Hardtraxx Veteran
3008 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Wie nog een ticket over heeft: ik houd me aanbevolen. De tering wat is het lang geleden dat een event zo snel uitverkocht was.
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Basshunterzz wrote:Vind dat met die fases maar een bijzonder principe. Kan er weinig aan doen dat dat systeem mij ergens achteraan pleurt, dus ik 10 euro meer kan betalen. Maar goed, we zijn erbij!
behoorlijk guur inderdaad. Maar hier zijn de tickets ook binnen. Kan niet wachten! :yay:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Precies de fase 2 gemist, dan maar fase 3 tickets. Aanwezig, erg veel zin in :).
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 5 days ago
Oldschool met 2 laptops en 3 telefoons in de wachtrij gestaan maar uiteindelijk tickets kunnen scoren. :yay:
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 3 days ago
Zo, dat waren wel Tomorrowland taferelen zo gisteren met de ticketverkoop! Maar gelukkig kwam er een van de groep doorheen dus allemaal een ticket :yay:
Z
Hardtraxxer
107 posts member since 2023
makrooy wrote:Tickets binnen hoppa
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Zonnestraal wrote:
makrooy wrote:Tickets binnen hoppa
Hardtraxxer
434 posts member since 2024
last seen 3 days ago
Wauw een 2dje show.

Image
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hmm ja leuk voor de mensen die hebben misgegrepen maar haalt de magie wel weg, maar snap het wel vanuit commercieel oogpunt
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Denk dat heady dit heeft opgezet!!11!!
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Fusionmania wrote:Haalt de magie wel weg
Wat een onzin >.<
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen May 2026
Gaat dan iedereen exact dezelfde set draaien? Dit zijn wel popster allures die niet passen bij onze scene vind ik. Speciale gaat wel er wel echt vanaf zo. Ik hoop dat ze met Supremacy als voorbeeld hebben gezien dat ‘meer willen’ echt niet altijd goed uitpakt.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Heel mooi dit, ging gisteren na een kwartier van wachtrij direct naar uitverkocht voor mij en zal lang niet de enige zijn met deze ervaring.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
FransBezig wrote:Gaat dan iedereen exact dezelfde set draaien? Dit zijn wel popster allures die niet passen bij onze scene vind ik. Speciale gaat wel er wel echt vanaf zo. Ik hoop dat ze met Supremacy als voorbeeld hebben gezien dat ‘meer willen’ echt niet altijd goed uitpakt.
Zoals ik het las is de lineup anders op zondag. Daar stond namelijk nog tba
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Het maakt het iets minder speciaal maar ik gun iedereen deze ervaring

Liever dit dan gelredome.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Snap de reacties, maar weten jullie veel, wellicht komen ze nu wel vaker terug. Dan is het 'speciale' er ook af, dus geniet lekker van t moment.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
RTM93 wrote:Het maakt het iets minder speciaal maar ik gun iedereen deze ervaring

Liever dit dan gelredome.
Preach. Snap niet dat mensen janken om 'magie' terwijl het juist mooi is dat mensen die de boot hebben gemist nu een extra kans krijgen.

Al gaat project one opeens toeren, boeieeee. Het gaat er toch om dat je weer een keer van project one kan genieten.
Hardtraxx Veteran
5514 posts member since 2010
Mooi dat ze een 2e show organiseren. Als je hier op zondag heen gaat, gewoon lekker social media even skippen op zaterdag.
Ik vind wel dat ze gewoon één ticketprijs hadden moeten hanteren, dit voelt een beetje als profiteren van een voorziene schaarste met die verschillende fases in ticketprijzen.
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 8 days ago
De hoeveelheid animo verbaast me wel. Dat mensen zoveel geld hiervoor over hebben joh
Hardtraxxer
93 posts member since 2023
Maandag ticketverkoop voor 4 januari
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
hurricane wrote:Mooi dat ze een 2e show organiseren. Als je hier op zondag heen gaat, gewoon lekker social media even skippen op zaterdag.
Ik vind wel dat ze gewoon één ticketprijs hadden moeten hanteren, dit voelt een beetje als profiteren van een voorziene schaarste met die verschillende fases in ticketprijzen.
Want...? Dit is gewoon standaard verkoop manier. Anders hadden ze wel alles 80 euro gedaan ipv 2 fases goedkoper toch?
Hardtraxx Veteran
5514 posts member since 2010
makrooy wrote:
hurricane wrote:Mooi dat ze een 2e show organiseren. Als je hier op zondag heen gaat, gewoon lekker social media even skippen op zaterdag.
Want...? Dit is gewoon standaard verkoop manier. Anders hadden ze wel alles 80 euro gedaan ipv 2 fases goedkoper toch?
Dat er verschillende fases in prijzen zijn ken ik wel van diverse festivals die amper uitverkopen of pas laat.
Dan snap ik dat je een vroege koper "beloond".
Maar om zoiets te doen bij een feest waarvan de organisatie weet dat het snel uitverkoopt vind ik gewoon raar.
Dan is het gewoon roulette hoeveel je voor een kaartje gaan betalen.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Het is raar, maar niet moreel verwerpelijk. Het is gewoon... whatever. Ze hadden ook tickets 100 euro kunnen maken voor iedereen omdat ze weten dat het uitverkoopt. Maar 80 euro in deze dure tijden voor de meest exclusieve set in hardstyle is dikke prima.

Dus ik denk ook niet dat ze die fases doen omdat het uitverkoopt. Maar miss gewoon niet teveel hij stilgestaan. Who knows.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Ook de 4e januari lukt mij niet :( jammer
Hardtraxx Addict
1253 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Tickets voor de zondag binnen!

Weliswaar via Eleven Travel reizen vanuit Emmen, maar we zijn erbij ^^