Vrijdag geweest, geniaal feest gehad. 100% volgend jaar weer aanwezig.
Moesten redelijk lang wachten voor de ingang omdat er maar een paar mensen waren die fouilleerden en tickets checken in een kleine ruimte. Maar het personeel was allemaal vriendelijk.
Geluid was zoals altijd goed. Viper Diva was enorm vet. Die trancy invloeden met super lompe kicks zou ik sowieso vaker willen horen. Vervolgens waren Nick Moody en [KRTM] natuurlijk weer top.
Daarna Speedy J (Public Energy) die wederom heel vet draaide. Leek een beetje in de stijl van oude techno qua snelheid en drive maar met moderne sounds en enorm dikke kicks. Wel snel naar Somniac One gegaan die zoals vaker het setje van de avond had. Wederom een vette afwisseling tussen techno, eigen platen, industrial classics en oude rave platen. Platen als Psychiatric Ass, Corenival en Noir Core (Fracture 4 Eyes Closed Remix) sprongen er bovenuit.
Rude Awakening was vervolgens ook heel vet. Veel Frame Of Mind en ook klassiekers zoals Rude Awakening - War On Tekno, eDub - Industrial Meat, Mindustries - The Arrival, DJIPE - Deathmatch en enorm veel goude oude Third Movement platen.
De locatie blijft ook geweldig. Heerlijke sfeer hing er en de klachten over de stroboscopen kan ik me eveneens niet in vinden. Heb er normaal veel last van maar deze stonden goed gepositioneerd zodat je die dingen niet in je ogen kreeg. Had meer last van dat ze de lichten soms uit deden, dat en de co2 mist die er hing zorgde er soms voor dat je echt even niks meer zag

.