Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Christus wat heb ik genoten van deze dag. Hele dag met een grote grijns door die hal heen gebanjert.

Iedereen van hier die ik eindelijk eens heb gezien bedankt! was goud :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zodan. Deze voormiddag met een gigantisch brak hoofd nog twee muren gemetst op de bouw en nu wat aan het uitkateren op mijn werk. Zaken op orde weer pffff. Het feest was geweldig. Enige minpunt vond ik de wachttijden (overal). Ik heb helaas de broodjes saté ook niet gevonden. :( En echt goedkoop waren de (ietwat karige) burgers ook niet trouwens. +honderdmiljoenmiljard voor AVIO die The Hard Way en x2x remix (al valt die buiten de classicsperiode) draaiden. Goede sloopwerken verricht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rond 18.30 op zoek gegaan naar de broodjes beenham/sate maar tot mijn verbazing deze nergens kunnen vinden. Iemand wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
wat extra toiletten waren misschien ook geen overbodige luxe geweest.

Eens, maar gelukkig zijn er nog de verborgen toiletten in Autotron, Waar de toiletjuffrouw af en toe een lekker luchtje de ruimte in sprayde :D
Al ging er 19:55 wel het ontruimingsalarm af in 4 talen, dus ik schrok en dacht daar gaat de set van HHZ :lol:
Gelukkig ging het feest gewoon door :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pluspunten van de dag:
B-Front die opent met Chaos (L)
Psyko Punkz die Gravel Pit en de originele Not an addict draait :drool:
Headhunterz die Jekyll & Hyde en Battle 2 The End draait :woot:
De zeer geslaagde hitjesparade van Zany & Jones :yay: :clap:
Wildstylez surprise set, heerlijke tracklist ook :loving:

Beste sets:
Iedereen hierboven
Josh & Wesz :love:

Tegenvallers:
De laatste 45 minuten van The Pitcher & Slim Shore :sleep:
The Prophet (zoals eigenlijk altijd op dit soort feestjes) :x
De hamburgers die smaakten alsof het surplus noodrantsoen was van het russische leger in de jaren 80 wat ze nu hiervoor hebben gebruikt omdat het bijna over de datum ging…


Geweldige dag gehad dus, heerlijk eerste feestje na Dediqated (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 17:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een feest. Ik heb bijna geen slechte plaat gehoord, de sets waren echt heerlijk (misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik 2 jaar geen classics gehoord had).

Pluspunten:
- Sfeer :worship:
- Sets (Vooral Zany & Jones, Headhunterz en B-Front)
- Een boel bekenden gezien weer
- doorlooptijd bij aankomst en vertrek vanaf parkeerterrein

Minpunten:
- Geluid (zelden zulk slecht geluid gehoord). Uiteindelijk ergens rechts midden/voor een plek gevonden die goed genoeg was om nog fatsoenlijk wat te kunnen horen. Ook de drukte viel daar mee.
- Drukte bij WC's en eten. +/- 25 minuten moeten wachten op eten voor 4 personen.
- De warmte op sommige plekken. Gelukkig werd er later wel wat gedaan met deuren openen e.d.

Ik heb dit gemist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit was mooi. Heel mooi. Tuurlijk, er waren gebreken. Maar op gebied van muziek en sfeer was dit echt magnifiek (L)

Denk dat wij rond 13:45 binnen waren en nog klein stukje Low-E & Alter Egosz meegepakt. Leuk dat ze WTF draaiden. Beetje een plek proberen te zoeken, maar merkte al dat het geluid op sommige plekken echt dramatisch was (mid voor bijvoorbeeld). Uiteindelijk begin AVIO ergens in het midden terechtgekomen en daar was het geluid ook niet best, maar wel één van de betere plekken. AVIO was overigens echt een heerlijk setje. Beetje vage opbouw, maar platenkeuze was top en de sfeer zat er al meteen goed in.

The Pitcher & Slim Shore vond ik qua platenkeuze niet heel bijzonder op enkele plaatjes na (Little Bitch, Copies Are Faking en Floorspin :loving:). Was beetje hitjesparade en een Trapped of Cocaine MF Remix hoeft van mij niet. Verder wel prima set en de sfeer was echt ontzettend goed. Wel werd het nogal druk op de plek waar we stonden. Tijdens Davide Sonar wat gaan eten. Over de catering is denk ik genoeg gezegd, voor de hoeveelheid bezoekers was de bezetting en aanbod echt ondermaats. Bovendien leek het personeel er ook maar weinig van te snappen, maar daar kan de organisatie niet bijster veel aan doen.

Terug voor Zany & Jones achterin gaan staan en was prima te doen qua drukte. Zany & Jones vond ik in eerste instantie niet echt een beste combinatie. Bass Power na One Masterblade en Pillars Of Astral Creation na Innocent was echt waardeloos qua opbouw. Gelukkig had Jones het in de tweede helft door en kwam die met Countdown en Strike aanzetten :worship: Icm de briljante platenkeuze van Zany (Midnight!!!) één van de beste sets van de dag. Oh en als iemand weet hoe die edit van Wille Guilie Bas heet dan hoor ik dat graag! Josh & Wesz was ook dikke prima, wel een stapje terug na het beukwerk van Zany, maar wel tof dat ze platen als RTHM, Underground Language, Acquittal, Dream Planet en Mindgame erbij pakten. Maakte het erg verfrissend :) Geluid was wel weer echt drama zeg...

Tijdens Psyko Punkz weer wat gaan eten, maar van wat ik heb meegekregen: Voices, Bass Mechanics, Universe en Fate Or Fortune waren wel genieten. Toen Headhunterz. Wát een set. Tuurlijk had ie nog platen als Forever Az One, Project 1, Fear Of Darkness en Time 2 Rock kunnen draaien, maar dit was echt al fenomenaal. Ein-de-lijk een keer originele Power Of The Mind :love: . De platen uit 2012 nam ik ook voor lief want 1. ik hield er rekening mee en 2. vind het ook hele fijne platen. Was bang voor Colors en United Kids Of The World, maar die heeft ie gelukkig thuisgelaten. Tijdens deze set ook een mooie plek gevonden in de zaal (rechts tussen de 2 barren) waar het qua drukte nog prima te doen was en het geluid er nog net mee doorkon. In combinatie met de sfeer was dit toch wel de beste set van de dag.

The Prophet heeft echt een van de meest vage sets gedraaid in 8,5 (-1,5 dan door covid) jaar dat ik naar feesten ga. Wat een totaal onsamenhangde set was dat zeg :huh: Het ging echt van hot naar her. Van Don't Get Back naar One Moment en van Kick It In Your Face naar Just As Easy. Kreeg het gevoel dat hij het liefst alleen maar klappers wilde draaien, maar dat hij het publiek stil zag vallen en dan op een gegeven moment besloot er wat hitjes op te gooien en dan weer terug. Toch wel erg vermaakt op deze set, want 75% was gewoon echt top. Ik hoorde geruchten over Project One als surprise act dus Wildstylez was even schakelen maar ook hij draaide lekker. Beetje de hitjes maar dat snap ik wel als je een halfuurtje staat. +1 voor Reputation game. B-Front was een top afsluiter en bizar om met Chaos te openen zeg. Je zag het publiek ook er aardig op tekeer gaan, was mooi om te zien. Verder pluspunt voor Victims of The Same World en R.E.V.O.L.U.T.I.O.N. en ik hield het met moeite droog tijdens Sound (Is Not Just Noise) en Nomansland. Tijdens Sorrow naar de parkeerplaats gegaan om de drukte voor te zijn. Uiteindelijk alsnog niet gelukt, want we waren nog 20 minuten zoeken naar de auto :lol: Gelukkig stonden we vooraan geparkeerd, dus toen de auto gevonden was waren we binnen 3 minuten alweer op de A59.

Pluspunten:

+++ Headhunterz
++ Zany & Jones
+ B-Front & AVIO
++++ Sfeer. Was gewoon B-Front/2-Sidez op X-Qlusive B-Front en D-Block & S-Te-Fan @Intents 2015 botsauto stage maar dan bijna het hele feest.
+ Platenkeuze in algemeen. Laatste keer classics was Reminder 2019 en toen lag de nadruk echt op het 2010-2013 tijdperk. Nu ook een hoop platen uit 2013 gehoord, maar ook een hoop uit 2006/2007 wat het een mooie diverse dag maakte.
+ Prima parkeerplaats. Dichtbij locatie.
+ Binnenkomst ging ook lekker vlot.

Minpunten
- Paar platen bij The Prophet (Wake Up, One Moment, Just As Easy)
- Geluid. Oudere, diepere kicks kwamen meestal wel goed door, maar verder veel te veel laag. Rechtsmidden/achter was het matig maar was beste geluid wat je in de zaal kon vinden.
- Drukte op sommige plekken
- Onderbezetting bij de bar en vooral catering.
-- WC's. Wat een waardeloze pisbakken waren dit zeg. Je stond met zn 4en naast elkaar veel te krap waardoor ik steeds maar niet kon pissen. Na 5x geprobeerd te hebben zonder een druppel te deponeren maar tijdens HHZ de WC's aan de zijkanten opgezocht omdat het toen lekker rustig was. Maar zet asjeblieft de volgende keer van die vierkante dingen neer zodat je nog enigszins privacy hebt.
- Ook wel weinig WC's voor hoeveelheid bezoekers, maar dat had ik wel met alle faciliteiten in Autotron.
- Vind autotron ook niet echt geweldige locatie mede door de dingen hierboven beschreven. En ook:
- De warmte. Al heb ik er gelukkig fysiek niet heel veel last van gehad.

Kortom redelijk wat gebreken, maar muziek en sfeer maken echt een hoop goed. Heerlijk om na ruim 1,5 jaar weer dit mee te mogen maken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bijzonder dat ik hier al vaker lees dat geluid rechtsmidden/achter het beste was. Wij stonden daar het eerste uurtje tijdens AVIO en zijn op zoek gegaan naar een andere plek omdat we het zo slecht vonden. Uiteindelijk rechtsvoor beland en daar vonden we het beter, maar alleen in een straal van 20 meter om de boxen. Maar alsnog zelden zulk slecht en wisselend geluid meegemaakt. Shockerz 2017 in Autotron was qua geluid ook slecht, maar las dat het in 2018 en 2019 beter was. Moet qua akoestiek wel wat gebeuren om ook de classic hardstyle goed te laten klinken in de Autotron. Heb ook geen doeken zien hangen behalve op tribune?

Maaarrrrrr ondanks dat echt een geweldige dag gehad :loving: Van begin tot eind staan genieten en een lach op m’n gezicht gehad. Qua sfeer ook één van de betere, gewoon een en al feest en gezelligheid. Misschien volgt later nog wel wat uitgebreider verslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ideetje voor de volgende editie: een uurtje Donkey Rollers als dj-set, dus niet live. Oude Fusion hatsjee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ideetje voor de volgende editie: een uurtje Donkey Rollers als dj-set, dus niet live. Oude Fusion hatsjee :thumbsup:


Is wel lastig voor een live-act lijkt mij :P

Kan in principe ook worden geregeld met een solo-Zany setje, niet perse DR :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 19:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is er moeilijk aan? Ze kunnen toch gewoon een uur lang plaatjes draaien ipv een live set in elkaar flansen. Heb op Q-Base ook wel eens een DJ set van ze meegemaakt.

OT: toch wel behoorlijk aan het nagenieten vandaag. Tuurlijk waren er wel wat (eerder benoemde) minpunten, maar heb echt genoten van de goede sfeer (vooral tijdens HHZ (L) ) en grotendeels van de muziek. Hoogtepuntje was toch wel Noise bij B-Front :loving:

Voor de nieuwsgierigen onder ons:
- ja ik heb het volgehouden met m'n been
- ja ik heb mn antibiotica genomen
- ja ik heb desondanks gewoon bier lopen tanken
- ja mijn lever functioneert nog (denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Rond 18.30 op zoek gegaan naar de broodjes beenham/sate maar tot mijn verbazing deze nergens kunnen vinden. Iemand wel?

Die hadden ze niet zei de man achter de bar! erg vervelend want ik had een bob bij ons die ik helemaal had lekker gemaakt met de belofte van een broodje beenham. Moest ie het doen met zo'n lauwe overpriced hamburger. Erg jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Oh en als iemand weet hoe die edit van Wille Guilie Bas heet dan hoor ik dat graag!


Ik weet toevallig alleen dat ik deze edit ken van hun Hardbass 2009 set. Hiermee sloten ze de nacht af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockers! Hoe vonden jullie zelf dat het feest is verlopen? Jullie lezen meestal actief mee en ben wel benieuwd naar waarom sommige hier eerder benoemde keuzes zijn gemaakt. (geen doeken voor het geluid, mindere show t.o.v eerdere jaren, keuzes in catering etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Door vertraging op de A50 en een omweg waren we pas 15:10 binnen. Wat mij opviel was dat de sfeer er direct goed in zat. Er kwamen direct al leuke tracks voorbij en de toon werd al vroeg gezet.

Ik ga het niet langer maken dan nodig.

Ik heb persoonlijk niet perse een slechte set gehoord.
Wel stoorde ik mij aan Davide Sonar zijn trage mixwerk. Dan een puntje van kritiek voor headhunterz: paar tracks gehoord die mij te recent waren en daarvoor kom ik niet. De rest van de tracklist maakte dat natuurlijk ruimschoots goed. Wel had hij hier en daar wat mixfouten. Sommige overgangen klonken echt voor geen meter :P Verder vond ik the Prophet een rare trackkeuze hebben. Is mij ook weinig van zijn set bijgebleven. Ben ook maar gaan pissen tijdens die set want ik had niet het gevoel dat ik echt iets ging missen.

Echte uitschieters van de dag vond ik Zany & Jones, Josh & Wesz & Wildstylez. (back 2 basics & put this in youtube :loving: )

Qua muziek vond ik B-front de beste set want dat past gewoon helemaal in mijn straatje.
Vlak daarachter Headhunterz & Wildstylez.

Dan nu wat plus en minpunten.

+++++ De organisatie. Ze hebben mij en velen anderen echt weten te verrassen. Vooral Wildstylez zag ik echt niet aankomen.
++ De locatie. Op een paar 'choke points' na is het gebouw echt ideaal voor deze feesten.
++ De sfeer.
+ Beveiliging. Ze waren positief aanwezig.


minpunten waren er ook natuurlijk. Ik hoop dat de organisatie deze feedback ook meeneemt:
----- Bar bezetting. Deze is op piektijden echt onderbemand. Dit geldt ook voor de eettentjes.
Ik vond het sowieso voor 10 duizend man een beetje karig dat er maar 4 eettenten waren.
---- Muntprijs. 4,5 voor 15 euro. Een week of 3 geleden kreeg ik voor 15 euro nog gewoon 5 munten.
(inflatie is een bitch, i get it)
--- Geluid. Zal wel aan het gebouw liggen, zal misschien wel te verhelpen zijn maar waarschijnlijk kostbaar.
--- Drukte. Zoals iemand al een aantal pagina's terug aangaf, het enige wat 75% bezet was, was het barpersoneel.
- De mannen urinoirs . Achterin de zaal heb je van die plas schorten maar helaas geen scheidingswand tussen mensen. Daardoor stond je de hele dag eigenlijk stijf tegen iemand aan die ook aan het pissen was. Ik ben persoonlijk nog wel van mijn privacy en ik zou het tof vinden als er volgend jaar voor voor een oplossing wordt gekozen waarbij de mannen iets meer privacy tijdens het plassen kunnen hebben.


Al met al super gezellig gehad. Heel veel bekenden van hier weer gezien uiteraard. S/o naar jullie!

Shockerz bedankt! Feest van het jaar tot nu toe voor mij! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jellepetje schreef:
corneelwr schreef:
Ideetje voor de volgende editie: een uurtje Donkey Rollers als dj-set, dus niet live. Oude Fusion hatsjee :thumbsup:


Is wel lastig voor een live-act lijkt mij :P

Kan in principe ook worden geregeld met een solo-Zany setje, niet perse DR :D

Niks lastigs aan toch? 2-Sidez deden dit ook op Intents een paar jaar terug, en dan krijg je toch leuke plaatkeuzes. En het is net weer even wat anders dan een normale Zany set, waar hij er normaal gesproken op een VWAB toch meer "vrolijke" plaatjes bij gaat pakken zoals Angels of the Sun (ansich niks mis met die plaat hoor), terwijl ik juist die duistere Fusion kant veel vetter vind. En je gaat dan sowieso platen horen die je normaal nooit hoort, wat ik deze editie toch wel een beetje mistte t.o.v. de eerste VWAB (heb die andere edities niet meegemaakt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop trouwens dat Q-Dance ook ziet dat je prima dit soort classics feesten kunt blijven organiseren.
Ik zou graag meerdere keren per jaar (2 a 3) een dergelijk feest willen bezoeken en hoop nog steeds op een follow-up van X-Qlusive Legends. Twee keer per jaar VWAB mag natuurlijk ook :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vond het heerlijk dat Prophet platen als Tartarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit) draaide :loving:
Maar het wisselde nogal qua trackkeus, wat mij betreft had hij nog wel meer uit die tijd mogen draaien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een onwijs vette dag gehad. De muziek uit dit tijdperk blijft toch echt met afstand het vetste!! :loving:

Ook wij hadden te maken met verkeersproblemen, waardoor we helaas pas rond 16.15 aankwamen.
Ik kon er tijdens de set van Davide Sonar nog niet echt inkomen (mede door het slechte geluid waar we op dat moment stonden), maar vanaf Zany & Jones kwam dit helemaal goed.
Uiteindelijk linksvoor/midden terecht gekomen en daar was het goed toeven!

Met name genoten van de sets van B-Front (geweldige platenkeuze :worship: ), Headhunterz en Psyko Punkz.
Wildstylez als surprise act was ook echt fantastisch, al zijn platen waren raak!!

Zoals ik gisterenavond ook al meldde vond ik de set van The Prophet de grootste tegenvaller. De meeste tracks die hij draaide waren heerlijk, maar door het lage tempo (voor mijn gevoel startte hij op minder dan 150 BPM) kakte in en een groot deel van de mensen om mij heen toch aardig in. Deze set was wat mij betreft in het begin van de middag veel beter tot zijn recht gekomen.

Al met al ontzettend genoten, op naar de volgende! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Alvast Battle 2 The End aangevraagd w00t

Merci :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was net bezig met een heel verslag, slaat de PC af. :mad: Geen zin om heel de boel opnieuw te typen dus dan maar wat korte puntjes.

+++++ B-Front opener Chaos. :drool: Eindelijk ook Victims of the same world live gehoord. En zowizo vette platenkeuzes. Altijd sfeer bij deze man!
++++ HHZ zijn eerste uur, platen zijn al genoeg vermeld, heerlijk was dit.
+++ Psyko Punkz en Zany & Jones. Die oude PP platen zijn echt geweldig en Jones had net op tijd door dat ie Zany moest volgen met pompen. :bomb:
+++ Wildstylez als verrassing. Net bij Yellow Minute remix kwam het geluid prachtig samen op de plaats waar we stonden dus die kicks dreunden even massaal door. Godver dat blijft me toch een wereldplaat! :worship: Wildstylez kicks zijn zowizo altijd prachtig live vind ik.
+++ Verder nog veel vette platen gehoord die ik nog niet al te vaak live heb mogen meemaken en een paar vette vermeldingen die ik zo 1,2,3 nog weet: Shreek edit, Floorspin, Little Bitch, Speakafreak, Battle 2 the End, Realization of a dream, Tanz Elektrik, Innocent, Noise, Guardian Angel(?) en nog wel wat.
++ Lekker snel binnen rond 14u, mede door de rij voor buitenlanders waar geen volk stond aan te schuiven. :lol: Binnenkomen was zeer goed geregeld, ook snel door lockers en bonnen kopen gegaan.
+ Zo goed als meteen de bar boven vinden zodat we nooit moesten aanschuiven. Tempo bij de bar beneden ging naarmate de avond wel vlotter en vlotter.

