Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 12:14 
 

alleen DR Live en Frequencerz Live weten me dan te boeien in de Hardstyle...
Verder maar mwoah

Ik ga hiervoor niet haasten... dus niet aanwezig. Ook al was het 2-3 jaar een leuk feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 12:18 
 

Roellos schreef:
kaboem schreef:
geen optie meer


reden is duidelijk dacht ik zo?


Inderdaad, als je deze line-up vergelijkt met vorig jaar wel :huh:
Ben ook afgehaakt bij deze.



Oh had het over de frenchcore x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zieke line up. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:48 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Roellos schreef:
kaboem schreef:
geen optie meer


reden is duidelijk dacht ik zo?


Inderdaad, als je deze line-up vergelijkt met vorig jaar wel :huh:
Ben ook afgehaakt bij deze.



Oh had het over de frenchcore x)

Welgeteld 1 frenchcore DJ. Nou nou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
A tot anwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort maar eens kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:15 
 

lainuwp lewking gewd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 20:28 
 
Hardtraxxer

Wiew Ingeon System :yay:
Misschien toch meepakken als de mogelijkheid daar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:10 
 
Hardtraxx Elite

Fijne line up, met leuke namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 09:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zo dan!! Ergggg leuke hardstyle line-up! :loving:
optie -> zeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zo kut dat er wel elke zaterdag, als er maar 1 dj staat, een bus vertrekt vanuit hier, maar voor Try Before You Die nooit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Echt zo kut dat er wel elke zaterdag, als er maar 1 dj staat, een bus vertrekt vanuit hier, maar voor Try Before You Die nooit. :/

Daar hebben wij ook al last van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier definitief niet bij.
Line-up spreekt me niet zo aan, dus vind het niet de moeite om erheen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Newbie

ik ben hier zoiezo wel bij.
5 kilometer fietsen en dan ben ik er :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 08:23 
 

pecola-tje schreef:
Ben hier definitief niet bij.
Line-up spreekt me niet zo aan, dus vind het niet de moeite om erheen te gaan.

ik vind de lineup wel goed, maar et wordt me wat te druk die maand, dus gaat em niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phadex schreef:
ik ben hier zoiezo wel bij.
5 kilometer fietsen en dan ben ik er :D

Voor mij een stukje verder fietsen, maar ik ga ook op de fiets denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:05 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig. Hoera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:37 
 
Hardtraxxer

Mijn thuisfeest.. op familieweekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, gisteren kaartje gehaald en uitgeprint!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:06 
 
Hardtraxx Addict

Zin innn. D.O.N.K.E.Y. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:36 
 
Hardtraxx Elite

Nog een weekje! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
pecola-tje schreef:
Ben hier definitief niet bij.
Line-up spreekt me niet zo aan, dus vind het niet de moeite om erheen te gaan.

ik vind de lineup wel goed, maar et wordt me wat te druk die maand, dus gaat em niet worden

Hier hetzelfde probleem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Partyraiser zal er zeer wss niet zijn, zijn pa word die dag begraven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

Afbeelding


Ben hier aanwezig, want er rijdt een bus vanuit Valkenswaard :D

En de volgende dag Hardnation :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten