Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:08 
 

Vrijdag 9 november 2012
22:00 - 06:00
Time Out
Gemert

Line-up: T.B.A.

Genres: early hardcore, early hardstyle, frenchcore, happy hardcore, hardcore, hardstyle

Minimumleeftijd: 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:43 
 

Optie.. na het werk doorknallen naar Gemert..
Maar kan ook vrij vragen.

Frenchcore was toch aanwezig dit jaar?
Radium, TSS, Lowroller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:02 
 

Vrijwel een zekerheidje dit, wat een dwazigheid vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voordat ik dood ga moet ik nog altijd proberen om naar Time Out te gaan. Na WiSH zat het er helaas niet meer in :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:32 
 

Vorig jaar was inderdaad goede avond... Crypsis vs Chain Reaction niet meegepakt en JoS VS Titan half gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:40 
 
Hardtraxx Addict

Was gezellig feestje. Ga denk k nog wel een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig maakt niet uit hoe of wat. Na de verhalen van vorig jaar moet ik er bij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg leuk feest vorig jaar, met hoogte punt JOs & Titan :worship:
dit jaar zeker weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Was vet vorig jaar, alleen jammer dat ik door getreuzel van anderen pas om 00.45 zoiets binnen was en om 5.15 al moest gaan :evil: . Dit jaar wss zelf rijden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:22 
 

dennis schreef:
Ik ben aanwezig maakt niet uit hoe of wat. Na de verhalen van vorig jaar moet ik er bij zijn

zoveel goeds gehoord ja? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Was vorige jaar mn beste indoor feestje tochwel, ja ookal was het in een discotheek. Ben hier weer bij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie inderdaad, in die tijd veel vette feesten.. Plus het vervoer gaat een issue worden, aangezien op vrijdagen die magic bus niet rijdt van Time Out zelf.
Daarnaast zaterdag ochtend waarschijnlijk gewoon werken om 06:00.. Kleine kans dus, maar misschien kom ik gezellig even langs stuiteren hiero :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was echt een vet feestje vorig jaar _O_! Die set van zany & the beholder en Titan & Jack of Sound :worship: Is verder wel line up afhankelijk of ik hier heen ga of niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag 9 november 2011
22:00 - 06:00
Time Out
Gemert

0.o :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:10 
 

kakabeeyo schreef:
Vrijdag 9 november 2011
22:00 - 06:00
Time Out
Gemert

0.o :p


Gisteren leefde ik nog in het verleden.

Maargoed, ook al stond ik vorig jaar tv te kijken in de spiegels bij de wc's en weet ik er voor de rest bar weinig van af, ik heb een voorgevoel dat het dit jaar weer enorm vet gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dood verveeld deze avond. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:26 
 

Jammer dat je dan uit je graf op staat om dat dan hier neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:27 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar was nice, dus dit jaar zeker weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:09 
 

stefaneke schreef:
kakabeeyo schreef:
Vrijdag 9 november 2011
22:00 - 06:00
Time Out
Gemert

0.o :p


Gisteren leefde ik nog in het verleden.

Maargoed, ook al stond ik vorig jaar tv te kijken in de spiegels bij de wc's en weet ik er voor de rest bar weinig van af, ik heb een voorgevoel dat het dit jaar weer enorm vet gaat worden.

dafuq xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was dit een van de beste indoors, echt verrassend vet was het gewoon.

De line up en setjes waren :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk weer aanwezig met een hele groep (op de een of andere manier zijn dit en Intents de enige feesten waar het grootste deel van m'n vriendengroep in een jaar heen gaat xd ).

Vond de drukte wel een minpuntje in vergelijking met de 2010 editie, hopen dat er dit jaar wat aan gedaan word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 22:39 
 

was anders wel goed te pruimen..
ook zeer leuke mini-meeting toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie vond het vorig jaar wel lache.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten