Zie nu de tijden pas indd.. Wtf... Is dat altijd bij dit feest?wrote:Jammer dat het zo vroeg afgelopen is
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Het gaat niet zelden ook nog wel stukje langer door dan de officiële eindtijd. De 24 uurs vergunning van die locatie moet natuurlijk wel goed gebruik van worden gemaakt... 
Techno-feesten gaan wel vaker langer door. Awakenings regelmatig tot 8 uur, Rotterdam Rave laatste edities zelfs tot 10 uur.wrote:Zie nu de tijden pas indd.. Wtf... Is dat altijd bij dit feest?wrote:Jammer dat het zo vroeg afgelopen is
Gvd man kan niet eens meer een feest tot 11 uur 's avonds volhoudenwrote:Techno-feesten gaan wel vaker langer door. Awakenings regelmatig tot 8 uur, Rotterdam Rave laatste edities zelfs tot 10 uur.wrote:Zie nu de tijden pas indd.. Wtf... Is dat altijd bij dit feest?wrote:Jammer dat het zo vroeg afgelopen is
Wat triest zeg je moet meer open minded zijn er is meer dan hardstyle techno is gewoon veel beterwrote: Nog een reden om techno intens te haten.
Ik denk dat dat probleem eerder bij jezelf ligt.wrote: Gvd man kan niet eens meer een feest tot 11 uur 's avonds volhouden
Gast wat lul je nou sneller = harder harder = beterwrote:Wat triest zeg je moet meer open minded zijn er is meer dan hardstyle techno is gewoon veel beterwrote: Nog een reden om techno intens te haten.
Je doelt waarschijnlijk op het feit dat ik zo verstandig ben geworden en naar mijn lichaam luister en genoeg rust wil pakken. Daar kan ik niks tegen in brengen idd.wrote:Ik denk dat dat probleem eerder bij jezelf ligt.wrote: Gvd man kan niet eens meer een feest tot 11 uur 's avonds volhouden
Ons Reem, ben je er ook bij?wrote:Techno-feesten gaan wel vaker langer door. Awakenings regelmatig tot 8 uur, Rotterdam Rave laatste edities zelfs tot 10 uur.wrote:Zie nu de tijden pas indd.. Wtf... Is dat altijd bij dit feest?wrote:Jammer dat het zo vroeg afgelopen is
Zaal 2 op vrijdag is prima vertoeven! Hopelijk blijf ik er niet te veel hangen aangezien ik mijzelf had voorgenomen om ook eens bij namen te kijken die ik nog niet vaak heb gezien. Achja voornemens....
No mi mang, heb helaas andere verplichtingen. Ziet er toch wel dik uit...wrote:Ons Reem, ben je er ook bij?
Zoiets!wrote: Je doelt waarschijnlijk op het feit dat ik zo verstandig ben geworden en naar mijn lichaam luister en genoeg rust wil pakken. Daar kan ik niks tegen in brengen idd.
Zuur die overlap tussen Speedy J, MCMLXXXV en Somniac One op vrijdag zeg. Voor de rest prima timetable! Mocht iemand nog een kaartje voor de vrijdag hebben, dan hoor ik het graag! 
Verdomme wat heb ik hier veel zin in. Waarschijnlijk vooral in Area 2 te vinden met uitstapjes naar Cynthia Spiering en Speedy J
wrote:Verdomme wat heb ik hier veel zin in. Waarschijnlijk vooral in Area 2 te vinden.
Nog opzoek naar een kaart voor vrijdag 
Hielemaal kut vriendin krijgt net te horen dat ze zaterdag overdag haar decentrale selectie moet maken. Dat gaat hem natuurlijk niet worden als je om half 9 de elementen uit komt stuiteren.
Waarschijnlijk ticket verkopen en de zaterdag aanwezig. Buiten de gezelligheid, niet echt super rouwig om. Zaalindeling viel me smerig tegen plus eigenlijk ook meer hardcore dan me lief is.
Er zit een kleeeeeine kans dat ik een mega yolo'tje doe en een weekender ervan maak maar dat moet ik nog zien. Ligt aan mijn werk
Waarschijnlijk ticket verkopen en de zaterdag aanwezig. Buiten de gezelligheid, niet echt super rouwig om. Zaalindeling viel me smerig tegen plus eigenlijk ook meer hardcore dan me lief is.
Er zit een kleeeeeine kans dat ik een mega yolo'tje doe en een weekender ervan maak maar dat moet ik nog zien. Ligt aan mijn werk
Die kleine kans wordt steeds groter in ieder geval, wss ook twee dagen aanwezig 
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Als iemand van zn vrijdag kaartje af wilt, stuur maar een pb 
Ach wat de tering kan mij het ook verrotte je leeft godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdoamme moar 1 keer rodneyssss we knallen hem gewoon twee dagen in de elementen tot daar makkers

Ticket gesniped dus sowieso aanwezig de vrijdag! 
Lekker bezig maatskowrote:Ticket gesniped dus sowieso aanwezig de vrijdag!
Hakkenwrote:Ticket gesniped dus sowieso aanwezig de vrijdag!
Doordat er op ticketswap ineens een aantal kaarten beschikbaar kwamen mooi een kaartje voor vrijdag gehaald! Best zin aan, weer eens wat anders dan waar ik normaal heenga. Timetable is trouwens wat gewijzigd door een annulering. Vervelende overlap tussen Speedy J en KRTM (bovenop de toch al nare overlap tussen Speedy J en Somniac One) nu:

View on Mixcloud
Ik heb een mooi warmup setje in elkaar gezet voor Unpolished. Tot vrijdag alvast iedereen
Ik heb een mooi warmup setje in elkaar gezet voor Unpolished. Tot vrijdag alvast iedereen