Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou xd , ik heb me toch prima vermaakt anders daar :thumbup: .. Tequila love :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:54 
 

me gusta schreef:
Chris Two schreef:
Goh, Dat is de Time Fout ;)

HAHAHAHAAAA TIME FOUT HOE VERZIN JE HET HAHAHAHAHAHA


Tijd dat je nieuw toetsenbord neemt... je caps-lock is kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:25 
 
Hardtraxxer

http://www.nu.nl/binnenland/2955305/jon ... -stap.html

hahaha 16!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Kaasboer schreef:
http://www.nu.nl/binnenland/2955305/jongen-16-met-65-xtc-pillen-stap.html

hahaha 16!!

Dikke bart! Bertus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 21:34 
 

Hardcoresjors?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Hardcoresjors?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een geweldige nacht gehad! Alles was gewoon top; de setjes, de sfeer, de locatie natuurlijk en heeel veel bekenden tegen gekomen! Geweldig feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me kapot geërgerd aan het publiek hier. Hoop kut kleuters die van de kaart waren en echt tering veel macho publiek. Normaal stoor ik me niet op dit soort feesten aan het publiek, maar hier liepen zoveel infantiele debielen rond.

Enfin.. Donkey Rollers en Crypsis en de ruimte die toen ontstond maakte een hoop goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad wat een kut volk, gelukkig wel goed los kunnen gaan tijdens The Geminizers & Crypsis & Chain Reaction. Tidjens Ran-d en Adaro was het godsgruwelijk druk en heet. Weet niet of ik voglend jaar weer gaat, best leuke locatie, maar een kut volk.. das niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 19:42 
 
Hardtraxxer

Agree, Bij the gemenizers lekker vooraan kunnen staan met wat ruimte. Daarna werd het steeds drukker en heet. Achterin was nog voldoende ruimte alleen was het geluid daar matig. De hype rond Ran-D en Adaro is niet leuk meer. Altijd als zijn on stage zijn is het veel te druk. Daarna idd wel lekker wat ruimte en minder heet.

Al met al geslaagd feestje al twijfel ik nog of ik volgend jaar nog een x ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een top feest. Volgend jaar ieder geval weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me anders wel prima vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
inderdaad wat een kut volk, gelukkig wel goed los kunnen gaan tijdens The Geminizers & Crypsis & Chain Reaction. Tidjens Ran-d en Adaro was het godsgruwelijk druk en heet. Weet niet of ik voglend jaar weer gaat, best leuke locatie, maar een kut volk.. das niet normaal.


Thnx P, zag je vooraan staan inderdaad :)
Hoop dat de set goed is bevallen, we kregen alsnog de opmerking "wel een harde set zeg"...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je toevallig nog een tl? was benieuwd naar wat tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
p-stylez schreef:
inderdaad wat een kut volk, gelukkig wel goed los kunnen gaan tijdens The Geminizers & Crypsis & Chain Reaction. Tidjens Ran-d en Adaro was het godsgruwelijk druk en heet. Weet niet of ik voglend jaar weer gaat, best leuke locatie, maar een kut volk.. das niet normaal.


Thnx P, zag je vooraan staan inderdaad :)
Hoop dat de set goed is bevallen, we kregen alsnog de opmerking "wel een harde set zeg"...


Wat ik me er van herinner was het niet echt hard, maarja iemand anders kan misschien een andere invulling aan ''hard'' geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
Hoop dat de set goed is bevallen, we kregen alsnog de opmerking "wel een harde set zeg"...

Wat hebben jullie zoal gedraaid op dat tijdstip dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom zo op deze tracks:

Countdown
Amongst Monsters
E=NC²
volgens mij de Screechtrack
Zany - Dance!

Voor de rest kan ik er zelf ff niet op komen, ook wat softere tracks aan het begin, er zat wel een goede opbouw in :D

Wat ook het vermelden waard is, is dat Zatox Prozaxx draaide :worship:
2 minuten later hoorde je wel weer I'm The Melodyman, maargoed.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 19:48 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik kom zo op deze tracks:

Countdown
Amongst Monsters
E=NC²
volgens mij de Screechtrack
Zany - Dance!

Voor de rest kan ik er zelf ff niet op komen, ook wat softere tracks aan het begin, er zat wel een goede opbouw in :D

Wat ook het vermelden waard is, is dat Zatox Prozaxx draaide :worship:
2 minuten later hoorde je wel weer I'm The Melodyman, maargoed.. :P


I miss you zoiezo ook nog, 1na laatste plaat was een van Sasha F naderhand nog aan joost gevragen maar ben de titel kwijt :P Verder zei hij zelf al dat ze wat rustiger aan deden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohwja, Hardstyle Matters als afsluiter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 23:43 
 
Hardtraxxer

The hour of the night ook gehoord bij ze geloof ik!
Ging goed los in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 12:46 
 
Hardtraxx Elite

http://www.youtube.com/watch?v=AHLN1DDqqt8 wat een kutaftermovie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=AHLN1DDqqt8 wat een kutaftermovie.

Klopt, maar toch wel leuk dat ze er eentje hebben gefixt. ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten