Zaagkick schreef:
[
Ja de bekende bangers zijn vet en horen ook in elke set maar het is voor mij ook kick om premieres te horen live. Wat natuurlijk op een classic feest niet zo gauw gebeurt. (worden er wel eens nieuwe tracks gemaakt in een classic jasje die dan in een classics set gepremiered worden? - dit zou ik als ik classic liefhebber was geweest vet vinden, om zo toch nog iets nieuws te krijgen maar wel in de gewenste sound). Ik denk dat ik ook wel snel nieuwe prikkels nodig heb en relatief snel uitgekeken raak op dingen dus na 3 tijdmachine's toendertijd en 4 vwab's vond ik het mooi geweest. Nu kan ik best veel van de nieuwe sound goed hebben, als ik de classics verkoos boven de new dan had ik natuurlijk precies hetzelfde als jij / jullie hier, dat snap ik hehe
Heb het niet eens zozeer over classics, maar ook in algemeen. Ik luisterde vrij veel amducias vorig jaar en vervolgens op spoontech feest heb ik het gevoel amper 2025 releases te hebben gehoord, snapje? Ik heb zijn platen grijs gedraaid vorig jaar om vervolgens amper wat van terug te horen.