss want oude lichamen.

Kortom; voor een paar oude rotten was dit weer een prima feest om toe te voegen onze lange lijst. Ben benieuwd wanneer we er echt bij neervallen. Tot de volgende editie :beer:

Aangenaam kennis te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Shockerz-Events schreef:

-Toiletten, zelfde aantallen zoals bij Shockerz met 10.500 op nu 8500 bezoekers. Zou toch voldoende moeten zijn


Ik denk dat het aantal toiletten ook niet het probleem was, wel het type plasbakken voor de heren. Op papier ruimte voor 4, maar dat staat dan wel erg krap en privacyloos, dus je stond er meestal met zijn tweeën. Iemand die wat meer privacy wenst zocht een dixie op.

Idd als je iemand naast je hebt staan die lekker staat te spetteren dan ben ik er wel klaar mee :/
Dan maar een hokje in. Plaskruizen zijn veel fijner.
Oke die kunnen ze niet aansluiten op een afvoer maar ze zijn niet zo maar vol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er was ook een compleet toiletblok afgesloten een kwartier/twintig minuten voor HHZ begon. Dat was qua timing ook drama natuurlijk want iedereen ging toen nog ff snel langs de wc.

Moeten wachten voor de wc is gewoon altijd kut. Mis je zo weer een kwartier van een set, vind dat altijd zo zonde. Wat mij betreft kan je echt niet genoeg toilethokjes neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Shockerz-Events schreef:

-Toiletten, zelfde aantallen zoals bij Shockerz met 10.500 op nu 8500 bezoekers. Zou toch voldoende moeten zijn


Ik denk dat het aantal toiletten ook niet het probleem was, wel het type plasbakken voor de heren. Op papier ruimte voor 4, maar dat staat dan wel erg krap en privacyloos, dus je stond er meestal met zijn tweeën. Iemand die wat meer privacy wenst zocht een dixie op.

Bedankt!

Ik hoopte al dat ik niet de enige was die zich hier aan stoorde. Ik hoef niet een heel hok voor mijzelf maar ik ben sinds mijn eerste plas pauze daarna steeds naar de inpandige WC gegaan tussen de kluisjes ruimte en de zaal. Daar hadden de urinoir tenminste wel schotten ertussen. Dan heb je in elk geval wat privacy beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van te voren flink asperges vreten en dan lekker over iemand zijn handen pissen om dominantie te tonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:

Maar echt, die pisbakken waren drama. Je kon als je zou willen gewoon een piemelboks geven aan je buurman. Verbeterpuntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 15:07 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Aangenaam kennis te maken.


Thanks :thumbup:

Lees toch al een jaartje of 10 trouw mee.

Ik heb natuurlijk geen idee wie ik op dat moment naast me heb staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


nageniet-modus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zag twee gasten naast elkaar die helemaal naar dat gootje stonden te kijken uit angst dat die over zou lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat het meeste al wel genoemd is in de verslagen hierboven, maar toch nog even een klein verslagje van mijn kant. Persoonlijk heb heb ik enorm genoten van deze editie, veel bekende gezichten gezien, veel bier gedronken en bij tijd en wijle ook heerlijke setjes gehoord!

Zaterdag op tijd richting de Autotron om de set van AVIO niet te missen. De binnenkomst verliep niet heel soepel, de hekken gingen pas na 13:00 open waardoor het allemaal wat langer duurde voor je daadwerkelijk binnen was. Maar dit mocht de pret niet drukken, bij binnenkomst meteen een paar biertjes erin en de zaal ingegaan. Super vet om platen als The Otherside, Triangle of Life, The Hard Way en X2X remix (!!) te horen! Sfeer zat er linksvoor dan ook meteen al lekker in. Daarna vooral staan ouwehoeren waardoor ik de setjes van The Pitcher & Slim Shore en Davide Sonar niet helemaal scherp op het netvlies heb staan. Tijdens Zany & Jones (vooral het tweede gedeelte van de set) was echt gruwelijk. Midnight en Lunatick origineel!! Daarna een prima setje van Josh & Wesz, waar ik vooral genoot van achtereenvolgens I've Lost You en Mindgame! Daarna verraste Psyko Punkz mij ook enigzins met een super dikke set met platen als Ghostclass, Overclipping en Fate or Fortune. De set van Headhunterz was daarna puur genieten, mede door de fantastische sfeer, plaatkeuze en een prima show. Speakafreak eindelijk is live gehoord! Na Headhunterz was het even terugschakelen met The Prophet. Super vet dat Wildstylez de suprise act was, had totaal niet verwacht dat hij een solo setje zou draaien. Vooraf was ik wat huiverig omdat zijn keuze qua classics in zijn set op Spotlight Wildstylez enigzins tegenviel, maar dit maakte hij afgelopen zaterdag helemaal goed. Revenge, The Story Unfolds en Yellow Minute remix als hoogtepunten. Geniale set! Gevolgd door B-Front, die het gewoon volledig snapt door te openen met Chaos en daarna nog even doodleuk Suffocate, Dark Symphony, Fragile en Victims of The Same World draait. Ook nog leuk dat Jaimy het podium op kwam om samen met B-Front als 2-Sidez Noise ( :worship:) en Nomansland te draaien! Prima mix van zijn bekende hits en verrassende platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 16:46 
 
Hardtraxxer

Is er een bepaalde reden waarom ieder biertje een voor een getapt werd en niet zoals op andere feesten met z'n multitap (geen idee of dit het juiste woord is) die er 24 per keer tapt gedaan werd?

Voor mijn gevoel had dit al zoveel kunnen schelen in de wachtrij bij de bar, aangezien het personeel constant elkaar voor de voeten liep bij het halen/wachten op bier.
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten