Zaterdag geweest, topfeest. Niet meer zo'n feestganger als vroeger, maar die sets van Wildstylez, NC, Tuneboy en Project One brachten me wel weer even terug naar die mooie tijden. We waren helaas te laat om de volledige set van Zany te zien. Laatste deeltje meegepakt. Sound Rush had van mij wat eerder gemogen. Ook geen Brothers gehoord?
Gezien de huidige Q-Dance Hardstyle Top 100 geniet ik er nog maar even van, want merk wel dat het in rap tempo een andere kant op gaat. Agh joh, mooie tijden gehad

Prima locatie ook wel, maar buiten feestzaal ben je wel gewoon offline. Ook t parkeren is beetje vaag. Hele parkeerplaats gezien om uiteindelijk op een andere terecht te komen. Wel gelachen bij die parkeerplaats achterin overigens. Veel glijden op de terugweg over die minibruggetjes. Wie is als eerst aan de andere kant.
Yenssen schreef:
Die Instagram stories van vroegerwasallesbeterevent van vandaag zijn allemaal shots die gisteren zijn opgenomen
Zie allemaal mensen voorbij komen die ik gisteren ook heb gezien en dj’s en MC met dezelfde outfit

Geen andere dingen te bedenken waar je je druk om kan maken?
En over Lose my Mind draaien etc. Je moet ook beetje rekening houden met dat wij hier in NL zo verwend zijn met al die feesten dat het idd kan gaan vervelen, maar hij heeft een breder publiek. Komen ook veel mensen op hun eerste feest en ook uit het buitenland mensen die misschien nog nooit op zo'n feest zijn geweest. Dan is het ook leuk om die bekende classics even te draaien. Even meeblèren en weer door.