Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 15:48 

Hardtraxxer

Ik vond het vet!
Tijd vloog voorbij. Bijna heel de dag goed de ruimte en goed geluid. Top sfeer overaan waar we stonden.
Shoutout naar Jay Reeve's vrienden die qua sfeer het beste in mij naar boven haalde :)

Alleen jammer dat iemand het nodig vond om mee te kijken op onze kluis pincode en onze kluis heeft leeggehaald.
Wij missen 2 jassen, 2 truien en een tas met portemonnees en fietssleutels. Met wat creativiteit echt wel thuisgekomen, maar wat the fuck moet je met deze spullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 18:13 

Hardtraxx Veteran

Als hij ze niet draait, dan krijgt hij nog meer kritiek. Als die platen worden gedraaid leeft de hele zaal op. Logisch dat hij ze erbij blijft pakken. Dus dan is de matchup ideaal als die hem draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 19:05 

Hardtraxxer

Nou ja hoezo nóg meer kritiek? Volgens mij worden zijn sets altijd wel lovend ontvangen. Zeker dan kan je wel een poging wagen om buiten de box te denken toch? Weet zeker dat er zat mensen het wel konden waarderen als hij bv. The phantom beat, the moon, cold rocking ofzo zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 20:15 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Jay Reeve's vrienden

Tuig van de richel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 20:20 

Hardtraxx Veteran

Technoboy wederom niet aanwezig. Is gestrand in Zürich
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 21:34 

Hardtraxxer

Hhz er niet bij? Zat er nou gewoon iemand anders in een pak? :lol:

Of was die niet gesminked door zn oog blessure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 22:02 

Hardtraxxer

Die Instagram stories van vroegerwasallesbeterevent van vandaag zijn allemaal shots die gisteren zijn opgenomen
Zie allemaal mensen voorbij komen die ik gisteren ook heb gezien en dj’s en MC met dezelfde outfit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 22:45 

Hardtraxx Veteran

Fenomenaal feest gehad. Zeker de beste sinds corona. Van begin tot eind heerlijke muziek gehoord. Wat een verademing om niet doodgegooid te worden met gekke edits van nummers die je nog maar net kent of om 8 ID's te horen in een set van 30min etc. Hoogtepunt was wsz en uiteraard Project One. Wat goed zeg :loving: Vandaag was wel realisatie moment dat ik langzaam disconnectie begin te voelen met huidige hardstyle feesten.

Zoveel bekenden ook gezien, iedereen van de oude garde trok erop uit gister. Heeeeurlijk.

Citaat:
Gevolgd door Wildstylez die leuke dingen liet horen (Down with the hardstyle, LDMF remix, Musical Impressions) maar ook dacht laat ik eens met goede voornemens beginnen en besluiten de Timeless, Lose My Mind, Year of Summer mash up niet te draaien. In plaats daarvan deed hij ze los (op YoS na). Laat ze een keer thuis man, je hebt een discografie waar je u tegen zegt en dan wéér deze evergreens.

Echt totaal niet mee eens. Dat zijn fantastische nummers en horen *echt* in elke wsz classic set. Zo lekker mee zingen met zn allen man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 23:01 

Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
Nou ja hoezo nóg meer kritiek? Volgens mij worden zijn sets altijd wel lovend ontvangen. Zeker dan kan je wel een poging wagen om buiten de box te denken toch? Weet zeker dat er zat mensen het wel konden waarderen als hij bv. The phantom beat, the moon, cold rocking ofzo zou draaien.

Heel erg met je eens. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2026 23:46 

Hardtraxxer

Bijzondere avond.
Uur of 3,5 geweest. Heel apart om zo laat binnen te komen in een soort spookslot. Spekglad, meerdere keren afgevraagd of we wel goed zaten. Uiteindelijk loop je naar binnen met 3 anderen om je heen. Gekke gewaarwording. Binnen uiteraard drukker, maar bizar rustig voor zo'n feest. Kwam de sfeer niet ten goede maar tijdens de grote hitjes was de sfeer top.

Ik was even vergeten dat ik misschien niet zo'n grote P1 fan was :whistle:
Eerste set vond ik best kut eerlijk gezegd.
Was wachten op de paar melodieuze platen en verder leken het wel floorflillers die oude knallers.
Weinig energie.

2e set vond ik stuk beter, al wat ik vergeten welke tracks daar ook alweer bij hoorde. Luminosity de plaat van de avond voor mij :worship:
Dat betekende voor mij dé terugkeer van P1.

Ik vond Noisecontrollers en Sound Rush wat betreft energie eigenlijk leuker. See the light en Equilibrium :yay:

Wel echt dikke shoutout naar de show. Echt een Qlimax feeling. Gave visuals, lichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 03:22 

Hardtraxxer

Gvd man wat kunnen mensen hier toch vreselijk zeiken :lol:

Heb sinds Qlimax 2009 niet meer zo een grandioze dag/avond gehad als vandaag!
Wij waren vip en vanaf 14 uur aanwezig, alle setjes meegemaakt. Enige wat een beetje tegenviel was wat mij betreft Atmozfears, die gewoon niet genoeg classics heeft én dan ook nog eens de classics die hij wel heeft níét draaien. Bijzonder.

Bioweapon - TOP!
Zany - TOP!
Wildstylez - Geweldig!
Noisecontrollers - wat een BAAS!!
TNT - altijd goed, jammer voor TBY, maar Tuneboy leverde!
Sound Rush, bedankt dat jullie alledrie mijn verzoekjes hebben gedraaid <3 TOP
Project One - kwaliteit die overal met kop en schouders bovenuit steekt

WAT EEN DAG :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 07:55 

Hardtraxx Elite

kbm_ schreef:
Gvd man wat kunnen mensen hier toch vreselijk zeiken :lol:

Heb sinds Qlimax 2009 niet meer zo een grandioze dag/avond gehad als vandaag!
Wij waren vip en vanaf 14 uur aanwezig, alle setjes meegemaakt. Enige wat een beetje tegenviel was wat mij betreft Atmozfears, die gewoon niet genoeg classics heeft én dan ook nog eens de classics die hij wel heeft níét draaien. Bijzonder.

Bioweapon - TOP!
Zany - TOP!
Wildstylez - Geweldig!
Noisecontrollers - wat een BAAS!!
TNT - altijd goed, jammer voor TBY, maar Tuneboy leverde!
Sound Rush, bedankt dat jullie alledrie mijn verzoekjes hebben gedraaid <3 TOP
Project One - kwaliteit die overal met kop en schouders bovenuit steekt

WAT EEN DAG :love:

Ik vind het best positief wat mensen zeggen, niet zo mauwen joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 12:28 

Hardtraxx Veteran

Mooie dag gehad gister. Rond kwart voor 3 binnen en eigenlijk de hele tijd wel vermaakt. Vond Zany, Wildstyles en NC echt top! TNT qua muziek ook, maar had wat eerder op de dag gemogen. Bioweapon (MC moet wel echt z'n muil houden), Atmozfears en SR zijn niet echt mijn ding, maar waren mooie momenten om wat te eten en te ouwehoeren. P1 sets allebei ook echt heel nice, alleen jammer van The Upside Down idd.

Dat het wat aan de rustige kant was heb ik me grotendeels niet aan gestoord. Vond het wel lekker dat je de ruimte had. Na 8 uur liep het wel echt een stuk leger en op het einde was het een grote gatenkaas. Dat kwam de sfeer niet echt ten goede, maar goed.

Hopen dat het goed gaat komen met de oogbal van HHZ. Moest aan de hand van Wildstylez mee naar de voorkant van het podium, dus die zag echt geen ene klaptyfus. Hij greep ook wel wat minder vaak naar de microfoon dan normaal, maar dat is alleen maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 13:52 

Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:
Die Instagram stories van vroegerwasallesbeterevent van vandaag zijn allemaal shots die gisteren zijn opgenomen
Zie allemaal mensen voorbij komen die ik gisteren ook heb gezien en dj’s en MC met dezelfde outfit :thumbdown:

Is niet zo raar toch? Wat wil je dan laten zien, een half gevulde zaal vol met gaten brengt nou niet echt goede content met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 14:14 

Hardtraxx Addict

Leuke dag gehad gisteren ondanks dat de energie er bij mij niet echt was vanwege een skivakantie voorafgaand. Op een paar moment flink staan gapen maar dat lag gelukkig niet aan de artiesten ^^

Zany, Wildstylez, Max Enforcer en Noisecontrollers waren toch wel de sets van de avond. Merk wel dat ik de invulling van de meeste setjes inmiddels wel redelijk kan gokken. Zou tof zijn als de artiesten nét wat dieper (ouder) gaan graven in de eigen discografie, want er is zoveel meer dan de standaard evergreens en mashups. Merk dat ik wat dat betreft een beetje classics moe begin te worden en dat de muziek alleen het feest niet meer 100% kan dragen. Of althans, dat ik graag nog verrast word. Maar goed, sta in de zomer waarschijnlijk toch wel weer te genieten op het VWAB festival :$

Daarnaast veel ruimte gehad (lekker snel op en neer naar de bar :thumbsup:) en het was niet zo een sauna als vorige edities, scheelde weer 2 liter zweet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 15:15 

Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:

Ik zit hier naar te kijken maar heb dit nog niet echt gespot. De P1 reels/stories staat HHZ wel echt met een ander masker dan de eerste avond en zie ook in die van Wildstylez iemand in de reel die er echt alleen gister was. DJ's hebben ook de kleding aan die ik ze gister aan heb zien hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 16:11 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag geweest, topfeest. Niet meer zo'n feestganger als vroeger, maar die sets van Wildstylez, NC, Tuneboy en Project One brachten me wel weer even terug naar die mooie tijden. We waren helaas te laat om de volledige set van Zany te zien. Laatste deeltje meegepakt. Sound Rush had van mij wat eerder gemogen. Ook geen Brothers gehoord?

Gezien de huidige Q-Dance Hardstyle Top 100 geniet ik er nog maar even van, want merk wel dat het in rap tempo een andere kant op gaat. Agh joh, mooie tijden gehad :cool:

Prima locatie ook wel, maar buiten feestzaal ben je wel gewoon offline. Ook t parkeren is beetje vaag. Hele parkeerplaats gezien om uiteindelijk op een andere terecht te komen. Wel gelachen bij die parkeerplaats achterin overigens. Veel glijden op de terugweg over die minibruggetjes. Wie is als eerst aan de andere kant.

Yenssen schreef:

Geen andere dingen te bedenken waar je je druk om kan maken?

En over Lose my Mind draaien etc. Je moet ook beetje rekening houden met dat wij hier in NL zo verwend zijn met al die feesten dat het idd kan gaan vervelen, maar hij heeft een breder publiek. Komen ook veel mensen op hun eerste feest en ook uit het buitenland mensen die misschien nog nooit op zo'n feest zijn geweest. Dan is het ook leuk om die bekende classics even te draaien. Even meeblèren en weer door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 16:45 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
En over Lose my Mind draaien etc. Je moet ook beetje rekening houden met dat wij hier in NL zo verwend zijn met al die feesten dat het idd kan gaan vervelen, maar hij heeft een breder publiek. Komen ook veel mensen op hun eerste feest en ook uit het buitenland mensen die misschien nog nooit op zo'n feest zijn geweest. Dan is het ook leuk om die bekende classics even te draaien. Even meeblèren en weer door.

Nog een reden om de grenzen dicht te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 18:42 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
FRArnold schreef:

Nog een reden om de grenzen dicht te gooien.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2026 01:03 

Hardtraxxer

Vond de set van Wildstylez eigenlijk wel het hoogtepunt van de dag. Persoonlijk hoogtepuntje om No Time To Waste te horen en sowieso gaf die even een showtje weg met allemaal geweldige melodieuze tracks achter elkaar. Verder vond ik het een beetje een apart feest. Veel mensen die alleen maar voor Project One leken te komen, ook niet heel gek maar moesten het vooral van onze eigen groep hebben qua mensen die los gingen. Heb ook nog nooit zoveel mensen eten zien halen en de zitplekken zaten ook de hele dag vol. Verder zal ik niet zo snel meer naar een feest gaan met zo’n korte duur. Uiteindelijk nog later binnen dan gehoopt en 6 uurtjes feest vond ik zo voorbij gaan. Verder vond ik Noisecontrollers ook weer een keer erg leuk. Laatste uur met Sound Rush viel een beetje in het niks (House Music was wel echt een hele vette verrassing :loving: ) en die laatste P1 set had ik wat meer van verwacht. Was in eerste instantie wel blij met een tweede P1 set ipv een Headhunterz comeback set. Had dat ook wel misplaatst gevonden om Heady in z’n eentje zelf het feest te laten afsluiten. Had heel graag nog May The Angles en Rise And Fall gehoord maar mocht helaas niet zo zijn.

Verwacht ze eigenlijk wel op Defqon dus wie weet dan met een album showcase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2026 15:26 

Hardtraxx Veteran

Hele fijne zaterdag gehad daar met goede sets van Max Enforcer (heel vet mixwerk ook!), Zany, Wildstylez, Noisecontrollers, Tuneboy en de beide P1 sets (al had ik een voorkeur voor de tweede set met nieuwer werk).
Verder strak georganiseerd zeg. Overal perfect geluid, goede lichtshow, , genoeg WCs, niet te heet in de zaal.. Weinig op aan te merken eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2026 12:17 

Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Fenomenaal feest gehad. Zeker de beste sinds corona.Vandaag was wel realisatie moment dat ik langzaam disconnectie begin te voelen met huidige hardstyle feesten.

Hoe komt dit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2026 12:23 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
makrooy schreef:
Fenomenaal feest gehad. Zeker de beste sinds corona.Vandaag was wel realisatie moment dat ik langzaam disconnectie begin te voelen met huidige hardstyle feesten.

Hoe komt dit dan?

Ket, was restjesdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2026 20:32 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2026 15:29 

Hardtraxxer

Aardige aftermovie voor 2 x 30 minuutjes P1 :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten