2de keer wel gelukt. We gaan dus zondag heen
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Zo, dit gaat een stuk minder snel dan de vorige verkoop. Nu nog, zonder wachtrij, fase 2 kaarten te koop. Was te verwachten dat het iets minder snel zou gaan maar nu duurt het m.i. weer vrij lang 
Ja viel mij ook al op idd, maar het is dan ook op een zondag, dus niet zo’n hele praktische dag voor de meeste mensen en de lineup is ook nog verder niet bekend 
Noisecontrollers en TNT zijn zojuist bevestigd.
Hoeveel man kunnen er eigenlijk in de grootste zaal van de Brabanthallen? Veel evenementen doen 15k mensen daar maar hadden ze niet de limiet kunnen verhogen naar 20k in een andere zaal?
Nou, laat maar. Zondag aanwezigHelicaze wrote:Jullie zijn echt knettergek. Weten we al hoelang P1 gaan draaien?Pantermaat wrote:Al was het €180, meer dan waardFusionmania wrote:Je kan al aan combi tickets komen via Eleventravel, omgerekend gaat een losse ticket dus ongeveer €80 euro kosten, best wel een pittige prijs als je het mij vraagt….
Ik zie dat de tijden ook wat vroeger zijn op zondag.
Date: Sunday January 4, 2026
Time: 14:00 - 22:00
Date: Sunday January 4, 2026
Time: 14:00 - 22:00
-
KHardtraxxer
- 474 posts member since 2016
- last seen 6 days ago
Vip ticket voor de zondag gescoord, echt blij mee 
Veel overtuigingskracht was er nu ook weer niet voor nodigHelicaze wrote:Nou, laat maar. Zondag aanwezig
Welkom bij HardtraxxGrim wrote:Veel overtuigingskracht was er nu ook weer niet voor nodigHelicaze wrote:Nou, laat maar. Zondag aanwezig![]()
Hmmm phase 2 is nog steeds niet uitverkocht, lol! Krijg je ervan als je als organisatie te gretig wordt
-
HHardtraxx Elite
- 2586 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
Ja kan er ook wel om lachenFusionmania wrote:Hmmm phase 2 is nog steeds niet uitverkocht, lol! Krijg je ervan als je als organisatie te gretig wordt
Vooral grappig dat mensen opeens zondag kaarten gaan hamsteren met de hoop (denk ik) winst te maken. Maar vervolgens een paar tientjes verlies maken per ticket op ticketswap omdat er klaarblijkelijk toch minder vraag naar is dan de zaterdag 
Tickets voor zondag gaan nu al aardig goedkoop weg.

Uiteindelijk ook kaarten voor zondag gehaald. Niet iedereen had kaarten voor zaterdag kunnen fixen, dus die weer op TS verkocht. Van die zaterdagkaarten was ik binnen een paar minuten af gisteravond.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 17 days ago
Dat denk ik ook, iets met Karma?... De zondag is natuurlijk ook hartstikke waardeloos als je op maandag weer aan het werk / studie moet.Fusionmania wrote:Hmmm phase 2 is nog steeds niet uitverkocht, lol! Krijg je ervan als je als organisatie te gretig wordt
Ik verwacht dat de sfeer op zaterdag grandioos wordt en de zondag maar matig door alle 'ik wil er ook bij zijn' lieden.
Lekker man zo'n glazen bolYenssen wrote: Ik verwacht dat de sfeer op zaterdag grandioos wordt en de zondag maar matig door alle 'ik wil er ook bij zijn' lieden.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 17 days ago
Iets verwachten is iets anders dan iets zeker weten he
Dus als je misgegrepen hebt voor de zaterdag val je in de categorie nepsupporter?Yenssen wrote:Ik verwacht dat de sfeer op zaterdag grandioos wordt en de zondag maar matig door alle 'ik wil er ook bij zijn' lieden.
Ga je beide dagen? Dan kan je achteraf zeggen welke beter was 
Haha ja, ondanks dat het natuurlijk mooi is voor de fans die er nu wel bij kunnen zijn natuurlijk!heggenschaar wrote:Ja kan er ook wel om lachenFusionmania wrote:Hmmm phase 2 is nog steeds niet uitverkocht, lol! Krijg je ervan als je als organisatie te gretig wordt
En dan kondigen ze na VWAB dat ze ook op Intents, Defqon en Decibel gaan draaienFusionmania wrote:Haha ja, ondanks dat het natuurlijk mooi is voor de fans die er nu wel bij kunnen zijn natuurlijk!heggenschaar wrote:Ja kan er ook wel om lachenFusionmania wrote:Hmmm phase 2 is nog steeds niet uitverkocht, lol! Krijg je ervan als je als organisatie te gretig wordt
Ik zie alleen maar voordelen:
- Meer ruimte
- Sneller bier
- Minder buitenlanders (wellicht)
- Kan ik zaterdag nog naar iets anders gaan dus dubbel feest

- Meer ruimte
- Sneller bier
- Minder buitenlanders (wellicht)
- Kan ik zaterdag nog naar iets anders gaan dus dubbel feest