--- Bob zijn, wat me op voorhand wat bang maakte want: ik ben bijna nooit bob + eerste feest terug. Nu was dat bob zijn op zich niet het grote probleem. Wel dat ik 60 euro heb opgedaan aan water en cola en een afgrijselijke hamburger waar volgens het bordje een hoop groenten zouden moeten tussen gezeten hebben. Stond die heppiedepeppie Italiaan daar een hamburger uit water te vissen (WTF?) en tussen het broodje te zwieren. Ik heb 2x moeten vragen achter mijn groentjes en toen was er nog niks te proeven. 6,5 euro de vuilbak in. Overigens 6.5 euro voor een flesje water gaat voor mij echt ver de grenzen te buiten. (Ik vertrouw bijvullen aan de wc's niet wegens zwakke maag)
-- Geluid dat zoals gezegd met momenten echt te zwaar schommelde. Het leek wel of je op een outdoor event met een pak wind stond en het geluid met vlagen passeerde. Later op de dag zijn we net achter de 2e rij boxen gaan staan, daar was het wel wat beter.
-- Aanschuiven bij de eetstand rond etenstijd, was me dat een aanfluiting. 20 minuten voor een pakje friet. Maar goed. Als er maar 2 personen staan te bakken en 3 dames die er geen snars van snappen en in het Engels bestellingen moeten opnemen, zelf de friet ook nog moeten scheppen 1 voor 1. Dan kan het ook niet anders natuurlijk.
- Timetable. Het viel me op dat het telkens weer schakelen was. Van The Pitcher en SS naar Davide Sonar, dan weer stevige bommen bij Zany en Jones, dan weer naar Josz en Wesz. HHZ die 3x Scrap Attack moet starten wegens problemen waardoor het even inkakte en The Prophet met zijn opening niet de moeite doet om er lekker tempo in te steken. En Wildstylez die dan nog voor B-Front zijn geweld moet komen. (Tip: sluit dan ook ineens de set af bij The Zero Hour) Je zag trouwens ook bij de reactie van Chaos als opener bij B-front dat het publiek bij The Prophet wat was ingezakt.

Voor de rest moet ik zeggen dat ik me uitstekend geamuseerd heb. De pluspunten van eindelijk terug feesten en dikke platen gehoord, doen me de mindere punten wel wat vergeten. Al weet ik niet of dit feest me tussen een normale rij van feesten volledig bekoord zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ik was net bezig met een heel verslag, slaat de PC af. :mad: Geen zin om heel de boel opnieuw te typen dus dan maar wat korte puntjes.

Is alsnog een best verhaal geworden xd

Roebén schreef:
Het leek wel of je op een outdoor event met een pak wind stond en het geluid met vlagen passeerde.
Ah jah, dit effect is ook goed merkbaar als er van die FlameFX staan ingeschakeld vlak voor de luidsprekers. Dan krijg je van die vlagen van geluid, hopelijk kan daar de volgende x naar die opstelling gekeken worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 01:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
In de sloot gevallen naast Autotron, te herkennen aan modder

Toch benieuwd hoe modderman de rest van z’n dag heeft beleefd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 06:59 
 
Hardtraxxer

1e keer VWAB en een leuk feestje gehad. Had er stiekem toch iets meer van verwacht, maar ging misschien met iets te hoge verwachtingen er naar toe.
Hele fijne binnenkomer bij AVIO, maar oprecht jammer dat ze zo vroeg stonden.
Iemand idee welk nummer David Sonar draaide richting het einde met de vocal van were flying high? Dikke klapper was dat. Verder het meest genoten van PP, Hhz, Wildstylez en Bfront. Heel vet om R.E.V.O.L.U.T.I.O.N. weer eens live te horen :bomb:
Minpunten zijn al wel benoemd. Prophet viel vies tegen, haalde heel het tempo er echt uit voor me. Ohja, en de bananen waren ook al halverwege de dag op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 07:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koever schreef:
1e keer VWAB en een leuk feestje gehad. Had er stiekem toch iets meer van verwacht, maar ging misschien met iets te hoge verwachtingen er naar toe.
Hele fijne binnenkomer bij AVIO, maar oprecht jammer dat ze zo vroeg stonden.
Iemand idee welk nummer David Sonar draaide richting het einde met de vocal van were flying high? Dikke klapper was dat. Verder het meest genoten van PP, Hhz, Wildstylez en Bfront. Heel vet om R.E.V.O.L.U.T.I.O.N. weer eens live te horen :bomb:
Minpunten zijn al wel benoemd. Prophet viel vies tegen, haalde heel het tempo er echt uit voor me. Ohja, en de bananen waren ook al halverwege de dag op.


Davide Sonar - Into the sky :love: Heerlijke dreunplaat
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten