Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een heel dik feest gehad. Een van de betere. Heb op meerdere momenten op het punt gestaan om m'n kaart te verkopen omdat ik niet helemaal fit was, achteraf nul spijt van.

Muzikaal gezien was alles tof. Somniac one en AnD steken daar wel met kop en schouders boven uit. Ik weet niet wat het was, maar halverwege de set van Somniac had ik constant het idee alsof Soul train ingemixt zou worden. :lol: Volgens mij werden er in een paar tracks wat soortgelijke geluidjes gebruikt.

Ook voor het eerst een goed gedeelte met wat lui van hier gestaan, beviel prima. Al heb ik geen idee wat iedereen hun naam op het forum is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Sodeknetter... Aan stroboscopen ook nooit gebrek hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:

Sodeknetter... Aan stroboscopen ook nooit gebrek hè.

Vond ze niet perse heel vervelend. Lang niet zo vel als in een terror tunnel bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekend goed dit feest. Sowieso mijn eerste editie van Unpolished overtroffen. Veel muzikale hoogtepunten en in elke area wel wat vets gehoord. Hoogtepunt waren Somniac One en Rude Awakening. Ook de laatste gabber set van Stranger was heel dik! Jammer dat het daar wel niet zo mennes druk was... sowieso heel veel gezelligheid met alle bekende mensen deze editie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uitstekend vermaakt de hele nacht. Super sfeer en wat een muziek!

Voor een groot deel van de nacht in zaal 2 vertoeft. Prima keuze, aangezien nick moody en krtm zoals gewoon heerlijke setjes hebben gedraaid. Krtm inderdaad wel vrij druk. Tijdens deze set ook nog een met een paar hardtraxxes mogen lullen. Toch geinig om er nu wat gezichten bij te hebben. Stukje somiac one meegepakt, normaal spreek mij dit erg aan, maar was toch wat meer in de stemming voor wat hoger techno-gehalte

Nog een stukje public energy meegepakt klonk alles behalve verkeerd. AnD klapte er ook heerlijk op.

Weinig slechte dingen te verzinnen over dit feest. Om 7 uur vertrokken om andere verplichtingen nog die zaterdag, maar volgend jaar zullen die maar moeten ruimen.

Eerste keer echt techno (hier en daar met hardcore randjes) en moet zeggen dat het, zo gek als het klinkt, ook wel een varademing was ten opzichte van hardstyle feesten. Lastig te verklaren waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 13:55 
 
Hardtraxxer

Voor mij mn 2e Techno feest, maar wat is dat dik zeg.. heb denk ik wel het een en ander gemist.

Ben niet heel bekend met de namen, op de bekendere na dan. Maar ik vond AnD toch wel het dikst.

Zal zeker nog wel wat vaker een goed techno feest pakken.
Heeft iemand hier nog suggesties voor wat een beetje met Unpolished te vergelijken is? Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poaaaaah, wat was dit feest dik zeg! Was de eerste keer Unpolished maar kan met 100% zekerheid zeggen dat ik volgend jaar gewoon weer aanwezig ben.

Viper Diva, KRTM en Somniac One waren erg vet! :woot:
Ook de afsluiter Stranger (gabber set) was flink snoeien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Poaaaaah, wat was dit feest dik zeg! Was de eerste keer Unpolished maar kan met 100% zekerheid zeggen dat ik volgend jaar gewoon weer aanwezig ben.

Viper Diva, KRTM en Somniac One waren erg vet! :woot:
Ook de afsluiter Stranger (gabber set) was flink snoeien :cool:

Ik wacht op een tripreport
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 23:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vrijdag geweest, geniaal feest gehad. 100% volgend jaar weer aanwezig.

Moesten redelijk lang wachten voor de ingang omdat er maar een paar mensen waren die fouilleerden en tickets checken in een kleine ruimte. Maar het personeel was allemaal vriendelijk.

Geluid was zoals altijd goed. Viper Diva was enorm vet. Die trancy invloeden met super lompe kicks zou ik sowieso vaker willen horen. Vervolgens waren Nick Moody en [KRTM] natuurlijk weer top.

Daarna Speedy J (Public Energy) die wederom heel vet draaide. Leek een beetje in de stijl van oude techno qua snelheid en drive maar met moderne sounds en enorm dikke kicks. Wel snel naar Somniac One gegaan die zoals vaker het setje van de avond had. Wederom een vette afwisseling tussen techno, eigen platen, industrial classics en oude rave platen. Platen als Psychiatric Ass, Corenival en Noir Core (Fracture 4 Eyes Closed Remix) sprongen er bovenuit.

Rude Awakening was vervolgens ook heel vet. Veel Frame Of Mind en ook klassiekers zoals Rude Awakening - War On Tekno, eDub - Industrial Meat, Mindustries - The Arrival, DJIPE - Deathmatch en enorm veel goude oude Third Movement platen.

De locatie blijft ook geweldig. Heerlijke sfeer hing er en de klachten over de stroboscopen kan ik me eveneens niet in vinden. Heb er normaal veel last van maar deze stonden goed gepositioneerd zodat je die dingen niet in je ogen kreeg. Had meer last van dat ze de lichten soms uit deden, dat en de co2 mist die er hing zorgde er soms voor dat je echt even niks meer zag :P.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten