Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 22:16 

Hardtraxx Elite

Wie nog een ticket over heeft: ik houd me aanbevolen. De tering wat is het lang geleden dat een event zo snel uitverkocht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 07:58 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Vind dat met die fases maar een bijzonder principe. Kan er weinig aan doen dat dat systeem mij ergens achteraan pleurt, dus ik 10 euro meer kan betalen. Maar goed, we zijn erbij!

behoorlijk guur inderdaad. Maar hier zijn de tickets ook binnen. Kan niet wachten! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 09:56 

Hardtraxx Veteran

Precies de fase 2 gemist, dan maar fase 3 tickets. Aanwezig, erg veel zin in :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 10:19 

Hardtraxxer

Oldschool met 2 laptops en 3 telefoons in de wachtrij gestaan maar uiteindelijk tickets kunnen scoren. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 14:21 

Hardtraxxer

Zo, dat waren wel Tomorrowland taferelen zo gisteren met de ticketverkoop! Maar gelukkig kwam er een van de groep doorheen dus allemaal een ticket :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 14:54 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Tickets binnen hoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 17:00 

Hardtraxxer

Zonnestraal schreef:
makrooy schreef:
Tickets binnen hoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 18:54 

Hardtraxxer

Wauw een 2dje show.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:01 

Hardtraxx Veteran

Hmm ja leuk voor de mensen die hebben misgegrepen maar haalt de magie wel weg, maar snap het wel vanuit commercieel oogpunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:09 

Hardtraxx Elite

Denk dat heady dit heeft opgezet!!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:12 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Haalt de magie wel weg

Wat een onzin >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:14 

Hardtraxxer

Gaat dan iedereen exact dezelfde set draaien? Dit zijn wel popster allures die niet passen bij onze scene vind ik. Speciale gaat wel er wel echt vanaf zo. Ik hoop dat ze met Supremacy als voorbeeld hebben gezien dat ‘meer willen’ echt niet altijd goed uitpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:36 

Hardtraxx Veteran

Heel mooi dit, ging gisteren na een kwartier van wachtrij direct naar uitverkocht voor mij en zal lang niet de enige zijn met deze ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:56 

Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Gaat dan iedereen exact dezelfde set draaien? Dit zijn wel popster allures die niet passen bij onze scene vind ik. Speciale gaat wel er wel echt vanaf zo. Ik hoop dat ze met Supremacy als voorbeeld hebben gezien dat ‘meer willen’ echt niet altijd goed uitpakt.

Zoals ik het las is de lineup anders op zondag. Daar stond namelijk nog tba
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:56 

Hardtraxx Veteran

Het maakt het iets minder speciaal maar ik gun iedereen deze ervaring

Liever dit dan gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 19:59 

Hardtraxx Elite

Snap de reacties, maar weten jullie veel, wellicht komen ze nu wel vaker terug. Dan is het 'speciale' er ook af, dus geniet lekker van t moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 20:38 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Het maakt het iets minder speciaal maar ik gun iedereen deze ervaring

Liever dit dan gelredome.

Preach. Snap niet dat mensen janken om 'magie' terwijl het juist mooi is dat mensen die de boot hebben gemist nu een extra kans krijgen.

Al gaat project one opeens toeren, boeieeee. Het gaat er toch om dat je weer een keer van project one kan genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 20:51 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat ze een 2e show organiseren. Als je hier op zondag heen gaat, gewoon lekker social media even skippen op zaterdag.
Ik vind wel dat ze gewoon één ticketprijs hadden moeten hanteren, dit voelt een beetje als profiteren van een voorziene schaarste met die verschillende fases in ticketprijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 21:25 

Hardtraxxer

De hoeveelheid animo verbaast me wel. Dat mensen zoveel geld hiervoor over hebben joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 22:56 

Hardtraxxer

Maandag ticketverkoop voor 4 januari
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 23:03 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Mooi dat ze een 2e show organiseren. Als je hier op zondag heen gaat, gewoon lekker social media even skippen op zaterdag.
Ik vind wel dat ze gewoon één ticketprijs hadden moeten hanteren, [b]dit voelt een beetje als profiteren van een voorziene schaarste met die verschillende fases in ticketprijzen.[/b]

Want...? Dit is gewoon standaard verkoop manier. Anders hadden ze wel alles 80 euro gedaan ipv 2 fases goedkoper toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 23:08 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
hurricane schreef:
Ik vind wel dat ze gewoon één ticketprijs hadden moeten hanteren, [b]dit voelt een beetje als profiteren van een voorziene schaarste met die verschillende fases in ticketprijzen.[/b]

Want...? Dit is gewoon standaard verkoop manier. Anders hadden ze wel alles 80 euro gedaan ipv 2 fases goedkoper toch?

Dat er verschillende fases in prijzen zijn ken ik wel van diverse festivals die amper uitverkopen of pas laat.
Dan snap ik dat je een vroege koper "beloond".
Maar om zoiets te doen bij een feest waarvan de organisatie weet dat het snel uitverkoopt vind ik gewoon raar.
Dan is het gewoon roulette hoeveel je voor een kaartje gaan betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2025 21:27 

Hardtraxx Veteran

Het is raar, maar niet moreel verwerpelijk. Het is gewoon... whatever. Ze hadden ook tickets 100 euro kunnen maken voor iedereen omdat ze weten dat het uitverkoopt. Maar 80 euro in deze dure tijden voor de meest exclusieve set in hardstyle is dikke prima.

Dus ik denk ook niet dat ze die fases doen omdat het uitverkoopt. Maar miss gewoon niet teveel hij stilgestaan. Who knows.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2025 21:47 

Hardtraxx Veteran

Ook de 4e januari lukt mij niet :( jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 08:14 

Hardtraxx Addict

Tickets voor de zondag binnen!

Weliswaar via Eleven Travel reizen vanuit Emmen, maar we zijn erbij ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten